Met betrekking tot: nieuws: 'Internet Explorer 11 in Windows Blue gebruikt Firefox-user agent'
Ik snap dat jullie dit gewoon overnemen van een andere site, maar een beetje basic fact-checking zou wel goed zijn.
Hier een vergelijking van vier browsers' user-agents. Nou is mijn vraag aan jullie, hoe kan je dit "Firefox user-agent gebruiken" noemen? Alleen omdat er "like Gecko" staat, wat juist in de Chrome user-agent staat?
Firefox 20:
Internet Explorer 10:
Internet Explorer 11:
Chrome:
Jullie zouden gelijk hebben als de user-agent van IE11 exact hetzelfde was als dat van Firefox, maar aangezien dat niet zo is, is wat mij betreft het hele artikel ongegrond. Graag het artikel aanpassen, misschien iets als "IE11 krijgt nieuwe user-agent" (al is dat niet echt nieuws
) ofzo...?
Ik snap dat jullie dit gewoon overnemen van een andere site, maar een beetje basic fact-checking zou wel goed zijn.
Hier een vergelijking van vier browsers' user-agents. Nou is mijn vraag aan jullie, hoe kan je dit "Firefox user-agent gebruiken" noemen? Alleen omdat er "like Gecko" staat, wat juist in de Chrome user-agent staat?
Firefox 20:
code:
1
| Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0 |
Internet Explorer 10:
code:
1
| Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0) |
Internet Explorer 11:
code:
1
| Mozilla/5.0 (IE 11.0; Windows NT 6.3; Trident/7.0; .NET4.0E; .NET4.0C; rv:11.0) like Gecko |
Chrome:
code:
1
| Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22 |
Jullie zouden gelijk hebben als de user-agent van IE11 exact hetzelfde was als dat van Firefox, maar aangezien dat niet zo is, is wat mij betreft het hele artikel ongegrond. Graag het artikel aanpassen, misschien iets als "IE11 krijgt nieuwe user-agent" (al is dat niet echt nieuws
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/