Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[2013 zakelijke auto] welke regelingen ivm 14% auto's

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik ben (als ZZPer) van plan een nieuwe auto aan te schaffen als vervanging van mijn Seat Leon. Ik heb in principe een Volvo V40 T3 op het oog, maar wellicht is een Volvo V40 D2 ook interessant vanwege de 14% bijtelling.
Nu rij ik niet heel veel kilometers (10 a 15k per jaar, waarvan 60-70% zakelijk) dus normaliter is een diesel voor mij niet interessant.

Nu zou er in 2013 nog een extra regeling voor zeer zuinige auto's (14%-auto's), nl. de Milieuinvesteringsaftrek die als ik me niet vergis 13,5% bedraagt. Daarnaast zou er nog een versnelde afschrijving mogelijk zijn volgens sommige mensen, maar voor zover ik kan nagaan is daar deze MIA voor in de plaats gekomen (bijv. http://www.autoenfiscus.nl/vragenrubriek.html)
Verder is tot 2014 geen wegenbelasting verschuldigd voor een 14% auto

Maar die 13,5% extra aftrek maakt deze diesel voor mij misschien wel weer interessant.

Dat betekent dus:
- 14% bijtelling voor de diesel, 20% bijtelling voor de benzine-variant
- 13,5% aftrek MIA voor de diesel
- 20% afschrijving (zowel benzine als diesel) - of méér dan 20% in 2013?
- BTW aftrekbaar (deels ivm privégebruik? Of geldt dat niet als ik de bijtelling betaal en is dan de BTW volledig aftrekbaar)
- alle overige kosten aftrekbaar (indien auto "op" de zaak en ik bijtelling betaal)
- kleinschaligheidsaftrek 28% (alleen voor 14% en 0% autos)? (http://www.autobelastinge...tie/78/investeren-in-2012)

Ik denk zelf ook dat het interessant is om de auto dan over +/-3 jaar als ik maximaal afgeschreven heb prive over te kopen, zodat ik dan niet meer de volledige bijtelling heb (al is die bijtelling al niet zo hoog met 14%) maar dat betekent dan iig weer BTW betalen over de "verkoopprijs".

Welke zaken mis ik nog of kloppen hier niet voor 2013 (en alvast vooruitkijkend naar 2014)

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 24-03-2013 16:33 ]

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Regelingen waar je mogelijk gebruik van kunt maken (die ik ken) zijn: KIA, MIA en VAMIL.

Ben niet 100% thuis in deze regelingen dus kijk even goed of je aan de voorwaarden voldoet. Voor de KIA moet de auto bijvoorbeeld bestemd zijn voor beroepsvervoer (geen idee of je er dan deels privé in mag rijden) en minimaal 5 jaar in bezit zijn, anders moet je achteraf alsnog betalen. VAMIL levert je nu voordeel op, maar zorgt dat je in de komende jaren minder op de auto af kunt schrijven.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 15:16
14% auto's staan niet op de milieulijst en komen dus niet in aanmerking voor MIA en VAMIL. Alleen plugin hybrids komen in aanmerking voor VAMIL en MIA. De enige Volvo die daar aan voldoet is de V60 PIH (zie: Postieve lijst MIA\VAMIL) Die V60 PIH is overigens voor 2013 al uitverkocht in Nederland.

14% auto's komen wél in aanmerking voor kleinschaligheidsaftrek (28% met een maximum van 15.470 euro).

Als je de auto voor de omzetbelasting tot je bedrijfsvermogen rekent mag je alle BTW aftrekken. Je bedrijf moet wel 2.7% van de catalogusprijs betalen als correctie privégebruik voor de BTW.

Compleet los daarvan kan je ook voor de inkomstenbelasting de auto tot je bedrijfsvermogen rekenen (doe je dat niet dan mag je natuurlijk geen VAMIL/MIA en KIA toepassen). Doe je dat en rijd je meer dan 500KM privé, dan moet je bijtelling betalen ook over de catalogusprijs van de auto. (0%, 14%, 20% opf 25%)

Als je een VOF of eenmanszaak hebt kan je de auto niet meer aan jezelf verkopen. Als je de auto eenmaal tot het bedrijfsvermogen rekent kan je dat niet meer aanpassen. Verkoop je de auto binnen 5 jaar en heb je KIA toegepast dan moet je via de desinvesteringsbijtelling een deel terug betalen. Ook een deel van de MIA en VAMIL moet worden terug betaald, maar hoe en wat kan ik nergens vinden.

