weet iemand misschien hoe ik mijn speakers harder kan laten klinken mijn boxen zijn nu 45 watt maar kan ik deze ook naar bijv. 70 watt krijgen?? (zonder nieuwe speakers te kopen)
Even een domme vraag:
ben jij misschien niet zo slim?
ben jij misschien niet zo slim?
Verwijderd
De beste methode is door met een schaar een paar gaten te knippen in de conussen. Hierdoor worden ze lichter waardoor er minder energie nodig is om ze te bewegen, dus kun je met minder Watt meer herrie maken.
hoe hard heb jij je speakers lopen ? 500mhz met een fsb van 125 
sorry
sorry
Op zondag 03 juni 2001 16:28 schreef JAP het volgende:
weet iemand misschien hoe ik mijn speakers harder kan laten klinken mijn boxen zijn nu 45 watt maar kan ik deze ook naar bijv. 70 watt krijgen?? (zonder nieuwe speakers te kopen)
Mag ik je even vertellen dat het aantal watt's wel zooooo weinig zegt over hoe hard de speakers gaan. Dat heeft ook te maken met de gevoeligheid.
Ga jij de FAQ maar 's even lezen. En oh ja, als je speakers een normale gevoeligheid hebben, dan _wil_ je niet eens dat er 45watt continu doorheen loopt, dan speel je namelijk ONTIEGLIJK hard.
Iets zegt me dat je niet ZO dom kan zijn om deze vraag te stellen, en dat deze post alleen maar als Troll bedoeld is.
(Waar ik dan weer op ga flamen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toch wel een beetje sneu eigenlijk voor Žm 
Even dan een serieus antwoord op de vraag:
nee
Even dan een serieus antwoord op de vraag:
nee
Waterkoeling op de luidsprekerspoelen!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
da's toch met ferriet? en da's nog's waar ook.Op zondag 03 juni 2001 16:45 schreef Exirion het volgende:
Waterkoeling op de luidsprekerspoelen!
Psies, maar het heeft bij gewone speakers geen zin omdat ze zonder het maximale vermogen al de maximale conusuitslag bereiken. Daar kun je niks aan veranderen, dus even zonder gekheid: het kan nietOp zondag 03 juni 2001 16:46 schreef JvS het volgende:
da's toch met ferriet? en da's nog's waar ook.Vloeistofgekoelde tweeters kunnen meer vermogen aan. Metalen conussen helpen ook, die verspreiden de warmte.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Jah, dit is duidelijk iemand die weet dat je met zo'n vraag onzin op je hals haalt, vervolgens een kloontje maakt om te zieken en dan met dat kloontje zo'n Kut-topic opent. Wat mij betreft kan-ie dicht!Op zondag 03 juni 2001 17:31 schreef thefirstikke het volgende:
sorry hoor, maar dit is echt zo'n vraag die m'n moeder ook zou kunnen stellen!![]()
![]()
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Verwijderd
ja alle vragen hier op het forum worden met de dag erger het lijkt af en toe net of er een hele kleuter klas op het forum zit
Trek de speaker uit elkaar en doe er een grotere spoel en magneet op en vergeet de ophanging niet te vervangen !!!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()