Gaming headset

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste Tweakers,

Na een tijd zoeken naar een geschikte gaming koptelefoon, kom ik er niet meer uit! (zoveeeeel aanbod)

Graag jullie ervaring met bepaalde headsets, moet ik bijvoorbeeld voor een 5.1/7.1 surround headset gaan, of gewoon de standaart 2.1? :-)

Wat ik wil bereiken is een headset die sowieso weer een kleine 4 jaar mee kan gaan. Mijn huidige Sennheiser headset is écht op.

Het mag gaan kosten, maximaal 80 euro.

Ik heb geen merk voorkeuren, Sennheiser beviel mij wel (sta open voor andere merken)

Ik ga het gebruiken voor gamen en wil een mooie geluidservaring hebben. Microfoon is echter een pré aangezien ik deze los heb op mijn bureau.

Ik ben benieuwd naar de reacties, alvast dank.

Groet,

Boeles

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb al twee jaar veel plezier van mijn Razer Megalodon 7.1 Gaming Headset. Als je er niet te ruig mee omspringt kan hij jaren mee, de microfoon is echter wat minder van kwaliteit (vangt veel omgeving geluid op).

Maar zoals je zei en waarschijnlijk ook wil zeggen is dat de microfoon "geen" pré is? Dan lijkt mij dit een aardig leuke headset voor games. Zit overigens ook nog 3 meter snoer bij.

Ter info: (http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-megalodon)

PSN

• Dr.Root
Srvdploeg schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:04:
Ik heb al twee jaar veel plezier van mijn Razer Megalodon 7.1 Gaming Headset. Als je er niet te ruig mee omspringt kan hij jaren mee, de microfoon is echter wat minder van kwaliteit (vangt veel omgeving geluid op).

Maar zoals je zei en waarschijnlijk ook wil zeggen is dat de microfoon "geen" pré is? Dan lijkt mij dit een aardig leuke headset voor games. Zit overigens ook nog 3 meter snoer bij.

Ter info: (http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-megalodon)
Dank voor deze input, ziet er als een erg goede headset uit. (Soms valt bij mij het geluid voor een gedeelte weg bij BF3, dus een andere geluidskaart komt er ook aan, zit nu met onboard Realtek stuff.. Asrock extreme 3 mobo)

Ben benieuwd naar meerdere reacties zodat ik een goede keuze kan maken :)

P s hoe bevalt 7.1, hoor je écht veel meer of?

• srvdp
boeles schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:06:
[...]

P s hoe bevalt 7.1, hoor je écht veel meer of?
Ik ben overgestapt van een Sennheiser HD 439 (prima koptelefoon) naar de Razer Megalodon. De Razer Megalodon geeft inderdaad het geluid beter weer in alle hoeken en er is duidelijkere (niet storende) bass aanwezig. De totaal ervaring van een 2.0 headset naar een 7.1 headset is wel goed bevallen. Echter heb ik geen ervaring met andere (gaming) headsets.

PSN

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Razer Kraken Pro? Zit een 3,5mm jack op en kan dus overal in en op. Ook 3 meter snoer extra.

Enige nadeel is dat het geen fancy 5.1/7.1 is, maar een mens heeft toch maar twee oren dus.....

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• Dr.Root
Srvdploeg schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:10:
[...]

Ik ben overgestapt van een Sennheiser HD 439 (prima koptelefoon) naar de Razer Megalodon. De Razer Megalodon geeft inderdaad het geluid beter weer in alle hoeken en er is duidelijkere (niet storende) bass aanwezig. De totaal ervaring van een 2.0 headset naar een 7.1 headset is wel goed bevallen. Echter heb ik geen ervaring met andere (gaming) headsets.
Dankje :) Hij staat erbij op de lijst om uit te zoeken :):)

• srvdp
Hé, Succes met je zoektocht naar de ultieme gaming headset, het zijn er inderdaad veel... :p

PSN

• Dr.Root
Srvdploeg schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:16:
Hé, Succes met je zoektocht naar de ultieme gaming headset, het zijn er inderdaad veel... :p
Haha thanks kerel. het puilt uit met aanbod ja :P

• Dr.Root
Xaph schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:13:
Razer Kraken Pro? Zit een 3,5mm jack op en kan dus overal in en op. Ook 3 meter snoer extra.

