Beeld gaat op zwart in de pricewatch, HUH

Pagina: 1
Acties:

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-02 20:45
Ik heb een enorm bizar probleem. Ik was bezig in de pricewatch om een paar moederborden te vergelijken en toen ik op de vergelijk pagina kwam ging mijn 'beeldscherm' op zwart. Ga ik iets anders dan komt het beeld weer terug.

Mijn setup is de volgende:
- 2 GTX 580's in SLI
- Nieuwste nvidia drivers
- Windows 7, volledig gepatched
- Browser: Firefox 19.0.2
- Aangesloten op een Onkyo TX NR 509
- Die weer is aangesloten op een Epson TW 8100

Ik heb de HDMI kabels al verwisseld en opnieuw opgestart. Ik kan de betreffende pagina bekijken via de windows preview methode (hoover over het firefox icoontje) zonder problemen. Zodra ik dan echt naar Firefox ga wordt het beeld zwart.

Dit type ik vanuit een ander Firefox scherm, dus het probleem ligt lijkt mij niet bij FF zelf. De verbinding met de beamer is verder ook prima. De videokaarten zijn niet overclocked en werken prima met spellen. Ik was ook al een uur bezig in de pricewatch met het samenstellen van een pc. Het beeld is toen ook 1 of 2 keer uitgevallen maar dat was voor een paar seconden.

Ik snap er niks van, alles duid erop dat er iets met de webpagina aan de hand is waardoor mijn beeld wegvalt, maar hoe dat uberhaupt kan gebeuren is mij een raadsel.

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-12-2025
Wat gebeurt er in andere browsers (IE/Chrome)?

• Max Hunt
Was ik net aan het testen (moest eerst even zoeken hoe ik de adresbar kon selecteren met toetsenbord). Het gaat om deze url. In Chrome gaat deze goed, in IE duurt het laden van de pagina zeker 15-20 seconden maar gaat daarna ook gewoon goed.

Edit:
In de safemode van Firefox gaat die pagina ook goed maar zelfs na FF opnieuw opgestart te hebben gaat het weer fout in normale modus. Lijkt dus op een extentie-issue.

Edit 2:
Ik dacht de boosdoener gevonden te hebben. Met Ghostery en Flashblock uit kon ik de pagina gewoon weer bekijken. Toen gekeken of het ook met 1 van de 2 aan werkte (beide combinaties geprobeerd) maar dat ging niet goed. Nu weer alle 2 uitgezet maar het gaat nu ook niet meer goed.

Edit 3:
Als ik de pagina bekijk in een FF scherm dat maar 50% groot is dan gaat het scherm niet op zwart, maak ik het FF scherm groter dan gaat het beeld wel op zwart. Het gaat echt om wat er op het rechter gedeelte van de pagina staat. Met het scherm op 50% krijg ik een horizontale scrolbar. Scrol ik dan naar rechts dan gaat het scherm wel op zwart.

Edit 4:
Ik heb het net nog een keer getest op een andere computer maar met een copy van de zelfde FF en hier gaat het wel goed.

[ Voor 65% gewijzigd door Max Hunt op 25-03-2013 20:08 ]

• zoek34
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-02 18:56
Ik heb bijna exact hetzelfde probleem (ik heb het dan alleen wel ook op andere pagina's, wel bija altijd op Tweakers, maar dat kan ook op toeval berusten).

Mijn setup:
Windows 7 met de laatste updates
Firefox 19.0.2
Nvidia GTX 680 met de laatste drivers

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Lijkt erop dat je pc niet wilt dat hij vervangen wordt ;)

Ik zou even kijken of het niet aan de dagelijkse advertenties ligt en morgen gewoon nog eens proberen...

• Max Hunt
Ik heb het net nog een keer geprobeerd maar het scherm gaat nog steeds op zwart zodra ik naar die pagina probeer te kijken.
Pagina: 1