• Stefke
  • Nu online
http://www.agentschapnl.n...lingen/elektrisch-vervoer

Ik wil je niet tegenspreken want je hebt er duidelijk verstand van maar hier staat
Volledig elektrische en plug-in hybride auto's komen in aanmerking voor 36% MIA en 75% Vamil onder bedrijfsmiddelcode F 5070. Belangrijkste voorwaarde: CO2-uitstoot lager dan 50 gr/km.

Zeer zuinige personenauto's komen alleen in aanmerking voor 13,5% MIA onder bedrijfsmiddelcode E 5076.
Belangrijkste voorwaarde: CO2-uitstoot maximaal 88 gr/km voor dieselauto's en 95 gr/km voor benzine-auto's.
Geen versnelde afschrijving onder Vamil, maar dus wel 13,5% MIA voor de V40D2

Wat is dan de balans
- 14% bijtelling
- 28% KIA
- 13,5% MIA
- 20% afschrijving per jaar
- teruggave BTW
- in 2013 geen wegenbelasting
- minimaal 5 jaar aanhouden om deze regelingen maximaal te benutten (ben zowieso van plan om er een jaar of 7 in te rijden, net als nu, maar wel onder de gunstigste voorwaarden) dus de lage bijtelling is dan wel prettig.

(m.b.t. die BTW, ik kan, mits ik een sluitende km-registratie heb -heb ik nu al- volgens mij ook de werkelijke BTW voor privégebruik opvoeren en deze aan het eind vh jaar corrigeren.
Overigens corrigeer ik voor mijn huidige auto nu al de BTW voor privégebruik op bijv. brandstof al direct....moet dat perse aan het eind van het jaar?)

Is die 2,7% de het totaal voor alle BTW die autogerelateerd (maar privé) is, dus aankoop, brandstof en onderhoud? En aan "wie" betaald mijn onderneming dat? (Of is het gewoon een mindering op de BTW-terugvordering)

Is het niet dubbel dat je bijtelling over de nieuwprijs van een auto incl BTW betaald en ook nog de BTW-aftrek naar privégebruik (of met forfait) moet betalen?

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 15:16
stefijn schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:04:
http://www.agentschapnl.n...lingen/elektrisch-vervoer

Ik wil je niet tegenspreken want je hebt er duidelijk verstand van maar hier staat

[...]

Geen versnelde afschrijving onder Vamil, maar dus wel 13,5% MIA voor de V40D2
Hmm, die regeling kende ik niet. Zo te zien heb je inderdaad gelijk. De MIA is dan 13.5% over het bedrag exclusief leges voor het kenteken (maar dat is misschien een beetje mierenneuken)
Wat is dan de balans
- 14% bijtelling
- 28% KIA
- 13,5% MIA
- 20% afschrijving per jaar
- teruggave BTW
- in 2013 geen wegenbelasting
- minimaal 5 jaar aanhouden om deze regelingen maximaal te benutten (ben zowieso van plan om er een jaar of 7 in te rijden, net als nu, maar wel onder de gunstigste voorwaarden) dus de lage bijtelling is dan wel prettig.

(m.b.t. die BTW, ik kan, mits ik een sluitende km-registratie heb -heb ik nu al- volgens mij ook de werkelijke BTW voor privégebruik opvoeren en deze aan het eind vh jaar corrigeren.
Overigens corrigeer ik voor mijn huidige auto nu al de BTW voor privégebruik op bijv. brandstof al direct....moet dat perse aan het eind van het jaar?)

Is die 2,7% de het totaal voor alle BTW die autogerelateerd (maar privé) is, dus aankoop, brandstof en onderhoud? En aan "wie" betaald mijn onderneming dat? (Of is het gewoon een mindering op de BTW-terugvordering)

Is het niet dubbel dat je bijtelling over de nieuwprijs van een auto incl BTW betaald en ook nog de BTW-aftrek naar privégebruik (of met forfait) moet betalen?
Die 2.7% is over de catalogusprijs van de auto inclusief BPM en BTW. Wat je daadwerkelijk uitgeeft maakt niet uit. En het is de enige privégebruik correctie die je dan hoeft te doen (dus inderdaad inclusief aanschaf, brandstof, onderhoud ook als de brandstof voor een privé rit is) En dat betaal je aan de belastingdienst natuurlijk ;) Je draagt simpelweg 2.7% * catalogusprijs meer af aan BTW aan het einde van het jaar. Dus het is inderdaad een mindering op de BTW terugvordering als je het zo wilt zien (met de aanmerking dat als die terugvordering negatief is je natuurlijk ook echt moet betalen)

Het lijkt me niet dat de belastingdienst moeilijk doet als je direct al de correctie toepast (het is immers in hun voordeel) maar de site van de belastingdienst vermeldt expliciet dat in de laatste periode van het boekjaar (zie link hieronder) de correctie gedaan wordt.

Je mag ook zoals je zegt aan de hand van de kilometeradministratie een werkelijke correctie privégebruik doen. Sterker nog dat moet als je een kilometeradministratie bij houdt. Dus wil je dat niet dan moet je stoppen met administreren (raar maar waar, zie ook: de site van de belastingdienst) Vergeet dan echter niet de BTW over de aanschaf. Als je de auto over 5 jaar afschrijft moet je ook 20% van het BTW bedrag dat je bij de aanschaf hebt teruggevorderd meerekenen voor de bepaling van de werkelijke BTW correctie.

De bijtelling en de correctie privégebruik zijn forfaitair dus je betaalt niet écht belasting over belasting. De nieuwprijs is simpelweg een getal aan de hand waarvan de overheid denkt een goede schatting van het privégebruik te kunnen maken (maar ik geef toe het voelt wel raar). Overigens mag je als de totale daadwerkelijke autokosten (afschrijving, brandstof, onderhoud) lager zijn dan de bijtelling, de daadwerkelijke autokosten als bijtelling tellen. De bijtelling is dus een soort maximum. Hier zit je natuurlijk met een 14% auto nogal snel aan.

Als je een startende ondernemer bent mag je de auto ook willekeurig afschrijven. Dat is niet altijd voordelig, want het betekent ook dat de 4 jaren na de willekeurige afschrijving je winst hoger is.

[ Voor 21% gewijzigd door 0fbe op 24-03-2013 23:00 ]

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:36
Ik zou zeggen de Mitsubishi Outlander PHEV.

Die zou je na aftrek van alle voordelen voor €6000,- netto kunnen rijden.

Lees je hier maar even in misschien is het wat voor je. :)

http://www.jansnelputtershoek.nl/outlander-phev-zakelijk/

Succes!

It's All In The "Mix"

• Stefke
  • Nu online
@2,7% is natuurlijk ook niet zoveel als bedrag (+/- 950 euro op de auto die ik op t oog heb), maar als ik dat jaarlijks moet doen (??) moet ik even narekenen of ik beter de boel kan kan bereken. Omdat ik niet zo heel veel rij heb ik ook niet zoveel BTW te verrekenen waar ik vervolgens een prive-deel van moet corrigeren.

@Mixpower: Nee, daar zie ik mezelf niet in rijden...Dan zou ik eerder een Volt of Ampera nemen (maar daarbij heb ik naar mijn mening geen mogelijkheid om de auto op te laden aangezien de auto gewoon langs de straat moet staan. Geen vaste plek dus, en al zou ik die wel hebben zie ik het wel gebeuren dat grapjassen de boel slopen in het voorbij gaan), maar bedankt voor de tip :)

Ik ben overigens geen startend ondernemer maar heb mijn huidige auto wel prive laten staan (25% bijtelling)

hmm....mischien even uitzoeken wanneer de Audi A3 sportback e-tron op de markt komt...

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 25-03-2013 14:21 ]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 18:01
Kijk niet alleen naar de kosten, maar ook naar het rijplezier.
Ik heb ook naar de Volvo gekeken (heb ik voorheen ook gehad) maar de 14% bijtelling versie was echt niet voorruit te branden.
Ik ben toen voor de DS3 gegaan omdat deze (in ieder geval voor het gevoel) veel meer vermogen had en veel prettiger reed daardoor.

