Toen ik vandaag mijn harde schijf aan het defragmenteren was rebootte mijn computer (dit gebeurt soms, copmputer is niet super stabiel), vervolgens ben ik even de bios ingegaan, elke keer dat hij opstarten keek hij of de sd kaart bootable was, (verder ook externe harde schijf uit bootsequence gehaald) dus toen heb ik de instellingen opgeslagen, en toen ging het scherm op zwart, ik hoorde de fans nog aanstaan, maar het beeld kreeg geen signaal meer.
Nadat hij een half uur niks meer had gedaan besloot ik hem maar gewoon uit te zetten (dit werkte niet) dus heb ik de stekker er uit getrokken, daarna nog een keer geprobeerd maar alleen de fans gaan draaien, ik hoor ook het piepje van het moederbord niet meer.
Het zal dus wel een probleem met het moederbord zijn denkik?
Mijn specs:
Moederbord: msi 760 gm-p23 (fx)
Cpu: amd fx 6200 (overclockt)
Gpu: geforce gt 630 2gb (club 3d geloof ik) (overclockt)
Ram: Transcend 12 gb (4+8) ram
zal ik een nieuw moederbord moeten kopen, of is het misschien een probleem met de videokaart?
please help me
Nadat hij een half uur niks meer had gedaan besloot ik hem maar gewoon uit te zetten (dit werkte niet) dus heb ik de stekker er uit getrokken, daarna nog een keer geprobeerd maar alleen de fans gaan draaien, ik hoor ook het piepje van het moederbord niet meer.
Het zal dus wel een probleem met het moederbord zijn denkik?
Mijn specs:
Moederbord: msi 760 gm-p23 (fx)
Cpu: amd fx 6200 (overclockt)
Gpu: geforce gt 630 2gb (club 3d geloof ik) (overclockt)
Ram: Transcend 12 gb (4+8) ram
zal ik een nieuw moederbord moeten kopen, of is het misschien een probleem met de videokaart?
please help me