Toon posts:

[iPhone 4] Zeer slecht WLAN bereik & Camera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Deze week heb ik van het V&A een iPhone 4 overgenomen. Helaas aangeboden als nieuwstaat iPhone, maar helaas toch achter een aantal gebreken ondervonden. Zoals het volgende:

De iPhone kan alleen verbinding maken met WLAN binnen een bereik van 1 meter van de router. Stap ik één stap verder is het helaas klaar. Ik heb werkelijk alles geprobeerd, retour opnieuw ingesteld etc.
Mag helaas niets baten, dus ben ik verhuisd naar ons eigen bedrijf. Hier had ik dus hetzelfde probleem met een andere router/verbinding.

Conclusie, het ligt aan de iPhone. Iemand een idee of dit te fixen is? en wat hier de kosten voor zijn.
Ik heb dus weer contact opgenomen met deze tweaker waar hij twéé dagen geleden vandaan kwam. Dit wachten we dus af.

Daarnaast de camera, deze is zeer wazig en werkt niet tot weinig. Lijkt net of er een stuk folie op de lens zit, maar helaas is dit het niet! Eerste estantie dacht ik, dat is het! er verdikt, er zat nog folie op. Maar helaas werd het beeld niet scherper.

Kortom, een afgeschreven toestel (onbegonnen werk?) of is dit nog te fixen?

Alvast super bedankt voor de info,

~ Desktopje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 22:54
Vervelend om te horen dat je (als nieuw verkochte) iphone kuren heeft.

Als ik je verhaal zo hoor dan is er mee gesleuteld.

Slecht wifi bereik: Waarschijnlijk ontbreekt het EMI schild (of een van de schroefjes hiervan) over de connectors aan de binnenkant van de iPhone. Deze fungeert namelijk als WIFI antenne.

Wazige camera: Waarschijnlijk gewoon een slechte camera, deze is eenvoudig te vervangen.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!. Akkoord, ik ga het laten fixen. Tervermelding, verkoper is mij zeer netjes tegemoet gekomen. Fijn dat we hier niet afzakken tot marktplaats niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 22:54
Mocht je het zelf willen fixen dan wil ik je hier best wat tips bij geven. Repareer dagelijks iphones dus heb wel wat ervaring.

Succes in ieder geval en fijn om te horen dat de verkoper het netjes heeft opgelost.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire