Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56
Wil volgende maand een smartphone kopen van 300 a 350 Euro en heb eens rond zitten kijken.

Wensen:
Android 4 (als officiele update beschikbaar)
max 4.5 inch en niet te zwaar (Iphone 4S vind ik te zwaar)
beetje stevig (heb nu een klassieke telefoon - IP54 en vind dat wel handig).

In de Pricewatch komt naar boven:

Samsung SII
* Laatste Android update blijkt qua batterij duur niet echt super, een update naar 4.2.2 is toegezegd. Wel 2 jaar oud model...

SII - Plus
* Volgens vele reviews kan je beter de SII nemen..

SIII - Mini
* Iets onder budget, denk dat de S2(Plus) beter is.

Samsung Xcover (enige stoot vaste telefoon)
* Amper/niet verkrijgbaar.

Sony Xperia S of T
* beetje zwaar en niet verwisselbare batterij

Wie heeft nog tips/aanvullingen? Wachten op de Experia SP ? Is er nog een ander type/merk wat ik over het hoofd zie ?

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 11:13
Misschien HTC One V (blijft op 4.0/1 en krijgt geen updates) of Samsung Galaxy Nexus. Mooie toestellen.

Verwijderd

De LG Optimus 4X HD is misschien ook wel het overwegen waard. Binnen jouw budget is dit waarschijnlijk de enige telefoon met quad core, heeft standaard android 4 die door LG voor de verandering erg standaard is gelaten, en een hd-ready scherm.

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-11 19:49
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:32:
De LG Optimus 4X HD is misschien ook wel het overwegen waard. Binnen jouw budget is dit waarschijnlijk de enige telefoon met quad core, heeft standaard android 4 die door LG voor de verandering erg standaard is gelaten, en een hd-ready scherm.
Android 4.1 is vorige maand gelekt, dus de officiële update zal wellicht ook spoedig komen

Verwijderd

De Huawei Honor 2 voldoet volledig aan jouw eisen en kost ook minder dan € 350, namelijk € 308.

Hij heeft een scherm van 4.5 inch met 720p resolutie en 2GB ram, quadcore A9 chipset en er is een update naar Android 4.1.2 beschikbaar, standaard draait hij op Android 4.0.4.

Ik kan deze telefoon echt aanbevelen, ik gebruik hem zelf ook en hij is beter dan een HTC One X en SGS3 en de firmware is echt heel stabiel en snel.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Zowel de LG en Huawei zijn zwaarder dan wat hier gezocht wordt. Hij geeft aan lichter dan een iPhone 4s, en die weegt 140 gram.
De Samsungs zijn dan als enige "goedkoop" plastic en daarmee lichtgewicht

Verwijderd

De Huawei Honor 2 weegt 145 gram en een iPhone 4S te zwaar vinden? Ik snap dat iemand eisen heeft, maar zijn budget is maar € 350, dan heb je niet erg veel keuze, het laatste waar ik dan op zou kijken is het gewicht.
Pagina: 1