bestaat er boinc voor dos? kijken wat 26Mhz uit kan halen hier
Een C2D P7550 staat sinds vandaag ook 24/7 aan
.
Zo, ik heb mijn primegrid ook uitgezet op mn main rig en de eerste 4 WU verwacht ik eind van de middag in te leveren.
Hey DukeBox is er een reden waarom ik mezelf niet kan vinden in de milestone and targets list op deze pagina: http://cah.qik.nl/index.php (jij staat er zelf ook niet in trouwens en waarschijnlijk een hele hoop andere)
edit: Hmmm ik sta er nu wel bij (maar jijzelf nog niet)
edit2: Nu sta jij er ook in
edit: Hmmm ik sta er nu wel bij (maar jijzelf nog niet)
edit2: Nu sta jij er ook in
[ Voor 16% gewijzigd door Flaggie op 03-04-2013 22:36 ]
Ik heb zo af en toe dat er Wu's niet automatisch verzonden worden door de BOINC Client. Afsluiten en opnieuw opstarten helpt wel, maar weet iemand misschien of ik een foute setting heb staan of dat dit normaal is?
Ik geloof dat dat komt omdat de client zich maar eens in de zoveel tijd update, je kunt het handmatig doen door naar de tab projects te gaan cosmology te selecteren en update te drukkenRubenmeister schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:18:
Ik heb zo af en toe dat er Wu's niet automatisch verzonden worden door de BOINC Client. Afsluiten en opnieuw opstarten helpt wel, maar weet iemand misschien of ik een foute setting heb staan of dat dit normaal is?
Dit heb je wel gedaan ? Qazwaplol in "[Stampede 11] Het grote stampedecafé"
Het is niet nodig om je client te herstarten. BOINC regelt zelf de up- en download van je WU's en zoekt dan contact met server. Normaal is dat nooit direct nadat een WU klaar is maar dat komt wel voordat je weer nieuwe WU's nodig hebt.Rubenmeister schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:18:
Op die manier hoef je dus ook niet je client in de gaten houden, het komt allemaal goed.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Hier moet meer gepost worden, ik moest al helemaal naar beneden scrollen voor dit topic 
Had net de Dotsch usb stick op mijn laptop geprobeerd - die distro is zo oud dat de netwerkkaart niet meer herkent wordt
Dan maar ubuntu..
Had net de Dotsch usb stick op mijn laptop geprobeerd - die distro is zo oud dat de netwerkkaart niet meer herkent wordt
Dan maar ubuntu..
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Zo oud dat hij op een dos machine werkt?
Is ubuntu 8.
Wat is een DOS machine?
Wat is een DOS machine?
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
secoh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:48:
Wat is een DOS machine?
Zie ik hier een generatiekloof?
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ja, maar wellicht anders dan je denkt
Een IBM PC is voor mij eerder een UCSD P-System machine
Mijn collectie bestaat o.a. uit:
Apple ][ rev 3.
CBM PET
CBM 128D
Yodabashi Formula 1 (CP/M)
IBM 5150, 5155, 5160, 5162, 5170
en alles boven een 80286 tel ik al niet meer mee..
Dus een DOS client voor Boinc is erg welkom, CP/M ook als iemand zich geroepen voelt
[ Voor 5% gewijzigd door secoh op 04-04-2013 22:32 ]
Telt mijn Apple ]|[ ook mee ? Incl. 512k, 8088 en TransWarp IIv2 uitbreidings kaart ?
Als daar een client voor komt moet ik nu de 5MB HDD alvast aanzetten, duurt ff voordat die op toeren is.
Als daar een client voor komt moet ik nu de 5MB HDD alvast aanzetten, duurt ff voordat die op toeren is.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wouw, maak eens fotos/filmpjes van deze jongens
Sure
YouTube: Yodobashi Formula 1
En kom eens op, wie zet er twee cores bij zodat we die Cows in Space eens inhalen?
