Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 15:04
Toen ik vandaag mijn harde schijf aan het defragmenteren was rebootte mijn computer (dit gebeurt soms, copmputer is niet super stabiel), vervolgens ben ik even de bios ingegaan, elke keer dat hij opstarten keek hij of de sd kaart bootable was, (verder ook externe harde schijf uit bootsequence gehaald) dus toen heb ik de instellingen opgeslagen, en toen ging het scherm op zwart, ik hoorde de fans nog aanstaan, maar het beeld kreeg geen signaal meer.
Nadat hij een half uur niks meer had gedaan besloot ik hem maar gewoon uit te zetten (dit werkte niet) dus heb ik de stekker er uit getrokken, daarna nog een keer geprobeerd maar alleen de fans gaan draaien, ik hoor ook het piepje van het moederbord niet meer.
Het zal dus wel een probleem met het moederbord zijn denkik?

Mijn specs:

Moederbord: msi 760 gm-p23 (fx)
Cpu: amd fx 6200 (overclockt)
Gpu: geforce gt 630 2gb (club 3d geloof ik) (overclockt)
Ram: Transcend 12 gb (4+8) ram

zal ik een nieuw moederbord moeten kopen, of is het misschien een probleem met de videokaart?

please help me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Je PC is overclockt dus ik zou als ik jouw was eerst even een bios reset proberen en de boel op stock laten draaien en kijken of ie dan wel gewoon werkt. Heb zelf ook wel eens hetzelfde gehad toen ik mijn cpu aan het overclocken was en ik gewoon to hoog was gegaan. Bios reset en de boel werkte weer zoals het moet.

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
victor277 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:47:

Het zal dus wel een probleem met het moederbord zijn denkik?

zal ik een nieuw moederbord moeten kopen, of is het misschien een probleem met de videokaart?

please help me :?
Tja, jij zit vlak naast je pc, je zult dus makkelijker jezelf kunnen helpen ;) Wij hebben hier echt geen glazen bol ofzo :P
Het kan net zo goed je voeding zijn of defect geheugen; enige manier om erachter te komen is dingen testen en uitsluiten.

Volg de stappen in deze guide en kijk hoe ver je komt:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
Bedankt iedereen, ik bein maar eens even met de batterij uit het moederbord halen, zal het even melden als er enige vorderingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Beter is even zoals hierboven wordt aangegeven om dit door te nemen -> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Draai dus een memtest, probeer onderdelen uit te sluiten en ga zo maar door.

Zodra je daar mee klaar bent zou ik dan pas je bevindingen e.d. posten, anders schiet het niet echt op. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 24-03-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
Heb batterij uit het mobo gehaald voor een paar uur, toen er weer ingestopt, belachelijk simpel, bedankt voor de hulp!
Pagina: 1