Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Verder moet je even controleren hoe je garantie werkt. Hoewel een citytrip London altijd leuk is, zou het jammer zijn als je voor ieder garantiegeval zo'n citytrip moet maken, omdat je primair natuurlijk een overeenkomst hebt met degene die je de tablet verkoopt, die in de UK zit.
Ik ga er elk jaar heen maar ik ken niet echt winkels die ze goedkoper dan de rest aanbieden. En de Surface is zo te zien niet eens zo heel erg populair in fysieke winkels. Ik zie op de grote winkels alleen maar kindles, ipads en etc. Ik zou eens kijken naar Exchange winkels zoals de CEX, soms tref je dingen in mint conditie aan(bij alles staat de conditie en prijs bij), had daar 3 jaar terug ook een HD2 en een Desire gekocht voor een zacht prijsje. Mooie is aan de CEX is dat er ontzettend veel filialen ervan zijn en je treft daar nooit dezelfde dingen aan.
edit:
Deze winkels in uk verkopen de RT versie alleen maar, dus geen pro. Pro is nog zelfs nergens verkrijgbaar op dit moment.. zelfs niet in NL dus.. Dus het wordt afwachten.
[ Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 02-04-2013 13:58 ]
Verwijderd
Ik ken de volgende zaken (in Glasgow that is):
*Currys
*PCWorld (zelfde concern)
*HMV (meer CDs en DVDs maar ook hardware)
*Argos (soort kijkshop)
*Dixons (hoewel die tegenwoordig geloof ik alleen airports doen)
Boekwinkels
*WHSmith
*Waterstones
En dan nog de volgende warenhuizen die ook wat in electronica doen:
*Debenhams
*Frasers
*John Lewis
Je zult denk ik even moeten kijken voor welke prijs winkels die spullen verkopen en dan checken of ze een filiaal hebben in London. Of je gebruikt Google Shopping om te checken welke prijs je nog leuk vindt om dan te kijken of die winkels filialen hebben in London
Alleen de Currys verkopen de RT versie alleen atm.
Dixons is overgenomen door Currys.
Ik zou echt eens kijken bij de CEX, in Wood Green zijn er ook redelijk veel winkeltjes en daar is een grote mall.
In Edmonton Green(is dicht bij Wood Green) is er ook een CEX en ook een exhange winkel die ook soms wat moois achter de virtrine heeft, had daar eerst een X10 voor zeker 200 euro minder gekocht dan de nieuwprijs!
Anyway, ik zou niet teveel hopen op een Surface Pro in de UK. De UK is alleen leuk als je games of andere media gaat kopen, maar tablets o.i.d. dan moet je niet op bekende fysieke winkels vertrouwen, je zult echt bij die kleinere winkeltjes moeten kijken. Mijn advies, bestel het gewoon via Amazon.
[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 10-12-2014 09:39 ]
Verwijderd
Argos heeft regelmatig hele goede prijzen. Recent waren zij online de goedkoopste aanbieder voor mijn nieuwe Dyson en is imo een speler om mee te nemen in een prijsscan. Het is niet een winkel waar ik regelmatig kom; alleen als er juiste prijzen zijn.iPodKiller schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:34:
Argos is duur qua prijzen en verkoopt de Surface niet.
Currys is overigens normaal ook erg duur, maar je krijgt spullen vaak wel mee voor de prijs @ amazon.co.uk. Het kan dus de moeite zijn om even goed prijsonderzoek te doen!Alleen de Currys verkopen de RT versie alleen atm.
Dixons is overgenomen door Currys.
Kijk op eBay, Amazon of de online Microsoft Store van de VS. Ik heb mijne via eBay gekocht.
[ Voor 45% gewijzigd door Ramon op 13-04-2013 23:05 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/