Beste tweakers,
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Tjah een foto zegt waarschijnlijk alles wel:

Hoe krijg ik hier weer een mooie usb stickie van? Het is een 8 Gb usb stick waar ik een .img bestand op heb 'gebrand' met de tool: rufus.
Ik had ooit eerder ook na een .iso bestand gebrand te hebben gehad zo'n probleem maar toen kon ik gewoon alles terug krijgen.
Probleem opgelost!
Ik heb het zelf zo gedaan, maar eronder staat een schijnbaar makkelijkere manier:
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Tjah een foto zegt waarschijnlijk alles wel:

Hoe krijg ik hier weer een mooie usb stickie van? Het is een 8 Gb usb stick waar ik een .img bestand op heb 'gebrand' met de tool: rufus.
Ik had ooit eerder ook na een .iso bestand gebrand te hebben gehad zo'n probleem maar toen kon ik gewoon alles terug krijgen.
Probleem opgelost!
Ik heb het zelf zo gedaan, maar eronder staat een schijnbaar makkelijkere manier:
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:13:
Gewoon formatteren? Verwijder de partities en formatteer opnieuw. Als dat niet lukt even Ubuntu cdtje booten en de GParted partition editor opstarten, daar moet het ook mee lukken.
Perkouw schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:36:
Voor mensen die later dit topic lezen met hetzelfde probleem, al deze exotische oplossingen zijn allemaal niet nodig.
Mijn ervaring is dat ik met het tooltje CompuApps SwissKnife binnen een paar seconde dit soort zaken weer juist formatteer. Erg handig als je dit soort dingen vaker hebt, bijvoorbeeld wanneer je images schrijft naar geheugenkaartjes voor je Raspberry Pi. Dan krijgt Windows hem ook niet meer goed geformatteerd.
[ Voor 51% gewijzigd door Heilige Kaas op 23-03-2013 12:40 ]