Beste allen,
Ik was van plan om de Nokia Lumia 620 te halen omdat mijn Nokia e71 inmiddels verouderd is maar gezien het hele sync probleem met google calendar/gmail en windows phone 8 lijkt me dat geen goed idee. Vandaar dat ik nu aan het kijken ben naar android smartphones.
De eisen waaraan de nieuwe telefoon moet voldoen zijn:
- Ongeveer 250-300 euro; maximaal 350 euro.
- Dual-core processor
- Android Jelly Bean of in ieder geval 100% zeker dat de upgrade er komt. Ik doe al 5 jaar met mijn huidige telefoon en wil graag een future-proof smartphone hebben.
- Maximaal 4.3 inch beeldscherm (hoewel ik dit eigenlijk al te groot cind). Het liefst gewoon een 4 inch die gewoon in mijn broekzak past.
- Goede front-facing camera; in ieder geval VGA/0.3MP (of beter).
De telefoon die ik min of meer al heb afgeschreven is:
Huawei Ascend P1 voor 249 euro: ideaal gezien de specificaties, prijs en geweldige reviews maar Huawei heeftt bekendgemaakt geen upgrade naar Jelly Bean te maken
. Of zijn de verschillen tussen ICS en JB erg klein dat ik deze telefoon toch moet overwegen?
De telefoon die ik nog aan het overwegen ben:
Samsung Galaxy S3 mini voor 257 euro:
+Redelijke specs
+Android JB
- Slechte front facing camera (VGA)
- Specs zijn gelijk aan Galaxy S Advance, maar is wel duurder
Samsung Galaxy S Advance voor 218 euro:
+ Goede front facing camera
+ Redelijke specs
+ Android JB is hiervoor al in sommige landen verkrijgbaar en komt hier als het goed is ook binnenkort uit.
- Verouderderd tov S3 mini
Andere opmerkingen:
- Ik heb liever geen LG (vanwege het uiterlijk) en Sony (ivm slechte ervaring Vivaz). De Vivaz heb ik na een jaar weer omgeruild voor de Nokia E71
- Ik ben geen heavy-user, zal waarschijnlijk niet vaak gamen en surfen. Maar wil wel een snelle telefoon waarmee ik de komende jaren nog goed vooruit kan.
- De Huawei G510 is eventueel ook een optie maar dat 4.5 inch scherm lijkt mij veel te groot.
Weet iemand misschien nog andere opties?
Alvast bedankt!
Ik was van plan om de Nokia Lumia 620 te halen omdat mijn Nokia e71 inmiddels verouderd is maar gezien het hele sync probleem met google calendar/gmail en windows phone 8 lijkt me dat geen goed idee. Vandaar dat ik nu aan het kijken ben naar android smartphones.
De eisen waaraan de nieuwe telefoon moet voldoen zijn:
- Ongeveer 250-300 euro; maximaal 350 euro.
- Dual-core processor
- Android Jelly Bean of in ieder geval 100% zeker dat de upgrade er komt. Ik doe al 5 jaar met mijn huidige telefoon en wil graag een future-proof smartphone hebben.
- Maximaal 4.3 inch beeldscherm (hoewel ik dit eigenlijk al te groot cind). Het liefst gewoon een 4 inch die gewoon in mijn broekzak past.
- Goede front-facing camera; in ieder geval VGA/0.3MP (of beter).
De telefoon die ik min of meer al heb afgeschreven is:
Huawei Ascend P1 voor 249 euro: ideaal gezien de specificaties, prijs en geweldige reviews maar Huawei heeftt bekendgemaakt geen upgrade naar Jelly Bean te maken
De telefoon die ik nog aan het overwegen ben:
Samsung Galaxy S3 mini voor 257 euro:
+Redelijke specs
+Android JB
- Slechte front facing camera (VGA)
- Specs zijn gelijk aan Galaxy S Advance, maar is wel duurder
Samsung Galaxy S Advance voor 218 euro:
+ Goede front facing camera
+ Redelijke specs
+ Android JB is hiervoor al in sommige landen verkrijgbaar en komt hier als het goed is ook binnenkort uit.
- Verouderderd tov S3 mini
Andere opmerkingen:
- Ik heb liever geen LG (vanwege het uiterlijk) en Sony (ivm slechte ervaring Vivaz). De Vivaz heb ik na een jaar weer omgeruild voor de Nokia E71
- Ik ben geen heavy-user, zal waarschijnlijk niet vaak gamen en surfen. Maar wil wel een snelle telefoon waarmee ik de komende jaren nog goed vooruit kan.
- De Huawei G510 is eventueel ook een optie maar dat 4.5 inch scherm lijkt mij veel te groot.
Weet iemand misschien nog andere opties?
Alvast bedankt!