BEN op zoek naar marktaandelen KPN, Libertel etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Hoe zit dat nu eigenlijk. Wie is de grootste van Nederland (meeste klanten) en wie is de kleinste? Is hier iets over bekend?
Percentages ofzo?

Dit wil ik graag weten naar aanleiding van discussie die ik vannacht gevoerd heb. De 1 zegt dat Libertel de grootste is de ander KPN. De ander zegt dan Telfort de kleinste is of Dutchtone & BEN. Wil het eigenlijk wel weten maar kan er niets over vinden op internet... :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 03 juni 2001 16:21 schreef Radical1980 het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk. Wie is de grootste van Nederland (meeste klanten) en wie is de kleinste? Is hier iets over bekend?
Percentages ofzo?

Dit wil ik graag weten naar aanleiding van discussie die ik vannacht gevoerd heb. De 1 zegt dat Libertel de grootste is de ander KPN. De ander zegt dan Telfort de kleinste is of Dutchtone & BEN. Wil het eigenlijk wel weten maar kan er niets over vinden op internet... :(
Binnen nederland is het als volgt ( weet ik zeker)

1 KPN
2 Libertel
3 Telfort
4 dutchtone
5 Ben

100% zeker

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Dat klopt echt niet xxxmaverik

van Ben persberichten:

"Bij de introductie van Ben op de Nederlandse markt in februari 1999 was het
grote publiek in Nederland nog niet bekend met de mogelijkheden van mobiele
communicatie. Ben wilde mobiele communicatie voor iedereen toegankelijk
maken. Dit deed Ben door de introductie van een heldere prijsstructuur met
belbundels, die nu op grote schaal door de markt zijn overgenomen. Inmiddels
is de penetratie van mobiele telefoons in Nederland 67%. En er is nog steeds
sprake van groei. Inmiddels heeft Ben ruim 900.000 actieve klanten en is Ben
in belminuten en mobiel dataverkeer de derde aanbieder van Nederland. "

dus
KPN
Libertel
Ben (nr.1 van SMS)
Telfort
Dutchtone

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 18:47 schreef BazP het volgende:
Inmiddels heeft Ben ruim 900.000 actieve klanten ... (stop) ... en is Ben in belminuten en mobiel dataverkeer de derde aanbieder van Nederland."
...dus niet qua aantal klanten. Qua belminuten en dataverkeer is Ben de derde, maar wat xxxMaverick bedoeld is het aantal klanten. Telfort heeft bijvoorbeeld 950.000 actieve klanten. 50.000 meer als Ben. Ben heeft dan klanten die meer ARPU (minuten) genereren, maar Telfort heeft meer klanten (aansluitingen).

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 03 juni 2001 18:47 schreef BazP het volgende:Ben
In belminuten?? het aantal verkochte of het aantal gebruikte? Is allemaal nogal afhankelijk van de definitie volgens mij. Kijk eens bij iets onafhankelijks;

cpb
cbs
opta
edit; sebas typt sneller :( . heeee sebas

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• xxxMaverick
Op zondag 03 juni 2001 18:47 schreef BazP het volgende:
Dat klopt echt niet xxxmaverik

van Ben persberichten:

"Bij de introductie van Ben op de Nederlandse markt in februari 1999 was het
grote publiek in Nederland nog niet bekend met de mogelijkheden van mobiele
communicatie. Ben wilde mobiele communicatie voor iedereen toegankelijk
maken. Dit deed Ben door de introductie van een heldere prijsstructuur met
belbundels, die nu op grote schaal door de markt zijn overgenomen. Inmiddels
is de penetratie van mobiele telefoons in Nederland 67%. En er is nog steeds
sprake van groei. Inmiddels heeft Ben ruim 900.000 actieve klanten en is Ben

dus
KPN
Libertel
Ben (nr.1 van SMS)
Telfort
Dutchtone
onder je reactie de verklaring.....qua klanten dan ja, ben is er nogal trots op dat het aantal belminuten erg hoog ligt daar ( zie bv carp van paar maanden terug) dus dat zal wel kloppen

Verwijderd

KPN en Libertel hebben ongeveer voor 96% dekking in Nederland Dutchtone 90%en de rest is crap wil je niet in de randstad wonen als je daar woont kan alles

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 02:43 schreef Roderick het volgende:
KPN en Libertel hebben ongeveer voor 96% dekking in Nederland Dutchtone 90%en de rest is crap wil je niet in de randstad wonen als je daar woont kan alles
En ga jij maar weer naar bed toe, want je weet niet waar je over praat: rot toch op, joh!

