Hoge telefoonrekening door foutive weergave aantal belmin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Ik ben erg boos op mijn huidige telefoonprovider namelijk BEN.
Normal kan ik online kijken hoeveel bel min ik heb.

Ik heb 600 belmin per maand. Telkens als ik keek naar mijn gebruikte belmin zat ik onder 600. Maar de kosten buiten de bundel ging steeds omhoog tot 100 euro terwijl ik 522 min had gebruikt.

Ik heb gebeld naar Ben en die zegt dat iets is niet goed gegaan met mijn account online, want volgens hun zat ik op dat moment op 720 min!!!!

Dat hebben ze nou 3 keer gedaan binnen 1 jaar.

Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit erg misleidend vind en dat ik per direct ga stoppen.
Ik zit er ni aan vast. Maar wat vinden jullie hiervan is dit niet misleidend en zou dit een manier zijn om de klanten meer te laten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp stond je aantal resterende/gebruikte belminuten niet goed vermeld op hun website? Er zal vast wel een clausule bij hebben gestaan dat je geen rechten kan ontlenen aan dat getal, bijvoorbeeld omdat het niet geheel actueel is etc. Netjes is het niet, maar het lijkt me niet dat je hier iets tegen kan doen.

Je kan toch ook op je telefoon zelf (ruwweg) bijhouden hoeveel je gebeld hebt? Zeker als het al eens eerder is voorgekomen lijkt het me logisch dat je niet volledig op hun website blijft vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Kawaii schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
Dus als ik het goed begrijp stond je aantal resterende/gebruikte belminuten niet goed vermeld op hun website? Er zal vast wel een clausule bij hebben gestaan dat je geen rechten kan ontlenen aan dat getal, bijvoorbeeld omdat het niet geheel actueel is etc. Netjes is het niet, maar het lijkt me niet dat je hier iets tegen kan doen.

Je kan toch ook op je telefoon zelf (ruwweg) bijhouden hoeveel je gebeld hebt? Zeker als het al eens eerder is voorgekomen lijkt het me logisch dat je niet volledig op hun website blijft vertrouwen.
Ja klopt alleen ik vertrouwde dus wel. Had ik ni moeten doen. Idd hebben ze nog gezegd dat je geen rechten kan ontlenen aan aantalmin.

Ik had zelf moeten kijken alleen een beetje vertrouwen moet ik toch kunnen hebben als ik bij een provider zit. Blijkbaar is dat de grote fout van mij geweest.