[ Voor 14% gewijzigd door secoh op 06-04-2013 06:28 ]
http://www.tomshardware.com/picturestory/619-history-personal-computers.html
incl de PET (ps die heb ik ook nog staan )
[ Voor 6% gewijzigd door amberjr op 06-04-2013 08:14 ]
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Als die van de tafel valt, doet ie dan BOINC?
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Ik heb wel eens met oude meuk gewerkt toen ik stage liep, oude HP systemen van een mainframe en zo, CP/M zegt me wel wat, maar voor mij begint het allemaal vanaf de Atari 800XL.secoh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:30:
[...]Ja, maar wellicht anders dan je denkt
Een IBM PC is voor mij eerder een UCSD P-System machine
Mijn collectie bestaat o.a. uit:
Apple ][ rev 3.
CBM PET
CBM 128D
Yodabashi Formula 1 (CP/M)
IBM 5150, 5155, 5160, 5162, 5170
en alles boven een 80286 tel ik al niet meer mee..
Dus een DOS client voor Boinc is erg welkom, CP/M ook als iemand zich geroepen voelt
Stop de verwelking!
Helaas staat die van mij in de opslag bij mijn ouders (hij is eigenlijk ook van mijn pa).
Ik zal eens kijken of ik van de week een wat zwaardere bak bij kan zetten, moet alleen even draadloos netwerkkaartje halen. Pas weggegeven en dan zal je zien dat je het net nodig hebt. Al met al gaan we als DPC wel lekker, zitten bijna op de 2 miljoen per dag.
2M is alleen de stampede stats.. totaal doen we ruim 2M, gisteren zelfs net over de 3M gedaan.
USB stickje, wel zo handigRubenmeister schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:34:
Ik zal eens kijken of ik van de week een wat zwaardere bak bij kan zetten, moet alleen even draadloos netwerkkaartje halen. Pas weggegeven en dan zal je zien dat je het net nodig hebt. Al met al gaan we als DPC wel lekker, zitten bijna op de 2 miljoen per dag.
Had ik Dotsch op de laptop, was die distro zo oud dat ie de nic niet herkent
[ Voor 8% gewijzigd door secoh op 09-04-2013 20:16 ]
Na gister mij record, vandaag mijn diepte punt, me zus had de main uit gezet

Wat is er aan de hand mensjes? ik hoor geen derde te staan! waar is de power van guinhill, secoh & bartbakplaat?
[ Voor 3% gewijzigd door Justberry op 11-04-2013 02:54 ]
Ik pers er echt alles uit wat ik heb.. laatst nog 2 C2D 3GHz systeempjes er bij gezet.
Ik heb niet zoveel power beschikbaar... was het maar zo'n feest.
Erger nog, het kan niet eens 24/7 aan staan...
Erger nog, het kan niet eens 24/7 aan staan...
Bij mij gaat het ook geweldig. De servertjes waarop ik graas hebben maanden zonder werk gestaan... En nu komt Murphy langs
en mag ik ze niet meer gebruiken.
Ik verwacht dat mijn bijdrage veel lager gaat zijn vanaf nu.
Ik verwacht dat mijn bijdrage veel lager gaat zijn vanaf nu.
Die stampers zitten ons op de hielen.. met een paar punten verschil staan ze nu net boven ons.. grr..
En nog een dag die mis ging, gaat lekker hiero. Windows had me laptop geforceerd in een update. Alleen me laptop start standaard op met een blue screen of death, tenzij ik random op f3 druk (Vraag me niet waarom heb ik toevallig uit gevonden). Dus die heeft ook weer een dag stil gestaan.
Op naar een week zonder probs! meteen me main overgeklokt naar 3.6Ghz om verloren tijd in te halen
MvG
Justberry
Op naar een week zonder probs! meteen me main overgeklokt naar 3.6Ghz om verloren tijd in te halen
MvG
Justberry
Ik zal het weekend mijn thuis pc weer aanzetten.
Helaas is de CPU fan daarvan een beetje gaar, die ratelt nogal, dus heb ik helaas niet meer 24/7 meedraaien.
Helaas is de CPU fan daarvan een beetje gaar, die ratelt nogal, dus heb ik helaas niet meer 24/7 meedraaien.
Gelukkig lijken we de stampertjes vandaag voor te blijven
Ik was een paar dagen op reis maar ben ook weer terug, maar we zouden eigenlijk nog wel teammembers kunnen gebruiken..
Of extra systeempjes bij de huidigesecoh schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:58:
Ik was een paar dagen op reis maar ben ook weer terug, maar we zouden eigenlijk nog wel teammembers kunnen gebruiken..
Ook prima maar ik ga er toch vanuit dat iedereen al vol bezet is
Ik kan nog een AMD E350 netbook bijschakelen maar denk niet dat ie voor het eind van de maand met een WU klaar is xD.
Eens even bij V&A kijken dan
Heb echt alles eruit geperst wat er inzat maar die 4e plek gaat niet lukken denk ik.
Mijn systemen beginnen weer normaal te draaien, de derps zijn er uit gefiltreerd.
Yeeeyy plaats 4!
Benieuwd of we die foute hunters nog gaan inhalen.. ze zakken wel flink in.
kuch kuch eerst maar weer plaats 4 terug.. in de daily dan he
[ Voor 20% gewijzigd door secoh op 16-04-2013 19:02 ]
ho ho ho, kun je mij er a.u.b. weer bijzetten Duke?
zie dat het geen kwaad kan qua punten, als je me nog wil???
zie dat het geen kwaad kan qua punten, als je me nog wil???
Ben je weg dan ? Zal ff kijken..
edit: Je staat er gewoon bij.. zie alleen al een tijdje geen punten: http://cah.qik.nl/stamped...te=2013-04-18&user=102969
edit: Je staat er gewoon bij.. zie alleen al een tijdje geen punten: http://cah.qik.nl/stamped...te=2013-04-18&user=102969
[ Voor 71% gewijzigd door DukeBox op 18-04-2013 22:41 ]
Ok, gelukkig.
tnx weer 4 de snelle reply, kom ik snel weer naar de top 5 morgen.... ;-)
tnx weer 4 de snelle reply, kom ik snel weer naar de top 5 morgen.... ;-)
AAAArgghh, ik denk dat ik mijn voeding heb opgeblazen, in ieder geval gaat er geen stroom meer doorheen. En dit was de goede van de twee. Denk niet dat ik zo 123 een nieuwe heb, gaat om een 1200W exemplaar.
Sorry
Sorry
1200.. das wel pittig..
shhh.. is de powerline adapter op zolder weer te heet geworden en vastgelopen.
Gelukkig staat de pc nog niet droog met WU tjes.
Zal er straks even een een WLAN kaart inbouwen, dat gaat toch beter.
Staan er een paar in de wacht, dus ik verwacht strakt even een WU-boertje te laten
Gelukkig staat de pc nog niet droog met WU tjes.
Zal er straks even een een WLAN kaart inbouwen, dat gaat toch beter.
Staan er een paar in de wacht, dus ik verwacht strakt even een WU-boertje te laten
Mooi boertje geweest. 19k.
Het hangt erom met Vaul Hunters of we ze in gaan halen of niet, heb begrepen dat ze de laatste paar dagen een aantal grootstokers terug hebben van vakantie
Het hangt erom met Vaul Hunters of we ze in gaan halen of niet, heb begrepen dat ze de laatste paar dagen een aantal grootstokers terug hebben van vakantie
hoezo ook een 1200W voeding?
4 overclocked GPU's in zitten of iets dergelijks?
4 overclocked GPU's in zitten of iets dergelijks?
Zo te zien is Bold Seeker terug bij vault hunters dus denk dat het helaas niet meer gaat lukken
Jezus 1200W, daar kan je thee op zetten.
