Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Ik ben de eigenaar van een HTC legend, heb hem geroot maar zit nu vast in de recovery. Als ik de volgende bat file launh herkent ie hem, wil die bestanden pushen maar komen er allerlei ''adb-windows.exe' is not recognized as an internal or external command operable program or batch file' foutmeldingen in beeld. Als ik dit probleem oplos kan ik eindelijk 4.0.4 installeren. PLZ HELP wat doe ik verkeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door lutkeveld op 25-03-2013 20:46 ]

druk en typefouten voorbehouden

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Adb commando's werken naar mijn weten niet in recovery. Mogelijk even restarten naar je bootloader?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• lutkeveld
Switchie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:46:
Adb commando's werken naar mijn weten niet in recovery. Mogelijk even restarten naar je bootloader?
in windows 'usb apparaat word niet herkend en zelfde foutmelding

De htc tool gaf aan dat hij hij geroot was, maar zie hier in de recovery dat er s-on staat, dit hoort toch s-off te zijn bij full root?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

lutkeveld schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:50:
[...]

in windows 'usb apparaat word niet herkend en zelfde foutmelding

De htc tool gaf aan dat hij hij geroot was, maar zie hier in de recovery dat er s-on staat, dit hoort toch s-off te zijn bij full root?
Root en s-off zijn 2 verschillende zaken. Voor s-off heb je een aangepaste hboot nodig.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• lutkeveld
dan had de tool wss toch gelijk. Waar haal je normaal adb drivers vandaan? mijn adb.exe staat momenteel in zowel C:\AndroidSDK\sdk\tools als C:\AndroidSDK\sdk\platform-tools

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

lutkeveld schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:00:
dan had de tool wss toch gelijk. Waar haal je normaal adb drivers vandaan? mijn adb.exe staat momenteel in zowel C:\AndroidSDK\sdk\tools als C:\AndroidSDK\sdk\platform-tools
Wellicht kun je hier wat mee;
http://www.lightsoftai.com/?p=623

Verder zou ik me eerst even goed inlezen in wat je nu precies aan het doen bent
s-off verkrijgen c.q. een custom recovery installeren is meestal niet zonder risico.
lees je dus eerst goed in in de materie, voordat je straks met een baksteen zit.

Pagina: 1