Choose life
Je kunt die oude toch omhoog halen ?
of heb ik het nou mis..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
edit: Dat dacht ik zelf ook eigenlijk al, maar in SG krijg je een stuk meer reacties dus heb ik m eerst daar gepost. Nu is het meer: Kijk hij wordt gewaardeerd, misschien vervangen??Op zondag 03 juni 2001 15:22 schreef te(X)en het volgende:
[afbeelding] is zeker beter dan(ik heb wel eens gelezen dat er mensen waren die dachten dat het een smilie was met een thermometer en een handdoek op zn voorhoofd
).
Maar ik denk dat je even in Lieve Adjes een voorstel moet doen om de oude te vervangen door deze.
Choose life
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
MIERENEUKEN
ja sorry maar het duurde me al 5 seconden om het verschil te zien,
www.pearle.nlOp zondag 03 juni 2001 20:45 schreef AtomicShockwave het volgende:
ja sorry maar het duurde me al 5 seconden om het verschil te zien,
^^^Op zondag 03 juni 2001 21:00 schreef te(X)en het volgende:
Voor heel veel mensen is het onduidelijk wat die smilie inhoudt en als iemand hem nou verbeterd heeft is het een kleine moeite om hem te vervangen.
inderdaad
en van mij mag het hoor
Choose life
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Adjes???????
Iemand??
Choose life
Verwijderd
Daarna iemand die een sigaar opgestoken had met rook bovenzich.
Maar echt niet de link maken voor naar A-team
Verwijderd
/me vind 'm niet mooierOp zondag 03 juni 2001 16:54 schreef E-Rick het volgende:
Lieve Adjes
Wat Hier is te lezen spreekt aardig voor zich, de meeste mensen vinden deze [afbeelding] smiley mooier/duidelijker dan deze.
Het lijkt wel alsof ie een sluier om z'n kop heeft... Die plukken haar aan de zijkant zijn veels te overdreven. Bovendien vind ik dat er juist niet alteveel details in een smiley moeten zitten. Dat maakt het alleen maar pieterpeuterig geknoei...
...never mind, het werkt alweer...
Verwijderd
.Op vrijdag 08 juni 2001 14:54 schreef VooDoo het volgende:
Okee, dat was 'm. Kon er al niet achter komen wat er nu fout ging
Choose life
Kijk nou eens naar de gelijkenis!
Er zijn toch wel meer mensen die m beter vinden??
Choose life
Lekker zijn is een gave :)
<table><tr><td width=490><center>[img]'http://tweakers.net/ext/i/992343440.jpg'[/img]</center></td></tr></table>
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Lekker zijn is een gave :)
Neej.. die is lelijkOp dinsdag 12 juni 2001 15:38 schreef lordspacie het volgende:
van mijn mag je als julle dan toch bezig zijn zet dan die duivel er ook in
Gooi wel ff
Verwijderd
NEEEEEEEE, dat nooivan mijn mag je als julle dan toch bezig zijn zet dan die duivel er ook in
Verwijderd
/me is het er mee eensOp dinsdag 12 juni 2001 17:57 schreef Timpie2000 het volgende:
of vervangiig door
als ie zonodig moet blijven
Ik heb me altijd al afgevraagd wat
Blijkt het gewoon Hannibal voor te stellen!!!
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Huh?? riep je???Op dinsdag 12 juni 2001 15:18 schreef E-Rick het volgende:
Er zijn toch wel meer mensen die m beter vinden??
(ja ik vind
ook beter dan en dit zijn de mesen die tegen zijn:
Razor_Blade
PsyFlux
JayAnzee
NiteFly
AtomicShockwave
en deze zijn voor:
-BrZ-
vanDaal
sharkyOnline
X-Tweaker
Binne
Vrieskist
fox666mulder
Rocket
RobzQ
Jonez
Solosmots
dicaprio
bolk
Sassie
DARKLORD
Homedisc
HateBreeder
xiphoid
te(X)en
jelmervos
HaaZie
HariZ
Keize001
Operations
* E-Rick is zelf natuurlijk ook voor
5 tegen 25 dus tot nu toe...
dr waren ook nog wat vage reacties, maar die heb ik niet meegeteld.
klopt dit niet?? laat t ff weten
Choose life
Wel eens een smilie met haar gezien dan?Op vrijdag 08 juni 2001 15:23 schreef saviour het volgende:
Ik vond die nieuw eerst wel gaaf. Maar als ik wat betre kijk lijkt het net of hij van boven kaal is
[edit]
op deze na dan:
als laatste is
Als laatste wilde ik ff m'n mening geven over die nieuwe sigaarmans: Hijz mooier.
EDIT:// Tsja, dat moest wel fout gaan he, met zoveel smileys en de geenspatie bug.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
is beter, mooier en duidelijker dan Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
'k Geef deze actie weinig kans van slagen..
Moet wel zeggen dat de nieuwe loveit wel superlol is.
Ik heb wel eens gezien dat iemand de anti-aliasing van een aantal smileys had verbeterd, en dat werd vrij snel ingevoerd. Maar dat waren geen structurele veranderingen.Op zondag 17 juni 2001 23:36 schreef Tuinhark het volgende:
Is er ooit wel eens een smiley echt vervangen door een nieuwere/betere? Volgens mij niet, alleen maar toegevoegd.
'k Geef deze actie weinig kans van slagen..
Moet wel zeggen dat de nieuwe loveit wel superlol is.Maar ik ben tegen invoering.
Choose life
Verwijderd
opgestarte poll) alle smiley's te laten
keuren, en daarbij een aantal nieuwe
voorstellen te betrekken, waarover ook
gestemd kan worden...!
Het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid
komt het forum toch alleen maar ten goede?
Nix van gemerkt..Op maandag 18 juni 2001 00:10 schreef E-Rick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezien dat iemand de anti-aliasing van een aantal smileys had verbeterd, en dat werd vrij snel ingevoerd. Maar dat waren geen structurele veranderingen.
als ie zonodig moet blijven 

deze mag er wel bij