Na een aantal uren surfen op het web helaas nog geen oplossing gevonden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Ik namelijk met het volgende probleem:
De Citrix Receiver crached op willekeurige momenten en geeft de volgende melding:
Citrix Receiver werkt niet meer.
Beschrijving:
Stopped working
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Application Name: SelfService.exe
Application Version: 3.4.0.33684
Application Timestamp: 50c89621
Fault Module Name: KERNELBASE.dll
Fault Module Version: 6.1.7601.18015
Fault Module Timestamp: 50b83c8a
Exception Code: e0434f4d
Exception Offset: 0000c41f
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.16.7
Landinstelling-id: 1043
Het eerste wat in me opkwam was de boel verwijderen en opnieuw installeren. Echter gaat dit ook niet meer. De deinstallatie geeft de volgende foutmelding:
There is a problem with this windows installar package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel of package vendor.
Waarna het verwijderen stopt en een log geeft. ( waar ik persoonlijk niks wijzer van word )
Om het plaatje even compleet te maken dit draait op een windows server 2008 r2 standard
en het gaat om citrix receiver versie 13.4.0.25
Ik namelijk met het volgende probleem:
De Citrix Receiver crached op willekeurige momenten en geeft de volgende melding:
Citrix Receiver werkt niet meer.
Beschrijving:
Stopped working
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Application Name: SelfService.exe
Application Version: 3.4.0.33684
Application Timestamp: 50c89621
Fault Module Name: KERNELBASE.dll
Fault Module Version: 6.1.7601.18015
Fault Module Timestamp: 50b83c8a
Exception Code: e0434f4d
Exception Offset: 0000c41f
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.16.7
Landinstelling-id: 1043
Het eerste wat in me opkwam was de boel verwijderen en opnieuw installeren. Echter gaat dit ook niet meer. De deinstallatie geeft de volgende foutmelding:
There is a problem with this windows installar package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel of package vendor.
Waarna het verwijderen stopt en een log geeft. ( waar ik persoonlijk niks wijzer van word )
Om het plaatje even compleet te maken dit draait op een windows server 2008 r2 standard
en het gaat om citrix receiver versie 13.4.0.25