Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Heeft er iemand ervaring met een Hp DL360 g5 en een Nvidia quadro 2000?

Ik heb namelijk meerdere DL360 g5 servers met daarop Xenapp 6.5 HDX 3d en ik wil hierin de zwaarst mogelijke videokaart plaatsen. Er wordt namelijk veel met 3d software bij ons gewerkt. In de test server hebben wij dit uitgetest met een Quadro 410 wat goed ging echter is deze kaart een beetje te ligt voor het aantal gebruikers.

Helaas heeft Hp bij de G5 nooit testen gedaan in combinatie met de Quadro kaarten, dus geen een leverancier kan mij met zekerheid vertellen dat dit werkt. Als ik echter naar het stroomverbruik kijk van videokaart (65watt) dan verwacht ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Waarom zou het niet werken? Een DL380 heeft behoorlijk zware voedingen, dat gaat volgens je eigen berekeningen wel werken.
Wat houd je dan tegen om die kaart er niet gewoon in te steken?

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Gaat het fysiek passen? We hebben het over een DL360 en niet over een DL380.

Als ik plaatjes opzoek van die kaart zie ik dat er een fan op gemonteerd zit. Heeft die nog genoeg vrije ruimte in een 1U server voor voldoende koeling?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Koeling is inderdaad een vraagstuk waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Wat mij tegenhoudt om hem er gewoon in te steken, 400 euro. Geopende producten kunnen namelijk niet retour worden gestuurd bij onze leverancier en aangezien niemand op dit moment durft te zeggen dat het werkt en beter gezegd, officieel kan het niet, is het dus een gokje van 400 euro.

Natuurlijk is 400 euro niet het einde van de wereld, maar ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk informatie te vinden of liever nog ervaringen met deze situatie voordat ik me keuze maak.

Heb net even onze test server open getrokken en als ik het zo inschat komt de fan van de videokaart voor de helft boven een koelblok van het moederbord. Hoogte en afmeting is geen probleem.