Ik heb vandaag eindelijk Assassins Creed 3 gekocht voor de PC. Geen enkel probleem, totdat ik in de eerste stad aankwam. M'n FPS zakte helemaal in en de game is nu zo ongeveer onspeelbaar (15-22 FPS). In andere gebieden had ik totaal géén enkel probleem (makkelijk 40FPS +). Hier mijn PC :
AMD Athlon X2 270 @3.4GHz
Geforce GT630 2048MB
Win 7 Ultimate 64bit
4GB RAM
De settings van de game; alles op het laagst mogelijke, resolutie op 1280x720.
Ook al zet ik de resolutie op 800x600, er komt geen enkele prestatieverbetering opdagen. Het blijft rond de 15-20 FPS schommelen. Ik snap niet hoe dit kan aangezien ik voor de rest totaal geen problemen had met dit spel (en ook geen problemen bij al m'n andere PC games).
Ik heb wat op internet rondgezocht maar heb nog geen dusdanige oplossingen gevonden (wel veel geprobeerd). Ik was benieuwd of er nu al een échte goede oplossing is gevonden? Misschien ergens een patch ofzo?
Hoor het iig graag!
AMD Athlon X2 270 @3.4GHz
Geforce GT630 2048MB
Win 7 Ultimate 64bit
4GB RAM
De settings van de game; alles op het laagst mogelijke, resolutie op 1280x720.
Ook al zet ik de resolutie op 800x600, er komt geen enkele prestatieverbetering opdagen. Het blijft rond de 15-20 FPS schommelen. Ik snap niet hoe dit kan aangezien ik voor de rest totaal geen problemen had met dit spel (en ook geen problemen bij al m'n andere PC games).
Ik heb wat op internet rondgezocht maar heb nog geen dusdanige oplossingen gevonden (wel veel geprobeerd). Ik was benieuwd of er nu al een échte goede oplossing is gevonden? Misschien ergens een patch ofzo?
Hoor het iig graag!