Ik ben trouwens weer terug op Primegrid.
Ik ben trouwens weer terug op Primegrid.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 13:36 ]
Hoezo ben je terug ? Het is nog niet afgelopen..
We hebben juist alle power nodig, proberen Vault Hunters het lastig te maken.
edit:
Voor zover dat kan, gezien Bold_Seeker altijd een flinke output heeft.
edit:
Voor zover dat kan, gezien Bold_Seeker altijd een flinke output heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door Suicyder op 23-04-2013 16:38 ]
Als je hier kijkt zie je toch echt geen output vanaf de 13e tot vandaag http://cah.qik.nl/stamped...ate=2013-04-23&user=20573
Trouwens suicyder je bent het mij wel moeilijk aan het maken deze laatste paar dagen, telkens sta je op net wel of net niet mij in halen voor het einde
Trouwens suicyder je bent het mij wel moeilijk aan het maken deze laatste paar dagen, telkens sta je op net wel of net niet mij in halen voor het einde
Mja Bold is terug van vakantie, dus hij heeft weer output.
@ Flaggie, dan wordt het tijd voor een extra machine
@ Flaggie, dan wordt het tijd voor een extra machine
Gister wouden de wu's niet zo snel maar nu zijn ze weer normaal
Mijn PC doet het weer, ik ga zo de koe weer in de wei laten grazen. Voeding blijkt niet stuk, moest alleen alles uit elkaar halen en weer opnieuw bouwen. Draai normaal met 2x 4870x2, heb er nu eentje achterwege gelaten, scheelt ook weer in de temperaturen.
Nog 4 daggies alles eruit stampen..
in me zoek tocht naar eventueel meer cpu's kwam ik er 1 tegen van vorig jaar tegen die nog op de moederbord zit, daar was, of de moederbord of de cpu door gebrand. alleen geen idee hoe ik dat moet checken.
plus nog een cpu+moederbord voor een computer die geen eens xp aan kan, dus die laat ik maar uit
Ga binnenkort(morgen) wel wat shit zooi in de verkoop zetten, ff een upgrade voor me computer bekostigen
plus nog een cpu+moederbord voor een computer die geen eens xp aan kan, dus die laat ik maar uit
Ga binnenkort(morgen) wel wat shit zooi in de verkoop zetten, ff een upgrade voor me computer bekostigen
Weer een dip.. maarja had me laptop mee genomen vandaag/gister tot nu
. nu draai ik weer ^^
en ik heb net nu een paar van die extra extra extra lange WU's te pakken, 4 stuks (nu al op 23 uur ipv 8 normaal)
Taken worden hier afgemaakt en dan is het voor mij over dit jaar.
Ik zet de toevoer van krachtvoer pas de na de 30e stil..
grmblsecoh schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:04:
en ik heb net nu een paar van die extra extra extra lange WU's te pakken, 4 stuks (nu al op 23 uur ipv 8 normaal)
37 uur op een i7 4,3 Ghz nu..en nog minimaal 3 hr te gaan (est)
Zow, dat was een lekkere.. HTTP verkeerd stond nog ingesteld via proxy, dat ging niet goed
mijn laatste taken afgerond..
mijn i5je gaat uit..
mn bijdrage was niet geweldig..
maar dit arme studentje heeft niet meer
maar uiteindelijk 4e plek met deejamoo
mijn i5je gaat uit..
mn bijdrage was niet geweldig..
maar dit arme studentje heeft niet meer
maar uiteindelijk 4e plek met deejamoo
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Thnx Team!!
T was waar genoegen naast u te mogen grazen
Ondanks mijn minieme aandeel, zie ik jullie graag volgend jaar weer
T was waar genoegen naast u te mogen grazen
Ondanks mijn minieme aandeel, zie ik jullie graag volgend jaar weer

Not just an innocent bystander
Zeker! bedankt allemaal!