Verwijderd

Dan heb je het over de V40 - D2? Die heeft 115PK. Ligt qua prestaties in lijn met de DS3 - 14% volgens mij. Zou dan lekker voor de V40 D2 gaan en chippen tot 145PK. Heb je een super fijne auto voor relatief weinig geld.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 15:22 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Mixpower schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:41:
Ik zou zeggen de Mitsubishi Outlander PHEV.

Die zou je na aftrek van alle voordelen voor €6000,- netto kunnen rijden.

Lees je hier maar even in misschien is het wat voor je. :)

http://www.jansnelputtershoek.nl/outlander-phev-zakelijk/

Succes!
6000 netto? Per jaar? Of hoe moet ik dit tabelletje lezen?

Afbeeldingslocatie: http://www.jansnelputtershoek.nl/wp-content/uploads/Bijtellingsvoordeel.png

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

SeatRider schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:22:
[...]

6000 netto? Per jaar? Of hoe moet ik dit tabelletje lezen?

[afbeelding]
Die tabel heeft niks met de genoemde 6000 EUR netto maken. In die tabel kun je makkelijk het verschil zien in netto bijtelling tussen 14/20/25% auto.

Zie bv http://www.autodeboer.nl/leeuwarden/images/IBvoordeel.jpg voor IB voordeel berekening.

Maar goed, TS wil geen Outlander.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 15:28 ]

• Stefke
  • Nu online
Nee, geen auto voor mij.
Bender schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:09:
Kijk niet alleen naar de kosten, maar ook naar het rijplezier.
Ik heb ook naar de Volvo gekeken (heb ik voorheen ook gehad) maar de 14% bijtelling versie was echt niet voorruit te branden.
Ik ben toen voor de DS3 gegaan omdat deze (in ieder geval voor het gevoel) veel meer vermogen had en veel prettiger reed daardoor.
Dat klopt. Toevallig zat ik net even op de pagina van Citroen. De DS3 14% is (als ik me niet vergis) alleen met gerobotiseerde versnellingsbak. Dat is ook niet echt rijplezier volgens mij - al zou ik dat nog moeten ervaren - , daarbij zou ik liever de DS4 hebben (mooier, groter) maar die is er weer niet in 14%.

Mijn voorkeur gaat uit naar een V40T3 (benzine) en dat is ook wel betaalbaar, alleen is op dit moment de diesel gewoon véél voordeliger door de 14% bijtelling en met name door de regelingen die er (nu nog) zijn.
Ik heb er echter nog niet in gereden (vrijdag proefrit), misschien vind ik het wel vreselijk. Maar datzelfde geldt voor de T3, die ken ik ook (nog) niet.
Van alle 14% auto's van rond de 35000 euro (wat ik wil besteden) vind ik de Volvo denk ik de beste optie (een Renault komt er bijvoorbeeld bij mij niet in :r brrr...de horror)

Een automaat zou ik best willen, maar daar is de Volvo weer schofterig duur mee (5000 euro optie :/ :| 8)7 en ook nog eens een veel slechter verbruik)

Nóg goedkoper zou een plugin-auto zijn, Opel Ampera bijv. Dan heb je enorme voordelen waardoor zelfs de aanschafprijs van 48000 euro mogelijk wordt (daarmee nog véél voordeliger dan een 14% auto van 35000) maar ik heb zowieso geen mogelijkheid om de auto voor de deur op te laden (lijkt me niet echt een optie om een stekker naar buiten te leggen, de auto moet op straat staan)
Ik heb er naar gekeken n.a.v. die Outlander, maar ik weet niet of dat iets voor mij is (zon plugin).

Jammer dat de Audi A3 E-tron nog 1,5 a 2jaar op zich laat wachten.... (gisteren de importeur gebeld) Al gaat die ws. 50.000 euro kosten (geen bron, mijn eigen schatting) zou dát zelfs nu nog voordelig zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 27-03-2013 15:46 ]

Verwijderd

Lexus 200 ook niet wat? Ik zou persoonlijk niet voor de V40 T3 gaan. Kost je echt veel geld meer. En nogmaals. Een D2 is nog leuk te chippen en als je hem zelf koopt ook prima te doen. Heb je 145PK volgens mij, dat is echt prima. En als iemand sneller weg is met een V40T3/4 denk je gewoon even aan je besparing.

• Stefke
  • Nu online
Hmmm....ik vind t niet zo'n mooie auto (alhoewel hij er in t parelmoer wit met antraciet velgen wel aardig uitziet). Maar ik moet me er even in verdiepen, heb er vorig jaar even naar "gekeken" en daarna eigenlijk niet meer.

De T3 was mijn eerste optie omdat ik dus te weinig rij voor diesel (geen rekening houdend met andere voordelen), vandaar dat ik in eerste instantie naar benzine kijk/keek. Ik heb onlangs in de Seat Leon een proefrit gemaakt, maar ik ben niet zo enthousiast over de nieuwe Leon. Ik vind het een wat anoniem model.
De V40 vind ik erg mooi.

Maar...nu links en rechts vernomen dat 14% auto's - keuze uit fatsoenlijke auto's natuurlijk beperkt - veel méér voordeel leveren dan alleen de bijtelling wordt de V40 diesel interessanter.

Een D2 chippen kan, maar ik ben tegenwoordig een zeer luie chauffeur. Ik rij in 90% van de gevallen binnen 1km de snelweg op (voor ritten van 60-110km) en ben dan binnen 5km van de snelweg ook op de bestemming. Ik hang lekker rechts, 110 op de cruisecontrol, want harder gaat toch niet (of heeft geen zin).
Als een auto een beetje pit heeft (lees: koppel) bij 100-120km/h vind ik het ws. prima.
Optrekken met vol vermogen in het dagelijks verkeer doe ik al lang niet meer dus ik vermoed dat ook daar de D2 best voldoet...daar had ik tot vorig jaar een Delta Integrale EVO2 voor >:) (en die is inmiddels ook weg)

Maar, laat ik vrijdag eerst eens een proefritje doen....

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:24:
[...]

Die tabel heeft niks met de genoemde 6000 EUR netto maken. In die tabel kun je makkelijk het verschil zien in netto bijtelling tussen 14/20/25% auto.

Zie bv http://www.autodeboer.nl/leeuwarden/images/IBvoordeel.jpg voor IB voordeel berekening.

Maar goed, TS wil geen Outlander.
Nee, maar SR wel ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 18:01
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:15:
Dan heb je het over de V40 - D2? Die heeft 115PK. Ligt qua prestaties in lijn met de DS3 - 14% volgens mij. Zou dan lekker voor de V40 D2 gaan en chippen tot 145PK. Heb je een super fijne auto voor relatief weinig geld.
Maar de Volvo weegt ook een 200 kilo zwaarder en ik kan me niet voorstellen dat je dat niet weet :p
(en in wegenbelasting natuurlijk ook, hoewel de DS3 in eerste instantie nog dit jaar vrijgesteld is Volvo weet ik niet).
En chippen kan bij allemaal, dat kan bij de DS3 ook naar 145Pk, alleen dan heb je geen recht meer op 14% bijtelling. De kans op controle is klein, maar kan wel gezien worden als economisch delict.
stefijn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:43:
Nee, geen auto voor mij.

[...]

Dat klopt. Toevallig zat ik net even op de pagina van Citroen. De DS3 14% is (als ik me niet vergis) alleen met gerobotiseerde versnellingsbak. Dat is ook niet echt rijplezier volgens mij - al zou ik dat nog moeten ervaren - , daarbij zou ik liever de DS4 hebben (mooier, groter) maar die is er weer niet in 14%.
Ik weet dat de Peugeot 508 zo'n versnellingsbak heeft en dat is echt een bak ellende om in te rijden.. echt te treurig voor woorden en zeker niet doen!
Mijn auto heeft dat niet, maar het is dan ook geen automaat en schakelt erg prettig in ieder geval.
of je de DS4 mooier vind is persoonlijk, vind ik juist weer niet haha.

De Opel Ampera vind ik overigens een mooie wagen, maar het stroom probleem moet je naar kijken. Echter sommige gemeente plaatsen dan een paal voor je deur met een gratis parkeerplek dus kijk er zeker naar.

