Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Controle over eigen Meuk software?

Pagina: 1
Acties:

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 10:45
Geachte Redactie,

Ik ben developer van CouchPotato en erg blij dat hij in de meuk verschijnt. Er is echter geen controle wanneer dit gebeurd of welke versie wel of niet. Zo zijn de laatste paar versies wel online, maar de quickfixes (die meestal de dag erna al beschikbaar zijn) niet.

Het zou mooi zijn als ik dit zelf kan doen, zodat alles altijd netjes up-to-date is.
Is het mogelijk om mij deze rechten te geven voor CouchPotato? meuk: CouchPotato 2.0.7

PS: ja ik weet dat er een submit knop is, maar ik heb daar echt NOG NOOIT reactie op gehad..

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Een reactie op submits gaat ook niet komen, daar zijn het er simpelweg te veel voor. We hebben ooit plannen gehad om de meuktracker toegankelijk te maken voor users, maar dat bleek toch lastiger dan gedacht (interface, code, etc). De snelste manier is je even te introduceren bij http://tweakers.net/plan/crew/163, overigens zonder garanties want alles blijft uiteindelijk afhankelijk van ander aanbod, tijd etc

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik sla minor versions vaak over, zeker als ze kort volgen op major versions. In dit geval link ik ook nog eens naar de download pagina en niet naar een directe link. Mensen die dus iets later langskomen in de Meuktracker en zien dat er een nieuwe versie is (2.0.7 in dit geval) komen dan vanzelf uit bij 2.0.7.1.

Maar als je wilt kun je mij direct aanspreken met aan- of opmerkingen (ik ben namelijk nummertje 163) en dan zal ik zal dan proberen mijn best voor je te doen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 10:45
Thanks, ik zet je even in mijn bookmarks, voor de volgende keren als ik je nodig heb ;)