Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe gsm met een gps met gratis map. Zover ik weet is nokia navigatie de enige die zijn mappen gratis weg geeft voor OFFLINE gebruik, wel voor bepaalde gsm type's.
Nu vroeg ik me af welke gsm's zich dat in bezit hebben die NU nog steeds te koop liggen in de winkel.

Ik heb nu een nokia c5-03, maar die is stuk gegaan door in de wasmachine te zitten. :(
Graag geen dure gsm's aub! Batterij moet lang meekunnen bij gewoon gebruik.

Alvast bedankt!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit mag in het Mobile AankoopAdvies forum....

Een schopje die kant op dus....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden ?

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk? Ik heb echter geen goede vervanger geworden als mijn nokia c5-02. Blijkbaar is dat de enige gsm die echt volledig aan mijn eisen voldoet. Toch hoop ik dat ik niet goed gezocht heb. Ik twijfel ook aan de smartphones van aldi, bijvoorbeeld wolfgang. Grote probleem is dat ik heb toch wat te duur vindt.

Nokia Asha vond ik ook wel iets geweldig uitzien, maar blijkbaar geen gps (wtf?) :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.kaon.be/shop/36-92-thickbox/nokia-c5-02.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 16:33 ]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

In de privewatch zoeken op navigation en nokia. Dan kom je bijvoorbeeld op deze uit. pricewatch: Nokia 5230 Navigation Edition Zwart

Waarschijnlijk wil jij iets anders, maar dat weet alleen jij. Ik heb er zo eentje en daar de kaart van de hele wereld op staan, gewoon omdat het kan :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:39

Perkouw

Moderator General Chat
Je hebt het over eisen, ik lees er eigenlijk maar één (afgezien van de accuduur wat wel snor zit met de hedendaagse toestellen bij normaal gebruik) namelijk dat je ''gratis'' offline GPS navigatie wilt.

Wat is je budget ? Wat zijn je andere eisen ? Welke toestellen heb je gevonden ? Waarom vallen deze af ? En ga zo maar door.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-11 19:49
Wat is duur in jouw ogen?

Is deze binnen je budget? pricewatch: Nokia Lumia 710 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Perkouw schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:31:
Je hebt het over eisen, ik lees er eigenlijk maar één (afgezien van de accuduur wat wel snor zit met de hedendaagse toestellen bij normaal gebruik) namelijk dat je ''gratis'' offline GPS navigatie wilt.

Wat is je budget ? Wat zijn je andere eisen ? Welke toestellen heb je gevonden ? Waarom vallen deze af ? En ga zo maar door.
Wat franssie gaf Nokia 5230, is opzich al niet slecht. Wel leuk dat die nog te koop staat, voor een smartphone van 2010. Iemand anders nog een suggestie? Zo niet, dan denk ik dat ik nokia 5230 via bol zal bestellen.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Let wel op dat het nog een resistief scherm is, dus geen multitouch grappen en zo. Maar verder doet ie wat ie moet doen, ik had er zelfs whatsapp op. Nu gebruik ik 'm als tweede telefoon in het buitenland en als navigatie dus. Wil je helemaal up to date zijn dan zou ik wachten op de 520, ruim twee maal zo duur maar wel een up to date OS.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind deze wel een interessant aanbod:
https://tweakers.net/pric...-wit-zwart/specificaties/

Je zou dan ook 20 euro kunnen terug krijgen:
http://www.lgl3.nl/home.html

Wat nu het probleem is, dat is LG. Ik heb er geen ervaring mee. Wel staat er android op.

Iemand een idee of andoid een gratis benelux map weg geeft voor offline gebruik?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 17:20 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Is dit wat, Vodafone prepaid Nokia Lumia 610? 69 Euro in de pricewatch.
pricewatch: Nokia Lumia 610 Zwart (Vodafone-prepaid)

Bij mijn weten zijn er geen volledig gratis apps voor Android met offline navigatie, de gratis apps zijn er wel, maar dan kosten de kaarten vaak weer geld. Bij Sygic bijvoorbeeld kost Benelux kaarten 20 Euro.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Ik heb nog wel een 5230 liggen waar ik niets meer mee doe. Daar kan navigatie op, echter rekening houden hiermee: smartphones willen nog wel eens graag een dataverbinding hebben om een fix te krijgen. In de stad kostte het m'n 5230, in de tijd zonder data-abbo, wel eens 5 minuten voor deze een fix had.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28

Sick Nick

Drop the top!

Tja, je kan ook een goedkopere telefoon nemen dan idd die kaarten gewoon kopen natuurlijk. Om nu nog een telefoon met windows phone 7.5 te kopen, dat zou ik zeker niet doen. Koop dan iets met android en je hebt echt voldoende keus aan toestellen die allemaal met iets als sygic overweg kunnen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Android heeft via google maps ook een optie om de kaarten te cachen

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Maar kan 'ie dan ook routeberekeningen offline doen?

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ShitHappens schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:16:
Maar kan 'ie dan ook routeberekeningen offline doen?
Nope, daar heeft ie internet voor nodig.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

swhnld schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:01:
Is dit wat, Vodafone prepaid Nokia Lumia 610? 69 Euro in de pricewatch.
pricewatch: Nokia Lumia 610 Zwart (Vodafone-prepaid)

Bij mijn weten zijn er geen volledig gratis apps voor Android met offline navigatie, de gratis apps zijn er wel, maar dan kosten de kaarten vaak weer geld. Bij Sygic bijvoorbeeld kost Benelux kaarten 20 Euro.
Kan natuurlijk ook. al iets morderner maar dan moet je wel zeker weten dat je 'm kunt unlocken (of prepaid wilt gebruiken).

Verwijderd

Topicstarter
- Overstappen op ander provider wil ik elk geval niet doen, ik zit bij een goede.
- Lumia 710 is te duur

Mijn voorkeur gaat nog steeds naar LG E400 Optimus L3 en een (il)legaal exemplaar te installeren voor de offline benelux maps.
Of iemand anders een leuker aanbod?
Pagina: 1