Avond 
Gisteren is helaas mijn moederbord overleden. Ik heb toen de keuze gemaakt om maar voor een kleine upgrade te gaan. Ik heb naast mijn moederbord direct een nieuwe CPU en geheugen geplaatst.
Mijn oude configuratie was niet compatible met dit huidige mobo.
Nu het volgende probleem. Na mijn pc weer in elkaar gezet te hebben werkt alles behalve mijn dedicated gfx card. De onboard gfx card werkt wel. Hiermee krijg ik ook beeld. Ik krijg zwart beeld zodra ik de dvi kabel op mijn asus aansluit. Ook in appbeheer is er geen device zichtbaar
Ik heb het volgende moederbord: MSI B75MA-P45
Hierop zou mijn ASUS 560ti 2gb oc op moeten werken.
Ik heb een 600W voeding.
Wat heb ik zelf getest/geprobeerd?
- BIOS update uitgevoerd
- Andere GFX card getest (MSI 560ti 1gb, blijft ook zwart)
- Instellingen IGP? aangepast in het bios
Wat kan ik nog proberen? Is mijn mobo wellicht stuk? Ik heb maar 1 PCIE slot dus kan hem niet in een ander slot proberen.
Is mijn voeding te zwak? Moet ik mijn voeding vervangen?
In mijn vorige setup zat een MSI p7n sli platinum mobo. Hier heb ik nooit problemen gehad met eventuele voedingsproblemen.........
Alvast bedankt. Alle tips zijn welkom.

Gisteren is helaas mijn moederbord overleden. Ik heb toen de keuze gemaakt om maar voor een kleine upgrade te gaan. Ik heb naast mijn moederbord direct een nieuwe CPU en geheugen geplaatst.
Mijn oude configuratie was niet compatible met dit huidige mobo.
Nu het volgende probleem. Na mijn pc weer in elkaar gezet te hebben werkt alles behalve mijn dedicated gfx card. De onboard gfx card werkt wel. Hiermee krijg ik ook beeld. Ik krijg zwart beeld zodra ik de dvi kabel op mijn asus aansluit. Ook in appbeheer is er geen device zichtbaar
Ik heb het volgende moederbord: MSI B75MA-P45
Hierop zou mijn ASUS 560ti 2gb oc op moeten werken.
Ik heb een 600W voeding.
Wat heb ik zelf getest/geprobeerd?
- BIOS update uitgevoerd
- Andere GFX card getest (MSI 560ti 1gb, blijft ook zwart)
- Instellingen IGP? aangepast in het bios
Wat kan ik nog proberen? Is mijn mobo wellicht stuk? Ik heb maar 1 PCIE slot dus kan hem niet in een ander slot proberen.
Is mijn voeding te zwak? Moet ik mijn voeding vervangen?
In mijn vorige setup zat een MSI p7n sli platinum mobo. Hier heb ik nooit problemen gehad met eventuele voedingsproblemen.........
Alvast bedankt. Alle tips zijn welkom.
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com