Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: 13-14" laptop

Pagina: 1
Acties:

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-11 17:31
Ik start deze thread omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een nieuwe laptop, maar niet metee niets vind waarmee ik blij ben.

Vereisten:
  • 13-14"
  • 8gb ram
  • SSD (geen cachingssd) 128 gb of meer
  • Resolutie die hoger ligt dan 1366x768
  • i5 of i7
Nu heb ik een dell studio 17", en ik heb ondertussen ook een extern scherm gekocht. De laptop wordt dus hoofdzakelijk gebruikt aan dit scherm, met extern toetsenbord en een exteren muis.
Het is slechts om de 2 dagen dat ik hem meeneem naar de les, en in het weekend natuurlijk ook mee naar thuis (ik zit op kot)

Mijn toekomstige laptop zal dus de helft van de tidj aan een extern scherm gebruikt worden en de andere helft van de tijd los.

Het toestel wordt vooral gebruikt voor te programmeren, aangezien ik informatica studeer.
Een grafische kaart heb ik niet nodig aangezien ik geen rendering of gaming doe.

Dingen die ik zelf al heb opgezocht

Asus zenbook: mooie toestellen, maar meestal wat duurder en bijna geen toestellen te vinden met 8gb ram
Dell xps 13: zeer mooi, maar mijn ervaring met dell is minder aangezien mijn dell studio 8 reparaties heeft ondergaan

Iemand ervaringen of tips?

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 12:52
Ik zou je niet blind staren op een ssd en geheugen. Deze onderdelen kun je vaak makkelijk zelf upgraden (bij ultrabooks wel even opletten). Je kunt dan bijvoorbeeld kijken naar de pricewatch: Lenovo Thinkpad L430 (N2L3PMH)

Maar dat is vrij makkelijk zelf uit te zoeken met de filters op de pw ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP