Hallo Tweakers,
Na wat denken en sparen ben ik tot de conclusie gekomen om een Mini-ITX build te doen voor een nieuwe computer voor programmeren, ik gebruik momenteel me laptop die ik aan een scherm aansluit (Asus N73-SV) alleen dit is niet zo handig omdat ik hem elke dag weer opnieuw moet inpluggen en loskoppelen als ik naar school ga.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De systeem is bedoeld voor dagelijks gebruik thuis om te programmeren en af en toe een spelletje te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Na wat denken en sparen ben ik tot de conclusie gekomen om een Mini-ITX build te doen voor een nieuwe computer voor programmeren, ik gebruik momenteel me laptop die ik aan een scherm aansluit (Asus N73-SV) alleen dit is niet zo handig omdat ik hem elke dag weer opnieuw moet inpluggen en loskoppelen als ik naar school ga.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De systeem is bedoeld voor dagelijks gebruik thuis om te programmeren en af en toe een spelletje te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS, 500GB
- Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE
- Muis & toetsenbord & scherm ( LG IPS277L-BN Zilver, Zwart )
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 168,- | € 168,- |
1 | Asus P8Z77-I Deluxe | € 156,30 | € 156,30 |
1 | Cooler Master Elite 120 Advanced | € 37,20 | € 37,20 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 53,90 | € 53,90 |
1 | XFX Pro 550W | € 50,40 | € 50,40 |
1 | OCZ Vertex 2 90GB | € 81,31 | € 81,31 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,11 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Stil zijn
- Mij 27 inch scherm goed benutten
- zuinig zijn