Ik ben op zoek naar een nieuwe router en wil daar niet de hoofdprijs voor betaling.
Ik heb na mijn router nog een gigabit switch voor het bekabelde netwerk.
Mijn eisen zijn niet schrikbarend denk ik.
stabiel wireless (2,4 en 5ghz) (vanuit meterkast twee verdiepingen normale betonvloer tot zolder)
wireless gast account
port forwarding (op mijn linksys kon ik maximaal 15 porten doen. en ik wil alleen al 15 dingen op mijn nas forwarden, en van een portnr voor de buitenwereld naar een ander portnummer aan de binnenkant.)
vpn mogelijkheden
computers eenvoudig een vast ip toekennen
statistics (up en download bandwidth grafieken/statistieken)
Gastnetwerken worden standaard niet ondersteund.
Is het zo dat als ik openwrt installeer dit wel mogelijk is?
De vraag is of deze router aan mijn wensen kan voldoen en of hier een custom firmware voor nodig is of niet.
Graag zou ik ook ervaringen horen over dit product. er is reeds een topicover de voorganger en daar ben ik zeer positief over geraakt.
Ik heb na mijn router nog een gigabit switch voor het bekabelde netwerk.
Mijn eisen zijn niet schrikbarend denk ik.
stabiel wireless (2,4 en 5ghz) (vanuit meterkast twee verdiepingen normale betonvloer tot zolder)
wireless gast account
port forwarding (op mijn linksys kon ik maximaal 15 porten doen. en ik wil alleen al 15 dingen op mijn nas forwarden, en van een portnr voor de buitenwereld naar een ander portnummer aan de binnenkant.)
vpn mogelijkheden
computers eenvoudig een vast ip toekennen
statistics (up en download bandwidth grafieken/statistieken)
Gastnetwerken worden standaard niet ondersteund.
Is het zo dat als ik openwrt installeer dit wel mogelijk is?
De vraag is of deze router aan mijn wensen kan voldoen en of hier een custom firmware voor nodig is of niet.
Graag zou ik ook ervaringen horen over dit product. er is reeds een topicover de voorganger en daar ben ik zeer positief over geraakt.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.