Libertel: 98% van de populatie van Nederland
KPN Telecom: 98% van de populatie van Nederland
Telfort: 97% van de populatie van Nederland
Dutchtone: 96%-97% van de populatie van Nederland
Ben: 95%-96% van de populatie van Nederland

Een percentage van de populatie van Nederland wil niet zeggen dat het om heel Nederland gaat: dat vergeten mensen nogal vaak. Het gaat om de dekking waar mensen in Nederland wonen. Dus bijvoorbeeld 98% van alle plekken waar in Nederland mensen wonen is door KPN Telecom gedekt. En niet 98% van heel Nederland qua oppervlakte.

Verwijderd

het heeft met zendmasten te maken hoe dichterbij je zit hoe beter je bereik en hoe meer een providere er heeft hoe groter de kans dat je dicht bij een zit.
Libertel en kpn hebben de meeste gevolgd door dutchtone. Telfort huurt zendmasten van libertel en debitel van kpn. Oftewel Dutchtone is crap maar op de goede weg debitel en telfort zijn ok totdat ze de contracten met libertel en kpn afzeggen dan ben je de lul ongeacht contract.
En Ben is helemaal waardeloos. Off je moet wel in de randstad wonen zoals ik eerder al aangaf.

En ga nou gvd niet eigenwijs lopen doen met je grote bek als je er niks vanaf weet

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 04 juni 2001 02:43 schreef Roderick het volgende:
Haha
ik woon in nieuwegein (gelijk onder utrecht midden in de randstad) als ik beneden zit met ben en wordt gebeld dan moet ik eerst naar de zolder toelopen wil de andere partij mij horen dus dat is crap

Verwijderd

Ok ben is is nog crapper als ik al zei dus

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 04 juni 2001 21:24 schreef Roderick het volgende:
Ok ben is is nog crapper als ik al zei dus
omdat er één persoon is die zegt dat-ie geen bereik heeft bij 'm thuis? |:(

wat zijn sommige mensen toch enorm |:(

Als je trouwens kijkt naar absoluut aantal nieuwe aansluitingen is Ben zelfs de grootste.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
Op maandag 04 juni 2001 22:09 schreef JvS het volgende:

[..]

omdat er één persoon is die zegt dat-ie geen bereik heeft bij 'm thuis? |:(

wat zijn sommige mensen toch enorm |:(

Als je trouwens kijkt naar absoluut aantal nieuwe aansluitingen is Ben zelfs de grootste.
uh, de meeste mensen klagen toch echt over BEN hoor, over de andere providers ook wel, maar BEN is toch echt de slechtste provider van nederland

Verwijderd

FF over dat bereik... De enige providers waar je in Dordrecht-Sterrenburg (Stad-wijk) op kan vertrouwen is KPN Telecom en Libertel. De rest valt constant weg of geeft zelfs helemaal geen verbinding.... (Dutchtone doet het wel als ik uit mijn zolderraam ga hangen).

Echt als je een abo neemt neem dan Libertel of KPN. Het is misschien wat duurder, maar je weet tenminste zeker dat je (bijna) overal bereikbaar ben...

• BazP
Sorry hoor maar ik heb ook telford en Dutchtone en Ben is toch echt een stuk beter, door heel nederland heb ik gemiddeld met ben beter bereik als met die andere twee....

en telford is nog wel het ergst, nu je bijna Nergens meer op Libertel mag.

• xxxMaverick
[quote]Op dinsdag 05 juni 2001 11:14 schreef BazP het volgende:
Sorry hoor maar ik heb ook telford en Dutchtone en Ben is toch echt een stuk beter, door heel nederland heb ik gemiddeld met ben beter bereik als met die andere twee....

en telford is nog wel het ergst, nu je bijna Nergens meer op Libertel mag.
[/quote

telfort ben ik ook vanaf gestapt ja...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Mensen hou het wel netjes aub. Geen flames etc ..

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat het netwerk van de "nieuwe" providers een stuk minder stabiel is dan dat van KPN of Libertel.

