Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, de harde schijven, de monitors (2x 1680 * 1050 21 inch), toetsenbord, muis en geluidsinstallatie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe case, moederbord, GPU, CPU, CPU-koeler, ram en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, ik heb altijd goede ervaringen met AMD GPU's gehad maar sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De optie om te overclocken in de toekomst is belangrijk in dit systeem aangezien ik het een redelijk lange tijd wil gebruiken. Ook wil ik binnen een jaar of 2 een 2de GPU wil toevoegen (daarom ook de grote voeding).
Waar ik nog over twijfel is wat de beste versie van de 7970 is om te halen? En ook wat de interessantste case is om te halen met een focus op stilheid maar waarbij koelprestaties toch niet onderdoen.
Voornamelijk gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, de harde schijven, de monitors (2x 1680 * 1050 21 inch), toetsenbord, muis en geluidsinstallatie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe case, moederbord, GPU, CPU, CPU-koeler, ram en voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, ik heb altijd goede ervaringen met AMD GPU's gehad maar sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De optie om te overclocken in de toekomst is belangrijk in dit systeem aangezien ik het een redelijk lange tijd wil gebruiken. Ook wil ik binnen een jaar of 2 een 2de GPU wil toevoegen (daarom ook de grote voeding).
Waar ik nog over twijfel is wat de beste versie van de 7970 is om te halen? En ook wat de interessantste case is om te halen met een focus op stilheid maar waarbij koelprestaties toch niet onderdoen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,40 | € 200,40 |
| 1 | Asus P8-Z77-V Pro | € 175,80 | € 175,80 |
| 1 | Sapphire Vapor-X HD7970 Ghz Edition | € 405,- | € 405,- |
| 1 | Fractal Design Define XL R2 Black Pearl | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 98,10 | € 98,10 |
| 1 | Corsair AX860 | € 159,95 | € 159,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1195,74 | |