Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pinnacle 15 hangt, oplossing of alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 11:53
Ik begin er een beetje simpel van te worden, ik heb een filmpje in Pinnacle 15 gemaakt, en wanneer ik het filmpje wil opslaan hangt Pinnacle bij een bepaalde frame: Writing frame 10950 of 11733. Pinnacle geeft geen error, hij doet alleen helemaal niets meer.
Dus uiteindelijk haal ik dat stukje maar weg, dus ik schrap gewoon een stuk frame gebied waar hij constant op vast hangt, en wat denk je dat er gebeurd, hangt Pinnacle weer, en nu op frame 90570, waar hij eerst niet op vastliep 8)7

Ik snap er geen hout meer van, specs pc:
I5 3570K
16GB Ram
128GB SSD

Specs moeten hiervoor meer dan genoeg zijn, heeft er iemand een oplossing? Of weet iemand een beter alternatief dan Pinnacle, die niet deze frustrerende issues geeft? Ik heb overigens de FAQ van Pinnacle al door gespit, en die hebben ook een gedeelte opgenomen over dit onderwerp, maar daar kan ik eigenlijk vrij weinig mee :)

BlaBlaBla

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat bedoel je met "een filmpje gemaakt"? Heb je een bijvoorbeeld beelden van een digicam geimporteerd of heb je bijvoorbeeld filmpjes van her en der bij elkaar geknipt en geplakt of probeer je gewoon een filmpje te converteren?
Loopt Pinnacle ook vast als je het filmpje previewt(zijn de bronbestanden wel in orde)?
Waar gebruik je Pinnacle voor? Er zijn zat alternatieven, zoals Sony Vegas Pro of Cyberlink PowerDirector. Maar afhankelijk van wat je eigenlijk doet heb je misschien wel niet zo'n alles-in-1-pakket nodig en kun je makkelijk af met gratis alternatieven zoals VirtualDub of AviDemux.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen