She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Van HK zijn volgens mij wel alle servicemanuals te downloaden, waar vaak de meest standaard problemen (als deze) met een quickfix beschreven staan
Edit: Helaas staat geen probleem van uitvallen in de Service Manual beschreven.
[ Voor 24% gewijzigd door kraats op 23-03-2013 12:12 ]
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ik luister nu overigens alweer een uur (hard) muziek en de receiver trekt nu zo'n ~300 watt zonder echt warm te worden. Probleem komt overigens ook voor op lage volumes, ik dacht misschien dat het met hitte te maken had.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Anoniem: 368035
Zal hem morgen maar eens schoonmaken dan en inspecteren.
Kleine update: ik heb de receiver vandaag opengedraaid, en hij was redelijk stoffig van binnen, heb hem uitgezogen en verder schoongeblazen. Heb geen condensatoren kunnen vinden die bol staan, verder ook geen brand / schroeiplekken, dus zo ver mijn kennis gaat..
Enige wat ik nu ga doen is de batterij in de unit vervangen, maar zal het probleem vast niet verhelpen.
[ Voor 47% gewijzigd door paradoXical op 25-03-2013 13:13 ]