Ik zit nu ook een beetje te denken aan watercooling, maar ik wil wel een zo`n stil mogelijke pomp, wat raden jullie me aan?
Verwijderd
Vrijwel alle waterpompen maken bijna geen geluid. Ze vibreren alleen, beetje rubber en klaar is kees.
Verwijderd
Ik zou zeggen kijk ff op mijn site 
welcome.to/waterkoeling
(en dan bij pomp. duh...)
Het maakt eigenlijk niet uit welke pomp als hij maar een opbrengst van 400 l/h of hoger heeft. Tenminste dat dacht ik
welcome.to/waterkoeling
Het maakt eigenlijk niet uit welke pomp als hij maar een opbrengst van 400 l/h of hoger heeft. Tenminste dat dacht ik
ikke weet het niet heb ik dan in me andere kassie dikke overkill 1300l/h???Op zondag 03 juni 2001 23:33 schreef Xtreem_Machine het volgende:
Ik zou zeggen kijk ff op mijn site
welcome.to/waterkoeling
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
12 volt pompjes willen nog wel eens herrie maken, maar 220 volt pompjes niet.
Alle pompjes zijn tegenwoordig mag-drive (anders kom je niet aan je CE-keur) dus dat is ook geen issue.
Met een single setup is 400 liter in principe genoeg, 800 als je er een grote radiator aan hebt, of lange slangen.
Voor een dual setup 800 of 1300
Alle pompjes zijn tegenwoordig mag-drive (anders kom je niet aan je CE-keur) dus dat is ook geen issue.
Met een single setup is 400 liter in principe genoeg, 800 als je er een grote radiator aan hebt, of lange slangen.
Voor een dual setup 800 of 1300
Pagina: 1