Mike,
Om te beginnen je kan een post editen met deze (

) knop, dus je hoeft niet meteen een nieuw bericht te openen als je veel fouten hebt gemaakt
Dan over je bericht zul je meer nuttige reacties in t andere topic krjgen.
Ik weet niet of het een standaard voeding is, het is en blijft compaq

maar mocht het zo zijn dan kan je er gewoon een nieuwe voeding voor rond de 100 piek krijgen (neem niet aan dat je eentje moet met extreem veel watt)
En speciaal voor Dennisdotcum
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
Loop niet iemand gelijk af te zeiken en bij SU aan te geven, damn wil je soms modje worden?
Je kan t als opmerking bij je antwoord plaatsen maar help die jonge dan op zn minst.
(ja quote dit maar met als reactie "voor iemand die geen moeite doet om fatsoenlijk nederlands te schrijven doe ik ook geen moeite om te antwoorden blablabla maar ga m dan niet bij SU melden want dat slaat imho negens op

) (Ow en hier zitten veel spelfouten in, ik ben slecht in nederlands sorrie

)