Toon posts:

Skylanders uitgespeeld, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zieke dochter (17) heeft beide delen van skylanders uitgespeeld en is nu op zoek naar een vergelijkbare game. Lekker vol actie en humor, liefst in het Nederlands, want deze games speelden zo lekker ontspannen weg.

Wie heeft er een goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Perkouw

Moderator General Chat
Allereerst sterkte!

Wat heb je zelf al gezocht & gevonden aan alternatieven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Vervelend die situatie, sterkte.

Maar dit is wel heel vrijblijvend. Wat voor platform hebben we het over? Wat voor genre exact? Je zult toch wat uitgebreider moeten zijn.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Platform Xbox 360

Genre.. tja, das nou net het probleem, kan die skylander games moeilijk in een genre inmpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een paar titels geprobeerd, maar de meeste titels zoals assasins creed, FF Xiii vergen wat meer concentratie dan Skylanders, zeker omdat ze in het engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Oef, echt nederlandse titels, en dan het liefst ook nog zonder er bij hoeven na te denken. Op de Xbox360.

Overlord heeft een nederlandse setting, not sure of Overlord2 dat ook heeft.
Far Cry 3 levert ook een positief op. (niet 100% zeker NL, maar "niet hoeven nadenken" is hier zeker wel van toepassing)

Verder zou ik zo niet even kunnen komen.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kijk eens naar de Lego games, allemaal in het nederlands en erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Ik denk ook dat de lego games een leuke alternatief zouden kunnen zijn.

Skylanders is een klasse apart en er is niets wat er op lijkt, van dezelfde kwaliteit (volgens mij).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portal 2 heeft alles wat je vraagt. Portal 1 overigens ook. Het is ook erg leuk om met zijn twee-en te doen. Ook de Single player. Deze games zijn in het Engels. Dat is voor de humor belangrijk maar voor de (uitstekende) gameplay niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:52
Is Viva Pinata heel mischien iets?
Wel heel wat anders (tuin bouwen, dieren verzamelen e.d.), ik heb me er lang geleden best even mee vermaakt.
Zover ik weet is die gewoon in het nederlands.
Kameo vond ik (en mn zus) ook geweldig, een platformer dus mischien iets meer concentratie nodig. Ik kan me alleen niet meer of die ook in het nederlands is (xbox stond altijd op engels ingesteld).

[ Voor 50% gewijzigd door Mutatie op 25-03-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest aan Banjo Kazooie denken. Ik weet alleen niet 100% zeker of de game in NL te spelen is. Dat zou ik even na moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Nog niet uit maar wel - naast Lego - het enige wat aansluit op Skylanders: Disney Infinity

Het leukste in de bovengenoemde titel is; de werelden lijken groter en je kunt ook objecten zelf plaatsen. Beetje free-roam dus, en dat ontbreekt er in Skylanders.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Beyond Good and Evil HD. Een remake van Beyond Good and Evil. De game ziet er goed uit in de remake, 60 fps, maar nog beter, het voldoet exact aan je beschrijving: actie en humor (moest ook eigenlijk direct aan de game denken toen ik je post las). Daarnaast is de game gewoon van de Marketplace te downloaden, en is hij Nederlands. Overigens ook echt GOED Nederlandse, goede stemacteurs etc.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:48

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn tovh verschillende games die ik op mijn PS3 in het Nederlands heb oa:
- Modnation Racers (zelf banen/karts ontwerpen en racen maar (zoals mario kart)
- Far Cry 3 (shooter)
- Uncharted 2 en 3 (Shooter/advernture/puzzle)

Verder valt me eventjes niet echt iets te binnen:
Wat misschien ook leuk is is Viva Pinata. Het maken van je eigen Pinata dierentuin. Vond ik persoonlijk wel een zeer vermakelijke game. En zeker meisjes denk ik dat dit leuk vinden. (is volgens mij alleen in het engels)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethikka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 13:33
Disney Universe komt er wel in de buurt,hoewel t niet perse Nederlands is is t voor de hand liggende platform actie die erg op Skylanders lijkt qua humor/besturing/puzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
World of Warcraft, zal ze erg in kunnen opgaan en van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:44:
Platform Xbox 360

Genre.. tja, das nou net het probleem, kan die skylander games moeilijk in een genre inmpassen
Wellicht kun je aangeven van wat voor type spellen je dochter van houdt of welke aspecten van Skylanders zo aan sloegen? Dat zou het een stuk makkelijker maken voor ons om mee te denken.

Puzzelen, actie, schieten, strategie, de grafische pracht, het verhaal, spelduur etc. etc.?

De titels die nu voorbij komen lopen wel heel erg uiteen en lang niet alle zou ik aanraden aan een 17 jarige dame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 13:09
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:31:
Mijn zieke dochter (17) heeft beide delen van skylanders uitgespeeld en is nu op zoek naar een vergelijkbare game. Lekker vol actie en humor, liefst in het Nederlands, want deze games speelden zo lekker ontspannen weg.

Wie heeft er een goed advies?
Vind wel dat veel mensen hier rare antwoorden geven voor een 17 jarig meisje. League of legends zit vol met mensen die elkaar uitschelden, niet zo ontspannen dus (ik speel het zelf wel).

Weet niet wat jullie hebben qua consoles maar de volgende games zijn erg leuk en ontspannen:
- Kingdom Hearts: disney figuren maar wel leuk (zelfs voor een 23 jarige gozer) ; PS2, PS3, 3DS
- Persona 4: Goed verhaal en op easy/normal prima door te werken ; PS2, PS Vita
- Lego games: Klinkt kinderachtig maar zijn erg leuk door te werken
- Zelda games: Luchtig verhaal meestal maar leuke puzzels ; N64, Gamecube, Wii, Gameboys, DS etc.
- Pokemon games: Verzamelen van pokemon is altijd leuk
- Plants vs. Zombies: Leuke minigame gebaseerde game die bijna iedereen ligt.

Kan nog wel veel meer voor je verzinnen, maar is handiger als we wat meer weten over wat ze leuk vind. Skylanders is inderdaad geloof ik eenvoudig door te spelen maar is vooral een platformer?
Heb nu games opgenoemd die in het algemeen iedereen wel kan waarderen, kan je specifieker helpen als je nog een paar games noemt die ze leuk vind.
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Disney komt met een poppetjes game uit zoals bij Skylanders. Disney Infinity. Maar dat kan nog wel even duren.
Pokemon schijnt ook, maar dat kan een 1 april grap zijn geweest.

Pokemon is iig wel een leuk spel, maar dat is dan weer Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

The Sims valt meestal goed bij de doorsnee gamer?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:52

DYX

Ik moet toch ook een stem geven voor Lego. Er zijn onderhand verschillen games uit obv verschillende film (series), hier zal vast wel iets bij zitten wat ze wel leuk vindt. Moet bekennen dat ik me er erg mee vermaakt heb en nu nog met Lego City Undercover (Wii U)
Pagina: 1