Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:31:
Mijn zieke dochter (17) heeft beide delen van skylanders uitgespeeld en is nu op zoek naar een vergelijkbare game. Lekker vol actie en humor, liefst in het Nederlands, want deze games speelden zo lekker ontspannen weg.
Wie heeft er een goed advies?
Vind wel dat veel mensen hier rare antwoorden geven voor een 17 jarig meisje. League of legends zit vol met mensen die elkaar uitschelden, niet zo ontspannen dus (ik speel het zelf wel).
Weet niet wat jullie hebben qua consoles maar de volgende games zijn erg leuk en ontspannen:
- Kingdom Hearts: disney figuren maar wel leuk (zelfs voor een 23 jarige gozer) ; PS2, PS3, 3DS
- Persona 4: Goed verhaal en op easy/normal prima door te werken ; PS2, PS Vita
- Lego games: Klinkt kinderachtig maar zijn erg leuk door te werken
- Zelda games: Luchtig verhaal meestal maar leuke puzzels ; N64, Gamecube, Wii, Gameboys, DS etc.
- Pokemon games: Verzamelen van pokemon is altijd leuk
- Plants vs. Zombies: Leuke minigame gebaseerde game die bijna iedereen ligt.
Kan nog wel veel meer voor je verzinnen, maar is handiger als we wat meer weten over wat ze leuk vind. Skylanders is inderdaad geloof ik eenvoudig door te spelen maar is vooral een platformer?
Heb nu games opgenoemd die in het algemeen iedereen wel kan waarderen, kan je specifieker helpen als je nog een paar games noemt die ze leuk vind.
Sterkte!