Enige nadeel is dat het geen fancy 5.1/7.1 is, maar een mens heeft toch maar twee oren dus.....
Thnx, staat op de lijst.

Conclussie nu al: Razer maatk de meest gewilde HS?

• srvdp
Razer maakt de meeste marketing rondom headsets. Probeer ook een naar de SteelSeries Siberia V2 te kijken en naar de CM Storm Sirus (gaming label van Cooler Master).

PSN

• Dr.Root
Srvdploeg schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:30:
Razer maakt de meeste marketing rondom headsets. Probeer ook een naar de SteelSeries Siberia V2 te kijken en naar de CM Storm Sirus (gaming label van Cooler Master).
Steelseries vroeger eens een keer gewonnen, maar die dingen zijn vrij aan de mep toch?

Beide toegevoegd aan de lijst :-)

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-12-2025

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb zelf sinds een kleine 5 weken de pricewatch: Corsair Vengeance 1500 waar ik erg tevreden over ben. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, ik hoor veel en ben ook goed te verstaan.

HOI.

• Dr.Root
Thnx voor de input. Hoe zit het qua ''zit comfort'' na enige uurtjes drukken die kussentjes flink op de oren. Het liefst heb ik een headset die over mijn oren heen gaat. (normaal formaat oren trouwens, haha.)

• Dr.Root
is dit wat:
Steelseries headset: SteelSeries, 5H v2 ?

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:44
Ik heb zelf deze:

Creative Soundblaster Tactic 3D Alpha

Geweldig ding voor het geld! Wat wel weer jammer is dat de kabel plat is, dus als hij een paar x rond draait heb je een soort kermis attractie van je headset :9

Volgens mij is het geen 5.1 of 7.1 maar gewoon stereo, er zit wel een optie voor surround in te stellen in de software (die te downloaden is). Ik hoor meestal duidelijk (in bijv. bf3) wanneer er iemand achter me loopt zonder dat ik hem op de minimap zie etc.

Zelf zit ik ook naar die Corsair headset te kijken, gewoon omdat ik is wat anders wil. Maar dat ben ik weer :P

Ik zou graag horen wat je uiteindelijk heb gekozen en waarom :)

Wat trouwens wel weer een voordeel is van de headset die ik heb:
Als je geen mic nodig hebt, kan je hem gewoon los koppelen en in een kasje gooien!

[ Voor 84% gewijzigd door R0y. op 25-03-2013 15:11 ]

• Dr.Root
Dank voor de input, staat ook op de lijst.

Ben benieuwd naar e Steelseries headset: SteelSeries, 5H v2

Ervaring iemand?

• R0y.
boeles schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:17:
Dank voor de input, staat ook op de lijst.

Ben benieuwd naar e Steelseries headset: SteelSeries, 5H v2

Ervaring iemand?
Lees de eerste review maar eens van dat ding op tweakers, dit is natuurlijk een mening van een gebruiker maar er staat
De Steelseries Steelsound is een headset met een prima featureset en bouwkwaliteit, maar voor wat betreft de geluidsweergave en -opname doet de set zijn naam 'Steelsound' iets te veel eer aan: erg blikkerig.
De 2de review is dan wel weer positief..

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 25-03-2013 15:23 ]

• Dr.Root
Thnx! :) Heb hem toevallig net gelezen, deze headset valt daarom af. Ik wil vollop kunnen genieten van al het knal-werk in Battlefield 3, maar wel met een budget van maximaal 80 euro.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22

Snuffel

Vroem!

Wat denk je van de Corsair Vengeance 1500?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:58
Ik heb al een flinke tijd de SteelSeries Siberia V2. Fijnste headset die ik tot nu toe heb gehad. Bevalt me veel beter dan het spul van Razer (andere mensen zullen hier vast anders over denken).

