Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik heb een klein vraagje betreffende het afspelen van films op een Samsung Tab2.
Ik heb het forum al wat afgezocht maar ik vind er geen deftig antwoord op :-s

Ik heb een Samsung Tab2 met de stocksoftware van Samsung.
Nu vertrekken mijn vrouw en ik een paar dagen op vakantie en had ik het idee om m'n tablet mee op het vliegtuig te nemen om een filmpje te kijken.

Nu is het zo dat ik een .MKV bestand heb van 8,6GB. Dit zou ik kopiëren op een microSD van 16Gb, maar dan moet ze geformatteerd zijn in een NTFS-formaat. Als ik deze formatteer naar NTFS herkend de Tab deze niet meer.

Nu stel ik mij de vraag hoe ik dit kan oplossen? Moet ik de film converteren naar een ander formaat, zodat de grootte kleiner wordt of ...

Wie weet raad? Wie kan me helpen?
Ik hoor het graag!

Gr,

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Makkelijkste is om films te converteren. Of om andere formaten te downloaden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:43
SD-card formateren in de tablet en dan in de pc doen :). Of via CMD en dan formateren als fat32 :).

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Termi schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:25:
SD-card formateren in de tablet en dan in de pc doen :). Of via CMD en dan formateren als fat32 :).
En daarmee wordt dat film bestand ook automatisch 4GB? Nice!

Nickname does not reflect reality

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Normaal kijk ik m'n films gewoon via een mediaplayer, die geen problemen heeft met MKV of dergelijk ...

Nu is natuurlijk m'n volgende vraag : naar welk formaat kan ik deze beste converteren om zo de grootte van het bestand te verkleinen?

Alvast bedankt voor de info!

Gr,
Touchdomex schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:21:
Makkelijkste is om films te converteren. Of om andere formaten te downloaden :+

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:45
Als je naar 7inch koekeloert is divx toch voldoende lijkt me?

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Je kunt ook proberen om de kaart in ext2, ext3 of misschien zelfs ext4 te formatteren. Formatteren gaat waarschijnlijk het makkelijkst onder Linux. Ext2 gaat volgens mij standaard tot bestanden van 16GB en kan met een klein tooltje ook onder Windows benaderd worden.
Pagina: 1