Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:38
Hoi Mede-tweakers

Het scherm van een One X die ik moet repareren is gebroken. Nu wou ik graag een nieuw displaytje bestellen. GEEN digitzer alleen dat werkt niet zit namelijk vast op elkaar en los halen wil niet is men ervaring en het moet gewoon goed zijn!

Nu zag ik op ebay een scherm incl frame endergelijk maar zit er nog verschil in die toestellen? Zoals bij de hd2 zijn er 2 type aansluitingen is ditbij de One X ook zo? Of is er maar 1 type aansluiting?

Los halen is geen optie telefoon is hier nog niet!

Wie kan mij hierbij helpen!

• Logitech1
Ik heb al gezien dat er 3 soorten bestaan kan iemand mij vertellen welke model scher er hier uitgeleverd is ?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
welke 3 soorten heb je gevonden dan?
Ik kan me herinneren dat er bij de release discussie was over de scherm kleur (sommige schermen waren geler dan andere). dus voor de hier verkochte Europese variant zijn 2 fabrikanten gebruikt voor de schermen.
[HTC One X] Welk type scherm heb jij?

Volgens gaat het erom dat er verschillende telefoon versies zijn:http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_X
(Model comparison table)
De hier verkochte versie is de One X (International) / GSM

(op xda etc kan je lezen dat bv en AT&T versie een ander scherm heeft)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 25-03-2013 15:55 ]

Strava

• Logitech1
Kijk daar heb ik wat aan! Ik had gevonden dat er 3 merken van panels waren ( Sharp, Acer en sony) Ik weet voldoende