Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236444

Topicstarter
Heb sinds gisteren mijn Samsung, nu had ik ervoor nog een Philips crt, de laatste platte buis met zelfs al hdmi en HD ready, dus het werd tijd om te veranderen.

Nu sluit ik alles terug aan, ik heb een Philips HD recorder, Bose 123, een MED600X3D en een digicorder van Telenet.

Ik sluit alles aan met hdmi en rood-witte audio kabels, en de tv ook met de Bose met de rode, groene blauwe dacht ik, was ervoor ook zo.

Nu als ik dus tv speel van digitaal loopt ge geluid niet gelijk met het beeld via mijn Bose, via de tv luidsprekers wel.

Wat probleem kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen, want ik kijk altijd met de Bose op.

Dan die interface achteraan C1, wat kan je daar juist mee doen, ik woon België, kan ik eventueel speciale kanalen mee bekijken als ik een kaart heb vanuit NL of zo zoals bij Sat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:48

mr.paaJ

generatie cmd+z

Sluit de Bose aan op je TV met een optische kabel, dan zou de vertraging van de andere bronnen goed moeten zijn en zit je alleen nog met de DVD van de Bose. Best voeg je nog een BluRay speler toe natuurlijk.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok bedankt, ik ga zo een kabel halen, en dan zie ik verder.
Idd BR speler moet er nog opkomen.
Maar ik heb een Mede8er 600X3D er ook ophangen, dus dat speelt ook al goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 08:27
Heeft je Bose geen geluidsvertraging optie bij de settings waarmee je kunt spelen?

Zorg ook dat je de software up to date hebt;)

Every battle is won before it is fought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neen, heeft geen geluidsvertraging, tv wel, maar merk geen verschil als ik er mee speel.

En software van tv is up-to-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greybeard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 08:27
Anoniem: 236444 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:34:
neen, heeft geen geluidsvertraging, tv wel, maar merk geen verschil als ik er mee speel.

En software van tv is up-to-date
Ik meen me te herinneren dat de bose 321 een update had met geluidsvertraging, ik zou zeggen check de dealer. en de optical kabel is ook een goed idee! Ik weet niet of je in de buurt van veenendaal woont, maar ik heb hier nog een gloednieuwe liggen waarmee je het best mag proberen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Greybeard op 25-03-2013 15:50 ]

Every battle is won before it is fought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben van Antwerpen/België, toch bedankt en denk trouwens niet dat daar updates voor beschikbaar zijn, is altijd van een tijdje terug.
Bose AV3-2-1 II

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 236444 op 25-03-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456792

Als ik me niet vergis heeft het System321 van bose wel degelijk een audiovertraging in het menu zitten. Die heet geloof ik audiosynchroon. Je kunt hem vinden door de AB van bose te gebruiken en te drukken op het systeem.

Voor dat je dit gaat doen, sluit de TV aan zoals hierboven gesteld met een optische kabel van je telnet kastje naar de bose. Wellicht heeft het telnet kastje ook een optie voor het geluid. Probeer die eerst op 0 te zetten/uit te zetten. En zorg ervoor dat de optie van Bose evt ook op 0 ms staat. Dan weet je zeker dat je instellingen geen invloed op elkaar hebben als je gaat rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Telenet heeft geen optie voor het geluid, en de Bose vindt ik het ook niet.
Maar het probleem is opgelost, enkel een optische kabel aangesloten en het probleem was opgelost, heel raar.

bedankt voor alle hulp
Pagina: 1