Toon posts:

voeding doorgebrand

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag ik heb een pc waar de voeding van is doorgebrand het is een compaq en het merk van de voeding is Mitac mpu110refp het is een presario 5240 als ik het goed heb kan je er bij melden hoeveel het misschien gaat kosten om een nieuwe te kopen of is het beter om meten een nieuwe te kopen

thanx:'(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Sjezus |:( :r
praat nederlands.....

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 21:52

Canis Lupus

Vosbot

Op zondag 03 juni 2001 16:37 schreef dennisdotcom het volgende:
praat nederlands.....
Of gebruik in ieder geval leestekens en hoofdletters :P

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

En nog een dubbelpost ook :(

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Kan hier een hangslot op.

And The Only One

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja joh, vieze dubbelpsoter :)

Verwijderd

Mike,
Om te beginnen je kan een post editen met deze ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif ) knop, dus je hoeft niet meteen een nieuw bericht te openen als je veel fouten hebt gemaakt ;)

Dan over je bericht zul je meer nuttige reacties in t andere topic krjgen.
Ik weet niet of het een standaard voeding is, het is en blijft compaq ;) maar mocht het zo zijn dan kan je er gewoon een nieuwe voeding voor rond de 100 piek krijgen (neem niet aan dat je eentje moet met extreem veel watt)

En speciaal voor Dennisdotcum
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
Loop niet iemand gelijk af te zeiken en bij SU aan te geven, damn wil je soms modje worden?
Je kan t als opmerking bij je antwoord plaatsen maar help die jonge dan op zn minst.
(ja quote dit maar met als reactie "voor iemand die geen moeite doet om fatsoenlijk nederlands te schrijven doe ik ook geen moeite om te antwoorden blablabla maar ga m dan niet bij SU melden want dat slaat imho negens op :( ) (Ow en hier zitten veel spelfouten in, ik ben slecht in nederlands sorrie |:( )

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

kloink
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.