aanschaf 5.1 receiver i.c.m. tv +

Pagina: 1
Acties:

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Voor bij mijn tv (pricewatch: Samsung UE40ES6900) (€700) ben ik op zoek naar een goede, degelijke 5.1 receiver.

In eerste instantie zal deze gebruikt worden met een setje goedkope, 10 jaar oude Conceptronics. Echter ben ik van plan om in de nabijne toekomst de pricewatch: Jamo S 606 HCS 5 5.1 (Zwart) (€600) aan te schaffen.

Graag wil ik een receiver met netwerkfunctionaliteit, ARC, 3D en het budget is zo'n € 300.

Met deze eisen kom ik op de volgende selectie (http://tweakers.net/categ...bq6NkaGhhARdXMjU0UKqtrQUA)
pricewatch: Pioneer VSX-527 Zwart
pricewatch: Yamaha RX-V473
pricewatch: Onkyo TX-NR414

De Pioneer VSX-527 is vandaag bij iBood en Redcoon verkrijgbaar voor € 229. Kortom, deze staat nu op de nominatie om aangeschaft te worden.

Heeft iemand op mijn wensenlijstje + budget + tv + boxen nog andere opties dan deze Pioneer of juist andere opmerkingen?

• bartbh
  • Niet online
Iemand?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Alle 3 de receivers zijn wel aardig, maar niets hoogstaands. Ze doen voor elkaar niet zo gek veel onder in zo'n beetje alle aspecten. Ik zou zeggen, ga eens luisteren en kijken en kies wat je het meeste bevalt. Zelf hou ik erg van Yamaha, maar anderen zullen weer voor de Onkyo of de Pioneer kiezen. Geen van de 3 zijn een miskoop, en geen van de 3 is een echte topper.

iRacing Profiel

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 00:16
Tussen de 3 receivers zit vrijwel geen verschil. Ik denk dat je als beste gewoon zelf naar de winkel zal moeten gaan en luisteren. Ik denk als je de pioneer voor zo'n laag bedrag kunt aanschaffen vanwege een actie dat je dan inderdaad de VSX-527 beter kunt aanschaffen.

• bartbh
  • Niet online
Is er iets dat in een betere categorie valt of moet ik mijn budget dan flink omhoog schroeven? Ik hoef geen top of the line modellen, maar wel graag iets dat een beetje matcht bij de tv en geluidsset.

De grotere broer van de Onkyo, de TX-NR515?

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 00:16
Geen idee over wat voor luidsprekers je nu bezit. Ik denk dat als je van plan bent om een set Jamo S 606 HCS 5 5.1 aan te schaffen dat je deze receivers nog wel goed zit ;).

• bartbh
  • Niet online
Nu nog een stel goedkope Eltax Concept 100, welke in de toekomst vervangen worden door de Jamo's.

Dan hoef ik dus mijn zoektocht of budget niet te verbreden naar andere receivers.
Pagina: 1