Download manager met counter x/y.png

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 12:22
Ik ben al enige tijd op zoek naar een download manager die me kan helpen met het dowloaden van véél afbeeldingen. De afbeeldingen zijn +-23KB groot maar het zijn er echt veel 250 000+.

Het formaat van de afbeeldingen is als het volgt:
http://www.domeinnaam.be/x-counter/y-counter.png

Ik wil deze op mijn schijf als volgt opslaan:
c:\Images\x-counter\y-counter.png

De mappenstructuur moet dus het zelfde blijven. Ik wil dan de x-counter en y-counter kunnen instellen.
Google heeft me niet aan de juiste dingen geholpen. Kennen/gebruiken jullie zo'n software die dit kan?

Als er andere manieren zijn mag je die ook altijd laten weten.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Vertel eerst welke zoektermen je hebt gebruikt, waarom wat je vond niet voldoet en om welke site het gaat. Google geeft een shitload aan batch downloaders en daar zit vast wel iets tussen wat ongeveer bruikbaar is. Anders wordt het wel heel erg gokken.

Alternatief is natuurlijk zelf scripten of een mailtje sturen naar de sitebeheerder. Staat de site batch downloading uberhaupt toe in deze hoeveelheden?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupi
Ik heb op diverse zoektermen gezocht, voornamelijk "download manager" met daarbij termen als "list", "couter", "images",...
Het de enige download manager die ik momenteel gevonden heb met couters is FlashGot. Deze kan een pagina maken met daar alfbeeldingen op aan de hand van counters die je insteld. Het probleem daarbij is dat het eerst op een pagina komt en je alles daarna kan downloaden. Het downloaden gebeurd dan ook niet als de oorspronkelijke mappen structuur. Alles komt gewoon in 1 mapje te zitten wat niet de bedoeling is omdat het overzicht dan helemaal weg is.

Scripting is ook een andere oplossing. Die heb ik ook al bekeken. Ik ben zelf al aan de slag gegaan met VBA. Die kan de bestanden wel downloaden maar dit gaat veel te traag omdat VBA niet multi-threading is. VBA in combinatie van VBS zou mischien nog wel lukken maar dit werkt toch een stuk anders dan een download manager...

Of de server het aankan? Ik vermoed van wel. Er worden constant dergelijke afbeeldingen gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11

RedFox

Heb je een OV ofzo?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupi
Na het ingeven van de vorige post ben ik op de pagina van DownThemAll terecht gekomen.
Hiermee kan ik het inderdaad!

Bedankt!

Draadje mag gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Een andere optie is wget (http://www.gnu.org/software/wget/manual/wget.html) Daarmee zou je ook kunnen doen wat jij wil.
Pagina: 1