• R0y.
Snuffel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:34:
Wat denk je van de Corsair Vengeance 1500?
Klopt, komt overal ook goed uit de reviews.

Als je echt geld wilt besparen zou ik voor de Tactic 3d Alpha gaan die in een andere post van mij staat, volgens mij ook ergens in een best buy guide opgenomen... Anders de corsair!

• Dr.Root
Ik denk dat het de Corsair Vengeance 1500 gaat worden! (gezien ik een onboard soundcard heb, realtek zal deze externe geluidskaart een toevoeging zijn)

De reviews zien er veelbelovend uit, denk dat dit hem dan maar gaat worden :-) Prijs rond de 80,- euro. prima.

• Dr.Root
R0y. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Klopt, komt overal ook goed uit de reviews.

Als je echt geld wilt besparen zou ik voor de Tactic 3d Alpha gaan die in een andere post van mij staat, volgens mij ook ergens in een best buy guide opgenomen... Anders de corsair!
Ik ga die afweging even maken, thnx voor alle aandacht en adviezen! youre the best guys! :)

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-03 09:36

j4y

Is er geen sticky topic hierover... Trap er toch niet in, 5.1/7.1 in een headset is onzin man, je hebt dan 5 speakertjes in 1 schelp op 1 cm van je oor af, kan toch niet werken :P

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/774/gamingheadsets.png

on a serious note: Audio Technica ATH-AD700 iets boven budget als je via amazon (99 dollar) haalt volgens mij. Een andere goed gereviewde audio headphone voor 80 euro blaast elke *gaming* headset uit 't water.

ff dolby virtual surround aanzetten in drivers als je 't leuk vind en gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door j4y op 25-03-2013 15:45 ]

• Dr.Root
Dank voor de input J4Y :)..... nu word de keuze nog moeilijker, budget overschreidend kan ik helaas niet. Ik ga niet meer dan 80 euro uitgeven aan een headset.

Heb ook neergezet dat een microfoon niet noodzakelijk is aangezien ik deze los heb staan op mijn bureaublad. Dus eigenlijk wil ik alleen een headset zonder microfoon, haha.

Ik heb er zelf de ballen verstand van. Maar ik denk dat ik mijzelf hier maar eens goed in moet gaan verdiepen om achter de beste prijs/kwaliteit te komen.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Of 5.1 op koptelefoon nu wel of niet werkt: mijn ervaring met de Corsair is dat er wel degelijk een verschil is tussen gewoon stereo of een 5.1 geluid.
In BF3 hoor ik precies waar de gasten zich bevinden, dat kon op mijn oude headset niet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Dr.Root
Snuffel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:51:
Of 5.1 op koptelefoon nu wel of niet werkt: mijn ervaring met de Corsair is dat er wel degelijk een verschil is tussen gewoon stereo of een 5.1 geluid.
In BF3 hoor ik precies waar de gasten zich bevinden, dat kon op mijn oude headset niet.
Dat wilde ik horen. Ik wil optimale geluids ervaring in BF3 voor een maximale prijs van 80 euro. (hoger kan ik niet hardmaken naar de ''directie'' haha!:))

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Het is zeker geen miskoop, en hij zit ook nog eens lekker :)
Ik zeg: succes ermee

• j4y

j4y

Nja ik heb zo'n creative dingetje gehad uit de best buy, speedlink medusa 5.1, steelseries siberia's, logitech g35 enz enz, de ad700 is qua soundstage toch echt de beste. En ik zag er zelf wat tegenop, omdat ik wel een mic nodig had voor teamspeak. Maar ook dat is geen probleem met zo'n clip-on dingetje.

Dit blijft een wellus/nietus, dus make up your own mind :)

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:11
Snuffel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
Het is zeker geen miskoop, en hij zit ook nog eens lekker :)
Ik zeg: succes ermee
Wellus/Nietus
AD700/Corsair

Nu denk ik niet dat die Corsair beter zit dan een ATH-AD700 tenzij de drager een klein hoofd heeft.
Feit is dat de Audio Technica een van de beste Allrounders is, zeker voor de prijs.

Heel wat head-sets & headphones versleten, Senheiser, Beyerdynamic maar de AD700 steekt er met kop en schouders bovenuit. (Check Google zou ik zeggen)

Quote van HardOCP ATH-AD700 Review
I picked the usual stable of first person shooters to test positional audio with these cans: the Call of Duty series, Bioshock, Battlefield: Bad Company 2, and Left 4 Dead. When configuring these games, I varied my sound settings based on individual preference from stereo to headphones and more specifically, Dolby Headphone, depending on my personal preference. I have to say that in each of these games, I usually remember a mess of chaotic sounds all around me and I would use visual cues to find my objective.

The ATH-AD700 headphones though have such a great sound separation that I could close my eyes and tell myself my enemy was to my diagonal right, off in the distance and gradually closing. I did not hear explosions, screams, tank sounds, and gunfire all mashed together. I could clearly perceive the enemies behind me and to my left shooting at me, and a truck coming towards me on my right at the same time. Left 4 Dead was especially spooky because I could clearly hear an enemy coming half a block away without having seen him in the distance first.

I picked the usual stable of first person shooters to test positional audio with these cans: the Call of Duty series, Bioshock, Battlefield: Bad Company 2, and Left 4 Dead. When configuring these games, I varied my sound settings based on individual preference from stereo to headphones and more specifically, Dolby Headphone, depending on my personal preference. I have to say that in each of these games, I usually remember a mess of chaotic sounds all around me and I would use visual cues to find my objective.

The ATH-AD700 headphones though have such a great sound separation that I could close my eyes and tell myself my enemy was to my diagonal right, off in the distance and gradually closing. I did not hear explosions, screams, tank sounds, and gunfire all mashed together. I could clearly perceive the enemies behind me and to my left shooting at me, and a truck coming towards me on my right at the same time. Left 4 Dead was especially spooky because I [/sub]could clearly hear an enemy coming half a block away without having seen him in the distance first.

• Dr.Root
Duidelijk Zenac, echter. de ATH AD700. Kan hem niet zo vlug vinden in nederlandse winkels :(

Nu nog een vraag aan de kenners:
Ik heb een onboard soundcard (Realtek: mobo Asrock extreme 3 socket AM3+)

Ik lees nu dat je bijvoorbeeld bij bepaalde 5.1 / 7.1 headsets een Geïntegreerde 5.1-geluidskaart hebt. Is dit een aanwinst? aangezien ik GEEN externe audio kaart wil kopen..

• R0y.
boeles schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:00:
Duidelijk Zenac, echter. de ATH AD700. Kan hem niet zo vlug vinden in nederlandse winkels :(

Nu nog een vraag aan de kenners:
Ik heb een onboard soundcard (Realtek: mobo Asrock extreme 3 socket AM3+)

Ik lees nu dat je bijvoorbeeld bij bepaalde 5.1 / 7.1 headsets een Geïntegreerde 5.1-geluidskaart hebt. Is dit een aanwinst? aangezien ik GEEN externe audio kaart wil kopen..
Volgens mij bedoelen ze dit ermee. Tenminste zo'n ding heb ik ook bij mijn headset gehad, en er word voor de rest niet gebruik gemaakt van mijn geluidskaart!

• Dr.Root
Na wat zoekwerk, kwam ik deze tegen?

Raptor-Gaming H3 7.1 Kom niks tegen op tweakers over deze headset.. :(

behalve in pricewatch:
pricewatch unsorted: Raptor-Gaming H3 7.1

Wens is dus, nieuwe headset zonder een ''externe'' geluidskaart te moeten aanschaffen.

Ik heb deze lijst tot nu toe:

SteelSeries Siberia V2 (mijn grote liefde van vroeger) Echter geen geïntegreerde geluidskaart

Steelseries 5H V2
Min punt, dat het beter is om een goede geluidskaart te hebben

Raptor gaming H3 7.1 met geïntegreerde geluidskaart
Min punt, weinig reviews maar waar hij word geviewed is het wel positief.

