Vermeende oplichting Patecatl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik zou julle graag willen wijzen op gebruiker Patecatl. Hij komt van zijn laatste advertenties geen enkele afspraak meer na. Ik ben voorloping voor een paar 100 euro het schip in gegaan. Je kunt mijn DM's nalezen mocht dat nodig zijn, maar graag zie ik gepaste actie van Tweakers.net naar dit soort gebruikers.

Groet, Olivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
Ik heb de persoon welke over deze zaken gaat gewezen op dit topic.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>> V&A feedback

Ik heb de persoon een mail gestuurd; er is wel vaker sprake geweest van vertraging en dan terugbetaling. Tot dusverre geen oplichting, maar ook niet dat het nu zo geweldig loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
Laten we hopen dat dat idd het geval is, maar vooralsnog ziet het er niet zo uit. Thnx voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga degenen die iets openstaan even per DM / mail benaderen voor wat meer uitleg

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDphyle
Nog steeds helemaal niets. Ook de overeengekomen terugbetalingsregeling wordt niet nageleefd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook geen enkele reactie meer. Helaas blijft er weinig anders over dan aangifte doen, en ik zou ook zeker een topic openen op www.opgeletopinternet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:05
Weet niet of ik hier mag reageren aangezien dit officieel niet is toegestaan volgens de forumregels maar ik wilde nog wel even melden dat ik in het verleden zaken heb gedaan met Patecatl en dit toch wel enigzins vreemd overkomt op mij. Aan de andere kant, in mijn geval was ik de verkoper dus dat ligt wel anders maar het komt op mij over als "overmacht" of iets dergelijks. Zie ook wel meer slechte beoordelingen de laatste tijd, maar ik persoonlijk zou Patecatl niet beschrijven als een oplichter. Wellicht is er echt wat ernstigs aan de hand?

Edit: Speelt al twee maanden zie ik nu, dat is wel raar in mijn ogen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dagion op 30-05-2013 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt dat de gebruiker in het verleden goede beoordelingen heeft gehad. Helaas kan het voorkomen dat mensen in problemen komen en op een gegeven moment niet meer weten hoe die op te lossen.

Vanwege het goede verleden hebben wij nog geprobeerd een regeling te treffen, maar ook dat is niet nagekomen. Ook kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat er zonder aangiftes en eventuele bemoeienis van justitie of andere hulpinstanties weinig kans is op een oplossing...
Pagina: 1