Nu moet je niet gaan zeuren dat ik geen ervaring heb. Ik heb 5 maanden een nokia 5130 met een Ben Nooit prepaid gedoe en toen kon ik in Dordrecht gewoon praktisch nergens bellen. Dutchtone precies hetzelfde. Heb toen KPN genomen met een nieuw toestel en dat was perfect (totdat ie gejat werd |:( )
Nu heb ik alweer bijna anderhalf jaar een T10S met Libertel en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad....

Verwijderd

het is gewoon een feit dat de kleinere providers slechter zijn dan de grote.. ze doen er dan ook alles aan om hun bereik te verbeteren en dat lukt gedeeltelijk denk ik ook wel :)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 02:18 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

onder je reactie de verklaring.....qua klanten dan ja, ben is er nogal trots op dat het aantal belminuten erg hoog ligt daar ( zie bv carp van paar maanden terug) dus dat zal wel kloppen
Maar de eerste poster vroeg om marktaandeel, en dat wordt niet in klanten uitgedrukt...

• BazP
Persbericht van Ben:
PERSBERICHT

Den Haag, 5 juni 2001

Ben niet alleen: 1 miljoen actieve klanten op netwerk van Ben

Vandaag heeft Ben Nederland de 1 miljoenste klant op het netwerk
aangesloten. Ben is erg blij met dit grote aantal Nederlanders dat gekozen
heeft voor Ben. Maar Ben is vooral blij met het actieve gebruik dat zij
maken van hun mobiele telefoon om via het netwerk te bellen, berichten te
versturen of SMS- of WAP-diensten te gebruiken. Daarmee heeft Ben in
belminuten en mobiel dataverkeer inmiddels, met een marktaandeel van
ongeveer 13,3%, een solide derde positie op de Nederlandse markt.

Begin 2001 heeft Ben er voor gekozen nog slechts actieve klanten¹ mee te
tellen. Daardoor duurde het iets langer voor de mijlpaal van 1 miljoen werd
bereikt. Het klantenbestand van Ben bestaat voor 53% uit abonnees. De andere
klanten kozen voor een Ben vrij PrePaid-aanbod. Daarmee heeft Ben een
uitzonderingspositie in de Nederlandse markt die veel PrePaid-gebruikers
telt. De heldere prijsplannen met herkenbare belbundels en het feit dat
klanten bij Ben EUR 0,- abonnementskosten betalen, hebben het Ben abonnement
tot een aantrekkelijke keuze gemaakt.

De klanten van Ben genereren ongeveer 165 miljoen belminuten per maand en
versturen maandelijks 13,5 miljoen SMS-tekstberichten. Ben is marktleider op
het gebied van SMS-gebruik door zijn klanten.

Om 1 miljoen klanten persoonlijk te woord te staan en van dienst te zijn,
heeft Ben veel geïnvesteerd in Ben Klantenservice. Deze inspanningen zijn
beloond met de Nationale Contact Center Award 2001; de prijs voor het beste
contact center.

Over Ben

De aandeelhouders van Ben Nederland B.V. zijn T-Mobile International (50% -
1 aandeel) en Belgacom samen met Tele Danmark (50% + 1 aandeel). Ben biedt
producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben heeft
een GSM 1800 netwerk met dekking in vrijwel geheel Nederland. Het netwerk
van Ben wordt gebouwd door Nokia. Met het verkrijgen van een UMTS-licentie
heeft Ben een belangrijke stap gezet op weg naar de derde generatie mobiele
communicatie. Ben bellers kunnen bellen in 56 landen, waaronder de
belangrijkste vakantielanden.

Voor meer informatie:

Ben Nederland B.V.
Niek Jan van Damme, directeur communicatie
Vast: 06 1409 5434, Mobiel: 06 2409 5434,
E-mail: pers@ben.nl.
Persberichten op de site: http://www.ben.nl

¹Ben telt alleen actieve klanten. Dat zijn klanten die tot 3 maanden voor
het meetmoment actief zijn geweest op het Ben-netwerk.

• BazP
...met een marktaandeel van
ongeveer 13,3%, een solide derde positie op de Nederlandse markt.
Ben is dus toch de derde van NL :7

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

lekker onafhankelijke bron over het marktaandeel van Ben dat Ben. :).
trouwens als je met 13 % 3e bent op de markt moet je wel heel ver achter nummer 1 en 2 liggen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Was Ben trouwens niet een keer zo slim om ungelokte telefoon's gratis weg te geven met een Beb prepaid waarna iedereen zo'n ding kocht en er een libertel of kpn kaartje in ging doen?

• Radical1980
Op dinsdag 05 juni 2001 13:31 schreef bombadil het volgende:
lekker onafhankelijke bron over het marktaandeel van Ben dat Ben. :).
trouwens als je met 13 % 3e bent op de markt moet je wel heel ver achter nummer 1 en 2 liggen.
Heeft er niemand toevallig een onafhankelijke bron voor mij???

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 05 juni 2001 17:37 schreef Roderick het volgende:
Was Ben trouwens niet een keer zo slim om ungelokte telefoon's gratis weg te geven met een Beb prepaid waarna iedereen zo'n ding kocht en er een libertel of kpn kaartje in ging doen?
Daar hebben ze dus blijkbaar niet echt last van gehad, aangezien ze het hoogste verbruik per abbonee hebben! Je schijnt er dus toch behoorlijk aardig mee te kunnen bellen! :D
Op dinsdag 05 juni 2001 11:49 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

Ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat het netwerk van de "nieuwe" providers een stuk minder stabiel is dan dat van KPN of Libertel. Nu moet je niet gaan zeuren dat ik geen ervaring heb

*blaat*

Nu heb ik alweer bijna anderhalf jaar een T10S met Libertel en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad....
|:( en nog een keer! |:(

Je hebt dus ervaring met de situatie anderhalf jaar geleden??? Vooruit, dat verdient er nog een! |:(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 05 juni 2001 19:58 schreef Radical1980 het volgende:
Heeft er niemand toevallig een onafhankelijke bron voor mij???
Op zondag 03 juni 2001 19:13 schreef bombadil het volgende:
Kijk eens bij iets onafhankelijks;

cpb
cbs
opta
:7

• Radical1980
Op dinsdag 05 juni 2001 21:55 schreef bombadil het volgende:

[..]

[..]

:7
Daar had ik al gekeken, maar kon niet echt iets bruikbaars vinden. Is er geen overkoepelende organisatie ofzo???

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 19:13 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Telfort heeft bijvoorbeeld 950.000 actieve klanten.

[..]
die actie van de postbank was toch ook met Telfort? Dat waren toch 500.000 gsm's? Moeten die er dan niet bij?

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 12:39 schreef Gertje het volgende:
Die actie van de Postbank was toch ook met Telfort? Dat waren toch 500.000 GSM's? Moeten die er dan niet bij?
Nee, want ik had het over actieve klanten en aangezien nog niemand die Siemens M35i heeft ontvangen - althans, niet zover ik weet - en dus ook niemand zijn of haar SIM-kaart heeft kunnen actieveren zijn die 500.000 nog niet actief en kun je ze dus ook niet meerekenen.

Maar Telfort zal na de Postbank-actie ongeveer 1.400.000 tot 1.500.000 actieve klanten hebben en daarmee weer derde speler op de markt worden...

Ik zal trouwens jullie iets vertellen (opa vertelt over vroeger :)): het gaat binnen een telecombedrijf niet echt om hoeveel klanten je hebt, maar hoe actief ze zijn. Dutchtone heeft bijvoorbeeld "SIM"-acties op Internet.

Je sluit een abonnementje af, krijgt f 500,- piek op je bank gestort en vervolgens hoef je een jaar lang geen abonnementskosten te betalen. Je krijgt daar echter geen toestel bij. Veel gebruikers van die actie zullen dus al een GSM hebben en die Dutchtone als tweede telefoon gebruiken en er allen hun maandelijkse bundel mee opbellen.

Dat is dus geen goede actie, want een telecombedrijf wil juist dat je na je bundel meer gaat bellen en dat doen al die snel-aansluiters niet... en zo heeft Dutchtone dus een heleboel low-ARPU customers.

Ben heeft daarentegen weer hele goede bellers. Veel actieve gebruikers die veel belminuten genereren. Dat wil zo'b bedrijf ook. Wil echt niet zeggen dat Ben geen low-ARPU-klanten heeft, want die heeft iedere provider, maar er is er een of er zijn een paar die er boven uit springen.

Kortom, waar het op nee komt: je kunt beter weinig actieve klanten hebben die veel ARPU genereren als veel actieve klanten die weinig ARPU opleveren. Snappievouz?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sebastard, de vergelijking die je hier trekt tussen Dutchtone en Ben gaat niet helemaal op.

De zogeheten "gratis abonnementen" (dus alleen sim, geen toestel) worden door Ben net zo goed aangeboden als door Dutchtone. Waarom zou een klant die zo'n Dutchtone abonnement afsluit alleen zijn bundel opbellen en verder geen extra tikken genereren? Dit geldt dan evengoed voor gratis Ben abonnementen, waar zulke personen dus alleen de belminuten opmaken, en daarna niet meer bellen |:(

Je ziet trouwens steeds minder van die cash-deals op internet verschijnen. Een paar maanden geleden kreeg je inderdaad nog voor niks een Dutchtone Allin180 en nu is dit na verrekening (bijna) nergens meer het geval. Terwijl ik nog op diverse sites een gratis Ben Regelmatig abo af kan sluiten.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 14:17 schreef koen het volgende:
Waarom zou een klant die zo'n Dutchtone abonnement afsluit alleen zijn bundel opbellen en verder geen extra tikken genereren? Dit geldt dan evengoed voor gratis Ben abonnementen, waar zulke personen dus alleen de belminuten opmaken, en daarna niet meer bellen.
Dat zei ik toch ook, lees maar terug. Ik schreef ook niet dat dat niet betekend dat Ben geen low-ARPU klanten heeft. Maar, van Ben is bekend dat ze hele goede bellers hebben en dat heb ik nog niet van Dutchtone vernomen... een aangezien ik iets meer zicht heb op cijfertjes als jullie (met alle respect uiteraard, maar ik zit binnen de muren...) heb ik daar denk ik ook een iets andere mening over als jullie...

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 14:21 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook, lees maar terug. Ik schreef ook niet dat dat niet betekend dat Ben geen low-ARPU klanten heeft. Maar, van Ben is bekend dat ze hele goede bellers hebben en dat heb ik nog niet van Dutchtone vernomen... een aangezien ik iets meer zicht heb op cijfertjes als jullie (met alle respect uiteraard, maar ik zit binnen de muren...) heb ik daar denk ik ook een iets andere mening over als jullie...
wie zegt dat ik niet binnen de muren zit?

ik weet idd uit eigen ervaring ook dat Ben meer actieve (high usage) bellers heeft dan alle andere providers, maar dit zullen niet diegenen zijn, die een zogenoemd gratis abonnement afsluiten. Dus dat argument blijf ik niet correct vinden...

Verder heb ik niks tegen Ben; heb er zelf ook een abonnement van :) Maar ik vind het erg jammer dat ik alleen ik in mijn woonplaats Arnhem er mee kan bellen en tien kilometer daarbuiten ik al totaal geen bereik meer heb. Hier heb ik met Dutchtone geen last van (mede dankzij hun kantoor in Arnhem) en daarom geniet deze aanbieder mijn voorkeur.

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 21:08 schreef Roderick het volgende:
het heeft met zendmasten te maken hoe dichterbij je zit hoe beter je bereik en hoe meer een providere er heeft hoe groter de kans dat je dicht bij een zit.
Libertel en kpn hebben de meeste gevolgd door dutchtone. Telfort huurt zendmasten van libertel en debitel van kpn. Oftewel Dutchtone is crap maar op de goede weg debitel en telfort zijn ok totdat ze de contracten met libertel en kpn afzeggen dan ben je de lul ongeacht contract.
En Ben is helemaal waardeloos. Off je moet wel in de randstad wonen zoals ik eerder al aangaf.

En ga nou gvd niet eigenwijs lopen doen met je grote bek als je er niks vanaf weet
nee, jij bent lekker slim, als je niet eens het verschil weet tussen een service provider (zoals debitel) en een netwerkoperator (telfort/libertel/kpn/ben/dutchtone) |:(
kom maar weer terug als je dat weet.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 20:08 schreef Vangekkem het volgende:
nee, jij bent lekker slim, als je niet eens het verschil weet tussen een service provider (zoals debitel) en een netwerkoperator (telfort/libertel/kpn/ben/dutchtone) |:(
kom maar weer terug als je dat weet.
Mee eens. En wil je niet zo vloeken? God kan er ook niets aan doen dat jij niet weet wat je schrijft... Thanx.

