Afgelopen week is mijn nieuwe Canon SX 260 HS geleverd. De camera bevalt goed voor een travelzoom echter is er een specifiek iets wat ik niet aan de praat krijg. Wellicht zie ik iets over het hoofd en weten jullie wat ik niet juist doe. Ik krijg de camera met geen mogelijkheid met de PC verbonden onder Windows 8 of Windows 7 (X64). Zodra ik de meegeleverde kabel in de kamera steek en de camera op deze manier met een USB poort verbind gebeurt er helemaal niets. Ook niet wanneer de camera aan staat en op afpselen staat. Mijn verwachting is dat de computer de camera zal moeten herkennen zodat Zoombrowser gebruikt kan worden om de foto's van de camera te halen. Natuurlijk kan dat ook met een cardreader maar ik wil wel graag weten of de camera ook via usb correct werkt (en niet overal is een cardreader beschikbaar). Wie heeft een idee om de camera toch gedetecteerd te krijgen?
Model: sx 260 HS
USB poort: USB 2
Zoombrowser is geinstalleerd.
Via device manager -> scan for hardware changes gebeurt er niets. Canon heeft geen drivers online staan.
Model: sx 260 HS
USB poort: USB 2
Zoombrowser is geinstalleerd.
Via device manager -> scan for hardware changes gebeurt er niets. Canon heeft geen drivers online staan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum