Beste mede Tweakers,
Ik ben reeds in het bezit van onderstaand systeem:
En ben op zoek naar een mogelijk goede configuratie qua beeldschermen.
Nu zit ik op 1 21-inch monitor en ja ik weet het, het is zonde van mijn gtx 690.
Vandaar dat ik jullie hulp nodig heb om een mooie setup te maken.
Ikzelf heb al gebruik gemaakt van de configuration tool op nvidia en had daarbij onderstaande keuzes gemaakt (mogelijk zodat jullie kunnen zien waar ik al naar gekeken had):
GPU Model: GeForce GTX 690
SLI-Mode: Multi GPU
Surround Mode: 3D surround
Orientation: Landscape (Portrait is niet eens beschikbaar)
Zelf kun je even kijken waar ze mee komen, maar ik moet dus 3 gelijke schermen hebben, daar komt het op neer.
Voor het type beeldscherm/monitor en waar ik allemaal op moet letten alvast mijn excuses hier heb ik geen verstand van.
Zouden mijn mede tweakers mij hierin op weg kunnen helpen?
Budget is niet ongelimiteerd, maar een echt limiet heb ik (nog) niet.
Wel heb ik 1 voorkeur en dat is de rand van de beeldschermen, deze wil ik zo klein mogelijk hebben zodat ik niet tegen een rand van 2 cm aan zit te kijken
Ik ben reeds in het bezit van onderstaand systeem:
En ben op zoek naar een mogelijk goede configuratie qua beeldschermen.
Nu zit ik op 1 21-inch monitor en ja ik weet het, het is zonde van mijn gtx 690.
Vandaar dat ik jullie hulp nodig heb om een mooie setup te maken.
Ikzelf heb al gebruik gemaakt van de configuration tool op nvidia en had daarbij onderstaande keuzes gemaakt (mogelijk zodat jullie kunnen zien waar ik al naar gekeken had):
GPU Model: GeForce GTX 690
SLI-Mode: Multi GPU
Surround Mode: 3D surround
Orientation: Landscape (Portrait is niet eens beschikbaar)
Zelf kun je even kijken waar ze mee komen, maar ik moet dus 3 gelijke schermen hebben, daar komt het op neer.
Voor het type beeldscherm/monitor en waar ik allemaal op moet letten alvast mijn excuses hier heb ik geen verstand van.
Zouden mijn mede tweakers mij hierin op weg kunnen helpen?
Budget is niet ongelimiteerd, maar een echt limiet heb ik (nog) niet.
Wel heb ik 1 voorkeur en dat is de rand van de beeldschermen, deze wil ik zo klein mogelijk hebben zodat ik niet tegen een rand van 2 cm aan zit te kijken