Verwijderd

Die laatste opmerking was voor Roderick, hè? :)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 00:09 schreef Sebastard het volgende:
Die laatste opmerking was voor Roderick, hè? :)
aha, ik dacht al :)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 14:21 schreef Sebastard het volgende:

[..]

ik genereerde dan wel een hoop minuten bij Ben, maar ik heb in het hele jaar dat ik abonnee ben geweest nooit meer dan de helft van het abonnementsgeld betaald :7 en ook heb ik het personeel van de helpdesk uuuurenlang beziggehouden, dus per saldo zijn ze niet veel wijzer van me geworden :D

en wat Dutchtone betreft: ik heb daar twee "gratis" abo's, omdat Dutchtone de enige was die toen helemaal gratis abo's aanbood, en (gezien de belachelijk hoge naar mobiel tarieven) blijf ik ook exact elke maand binnen de bundel.
dus ook dutchtone heeft geen pest aan me :7

Met Telfort bel ik wél flink meer (zoek maar eens op Sebas, je weet het nummer ;) ;)

Verwijderd

Met KPN kun je op het moment beter w8en :D

Verwijderd

Loop eens een telefoon zaakje binnen en vraag op wiens netwerk abbo's van telfort en debitel draaien.
Als je dat gedaan hebt post dan maar weer wat eerder liever niet is alleen maar vervuiling

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 01:15 schreef Roderick het volgende:
Loop eens een telefoon zaakje binnen en vraag op wiens netwerk abbo's van telfort en debitel draaien.
Als je dat gedaan hebt post dan maar weer wat eerder liever niet is alleen maar vervuiling
ach gut, je pilletjes nog niet gehad ofzo? :?

• Radical1980
Tuurlijk als het allemaal zo gemakkelijk zal zijn had ik het ook niet gepost.

Maar helaas is het niet zo makkelijk dus dit slaat helemaal nergens op. Je moet nog veel leren.

Verwijderd

Maar vertel mij eens op welk netwerk Telfort zit nu je niet meer met Telfort op het netwerk mag van Libertel. Geen netwerk? Dus alle 1.500.000 bellers van Telfort hebben geen netwerk meer?

Sorry, maar jij bent echt een beetje dom. Debitel is een SERVICE-provider en maakt inderdaad gebruik van KPN Telecom voor het NETWERK.

Telfort is een NETWERK- EN SERVICE-provider en maakt gebruik van het NETWERK van Telfort - maar, omdat Telfort nog geen landelijk dekkend netwerk had bood Telfort je de SERVICE om GEBRUIK te maken van het netwerk van Libertel, maar dat is binnenkort voorbij en belt iedereen op het netwerk van TELFORT.

SNAP JE HET NU!?!?!?!?!?! :(

Verwijderd

euhh Sebastard sorry voor mijn eerdere opmerkingen ik had niet door dat je niet helemaal 100% bent

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 01:39 schreef Roderick het volgende:
euhh Sebastard sorry voor mijn eerdere opmerkingen ik had niet door dat je niet helemaal 100% bent
hmmz waarom die kick voor een nutteloze opmerking ?? |:(

Verwijderd

Ik had echt niet door dat ie niet 100% is ik kom hier niet zo vaak zit meestal op helpmij onder Jimbo (waarom heeft iemand mijn naam trouwens ingepikt?)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 12:34 schreef Sebastard het volgende:

[..]

En ga jij maar weer naar bed toe, want je weet niet waar je over praat: rot toch op, joh!

Libertel: 98% van de populatie van Nederland
KPN Telecom: 98% van de populatie van Nederland
Telfort: 97% van de populatie van Nederland
Dutchtone: 96%-97% van de populatie van Nederland
Ben: 95%-96% van de populatie van Nederland

Een percentage van de populatie van Nederland wil niet zeggen dat het om heel Nederland gaat: dat vergeten mensen nogal vaak. Het gaat om de dekking waar mensen in Nederland wonen. Dus bijvoorbeeld 98% van alle plekken waar in Nederland mensen wonen is door KPN Telecom gedekt. En niet 98% van heel Nederland qua oppervlakte.
Dit van Telfort is dus echt niet waar he, sinds dat contract met libertel is verbroken.
Telfort sucks nog steeds aan alle kanten

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op maandag 04 juni 2001 12:34 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Hee pipo, zullen we even rustig doen hier? Ik weet dat je heeeeeeel goed bent omdat je bij Telfort werkt, maar er zijn misschien nog mensen die niet zo ongeloooooooooofelijk goed zijn als jij dus een beetje minder kan wel.

Laten we hier ff op een normale manier praten joh. Ik bedoel dit niet rot ofzo, maar wat hebben we hier nou weer aan?
Pagina: 1