Corsair Vengeance 1500 met geïntegreerde geluidskaart.
Min punt, nog niet écht kunnen ontdekken.

Turtle Beach Z6A Ear Force Z6A
Min punt, weet niet of hier een geïntegreerde geluidskaart in zit..

[ Voor 96% gewijzigd door Dr.Root op 25-03-2013 22:36 ]

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
om er nog 1 toe te voegen..

logitech g35 (voor mij echt een winnaar)

+ lekker robuust
+built in soundcard, dus usb aansluiting
+GOEIE software
+prima microfoon
+stereo en 5.1 of 7.1 ofzo (dit is virtueel surround, dus surround uit 2 speakers,, echt zeer nauwkeurige positionering, goede bass, klinkt op surround mode prima in game, en stereo voor muziek)
+ DIKKE goede kwaliteit kabel
+ knoppies op de zeikant, zelf in te stellen (ik heb next / previous / pauze mediaplayer) en uiteraard volume draaiknop

- hoofdband is vrij breed, mogelijkheid om in 1x je zondagse kapsel te verpesten (hoewel ik dit eigenlijk wel een + vind, comfortabel)
- geen verwisselbare ear cups

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Dr.Root
aron225 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 06:26:
om er nog 1 toe te voegen..

logitech g35 (voor mij echt een winnaar)

+ lekker robuust
+built in soundcard, dus usb aansluiting
+GOEIE software
+prima microfoon
+stereo en 5.1 of 7.1 ofzo (dit is virtueel surround, dus surround uit 2 speakers,, echt zeer nauwkeurige positionering, goede bass, klinkt op surround mode prima in game, en stereo voor muziek)
+ DIKKE goede kwaliteit kabel
+ knoppies op de zeikant, zelf in te stellen (ik heb next / previous / pauze mediaplayer) en uiteraard volume draaiknop

- hoofdband is vrij breed, mogelijkheid om in 1x je zondagse kapsel te verpesten (hoewel ik dit eigenlijk wel een + vind, comfortabel)
- geen verwisselbare ear cups
Bedankt voor je input.

Ik denk dat het tóch de Steel series siberia V2 gaat worden(Vroeger al oog op, maar toen gegaan voor een sennheiser PC150, die het tot nu toe 5 jaar later, nog steeds goed doet. Alleen begin ik te merken dat de geluidssterkte verminderd). Mijn vraag:

heeft iemand ervaring met deze (Steelseries Siberia V2) headset in een game als Battlefield 3?

Heb overigens waargenomen dat het mogelijk is om de headset ''virtueel'' in te stellen als surround 5.1 / 7.1 Mijn onboard geluidskaart schijnt erg goed te zijn (wist ik niet)

• j4y

j4y

Siberia houd 't geen 5 jaar vol. Dat ding is zo fragiel als wat en houd het met voorzichtig gebruik ongeveer een jaar vol.
Bron: eigen ervaring

Voor z'n geld wel goed geluid, heb nu de ad700 maar die is ook bijna 2x zo duur...

[ Voor 4% gewijzigd door j4y op 26-03-2013 09:49 ]

• Dr.Root
Ik ken wel mensen die een Steelseries siberia V2 een aantal jaar hebben (actieve Lanners, dus slepen dat ding veel mee). Echter heb je 24 maanden garantie op hardware ;-). Van steelseries weet ik dat je een goede garantie krijgt. (Ervaring muismat die ineens rare gaten vertoonde na 7 maanden gebruik, kreeg een nieuwe)

Ik ga zeker geen 140,- euro uitgeven aan een headset.

Als ik écht voor zekerheid wil gaan, zal ik toch weer moeten kiezen voor een Sennheiser.

Maargoed, zekerheid heb je eigenlijk nooit écht :-)

Ik denk dat ik hem maar ga proberen, bevalt hij niet. Retourneer ik hem :-)

• Milan93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02 11:41
Ik denk dat velen het niet eens zullen zijn met mijn mening, maar verspil je geld niet aan "gaming-headsets", dit is meestal goedkoop gefabriceerde troep met een mooi uiterlijk..

Zoals Zanac zegt is de AD700 fantastisch in geluid, heb 'm zelf ook kunnen bewonderen van een vriend.
Zelf heb ik een aantal "gaming-headsets" gehad, waaronder de bekende turtle beaches en de 5.1 van roccat, omdat de draagcomfort van de laatste bagger was ben ik toen voor de gein wezen kijken naar andere koptelefoons in media markt en de hobo hifi in de buurt.

Wat was dat een wereld van verschil zeg, ook ben ik van mening dat een goede stereo koptelefoon met virtualizer met surround beter klinkt dan de 5.1/7.1 rotzooi die in de winkels liggen..

Ben zelf voor een HD558 gegaan met een xonar DG geluidskaart. ik hoef niet meer anders ;) .

tldr; Zet ze allemaal eens op je hoofd en oordeel zelf, als het om positional sound gaat hoef jij je in ieder geval druk te maken dat je een miskoop maakt met een stereo koptelefoon..

mocht je dan toch nog een keer een mic willen:

pricewatch: Zalman ZM-MIC 1

• Dr.Root
Milan93 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:12:
Ik denk dat velen het niet eens zullen zijn met mijn mening, maar verspil je geld niet aan "gaming-headsets", dit is meestal goedkoop gefabriceerde troep met een mooi uiterlijk..

Zoals Zanac zegt is de AD700 fantastisch in geluid, heb 'm zelf ook kunnen bewonderen van een vriend.
Zelf heb ik een aantal "gaming-headsets" gehad, waaronder de bekende turtle beaches en de 5.1 van roccat, omdat de draagcomfort van de laatste bagger was ben ik toen voor de gein wezen kijken naar andere koptelefoons in media markt en de hobo hifi in de buurt.

Wat was dat een wereld van verschil zeg, ook ben ik van mening dat een goede stereo koptelefoon met virtualizer met surround beter klinkt dan de 5.1/7.1 rotzooi die in de winkels liggen..

Ben zelf voor een HD558 gegaan met een xonar DG geluidskaart. ik hoef niet meer anders ;) .

tldr; Zet ze allemaal eens op je hoofd en oordeel zelf, als het om positional sound gaat hoef jij je in ieder geval druk te maken dat je een miskoop maakt met een stereo koptelefoon..

mocht je dan toch nog een keer een mic willen:

pricewatch: Zalman ZM-MIC 1
Ben in een winkel geweest om de Steel series op mijn hoofd te voelen. Het streven naar maximale draag comfort hebben ze erg goed voor elkaar gekregen. Ik voelde bijna niet dat ik een headset p mn knar had. (Nu een sennheiser pc150, die wat aan de zwaardere kant is..)

Ik ben erover uit, het word de Siberia V2, beste prijs/kwaliteit verhouding in mijn opinie, het is een stereo headphone met microfoon (microfoon hechte ik niet zoveel waarde aan, maar leuk dat hij erbij zit :))

Sound klinkt ook subliem met games, echter voor muziek en films wat minder. Maargoed ben opzoek naar een gaming headset en niet naar een film/film headset.

Bedankt voor alle reacties en onderbouwd advies, hieruit heb ik mijn keuze kunnen filteren.

Hartelijk bedankt! :) :)

Ik zal een review schrijven over mijn ervaring met de SteelSeries Siberia v2. (zo uitgebreid mogelijk) :)

• Dr.Root
Heb de siberia V2 bij bol.com besteld. Tot mijn grote verbazing krijg ik er nog een gratis Steelseries Kinzu V2 muis bij ook! lol, laat net wezen dat mijn mx518 ermee uit is gescheden, nice! :)

• jordy1999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02-2025
Dit is het beste wat je kan krijgen voor die prijs, ik weet alleen niet hoelang hij mee gaat, zijn voorganger ging bij mij helaas maar 1 jaar mee maar dat was omdat ik er slordig mee omging.
pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1
Pagina: 1