[ Voor 39% gewijzigd door Bender op 31-03-2013 16:43 ]

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb een ds3, maar wat is een gerobotiseerde versnelling? Ding schakelt praktisch hetzelfde als mijn 205je uit 92... Mis ik iets?

• Stefke
  • Nu online
Ik heb nu 2 offertes:
- een 14% Volvo D2 van 35500 euro, waarvan 1010 euro BPM, BTW
- een 20% Mercedes A-klasse 180 benzine van 35000, waarvan 3125 euro BPM, 5883 euro BTW

Voor de Volvo krijg ik de volgende zaken voor zover ik nu weet:
- 14% bijtelling: 4970 (+-/ 175 euro netto p/m), bijtelling blijft min 60mnd
- 28% KIA: 5700 euro
- 13,5% MIA: 2780 euro
- 20% afschrijving: 4200 euro
- teruggave BTW: +/- 5900 euro
- in 2013 geen wegenbelasting (extra eenmalig 600 euro voordeel tov A-klasse), vanaf 2014 +/- 1200p/mnd o.b.v. gewicht
- Brandstof bij 15.000km: 1000 euro

Voor de Mercedes:
- 20% bijtelling: 7400 euro (+/- 245 euro netto p/m)
- 20% afschrijving: 4200 euro
- teruggave BTW: +/- 5900 euro
- wegenbelasting +/- 600 euro
Brandstof bij 15.000km: 1400 euro

Na 5 jaar kost de Mercedes me +/- 4200 euro extra aan netto bijtelling. de Volvo kost me over 5 jaar 2500 meer aan wegenbelasting. Verschil in voordeel van de Volvo: 1700 euro.

Na 5 jaar bij 15.000km per jaar heb ik met de Volvo 1500 a 2000 euro bespaard op brandstof. Dan ga ik er vanuit dat de Volvo wel zuiniger dan 1:20 rijdt (maar ws. niet, praktijkverbruik van de D2 is zo'n 40-60% hoger dan opgave...)

De Volvo levert me echter in het eerste jaar een extra voordeel op van 8400 euro aan aftrekposten

Deze posten kosten me netto +/- 40% aangezien ze allemaal zakelijk aftrekbaar zijn.

Voor wie het nog volgt: de Volvo is na 5 jaar dus ongeveer (1700+2000+8400) * 40% euro = 4800 goedkoper uit. De restwaarde van de Mercedes is waarschijnlijk hoger.

Ik denk dat ik liever de Mercedes zou hebben, maar de V40 is de betere keuze. Zie ik iets over het hoofd? Ik denk t niet echt, sommige zaken zijn ietwat globaal genomen

edit: de Mercedes 180-benzine is 25% bijtelling :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 02-04-2013 09:28 ]

• Stefke
  • Nu online
Het is de V40 D2 geworden, volgeladen met opties +/- 35500 incl. BTW en BPM. Afgelopen zaterdag bestelling ondertekend en de aanvraag MIA staat al klaar om verzonden te worden :)

Helaas pas levering eind juni....

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 17:27

Sharky

Skamn Dippy!

Ik ga deze week ook definitief een V40 D2 bestellen. Ik denk dat ik er gewoon een standaard business pack pro opzet. Is de levertijd per definitie zo lang of heb je er zo'n rare bestelling van gemaakt?

This too shall pass

• Stefke
  • Nu online
Nee, de D2 wordt pas vanaf week 24 gemaakt als ik het goed begrepen heb.

Ik heb een witte D2 R-design met Businesspackpro + R-design plus+ Sensus Touch + getint glas achter + een dubbele bodem besteld :) Ben benieuwd!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 17:27

Sharky

Skamn Dippy!

Aha. Even wachten dus, bummer.

This too shall pass

• Stefke
  • Nu online
Ja, 3 maanden....veel te lang!

edit: correctie, de D2 14% wordt pas vanaf dan gemaakt

[ Voor 52% gewijzigd door Stefke op 10-04-2013 09:36 ]

• Stefke
  • Nu online
Levertijd is inmiddels opgelopen naar halverwege juli :( (+4wk)

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 14-06-2013 10:31 ]

Pagina: 1