Ik heb 2 harde schijven, niet in raid, en de D schijf is aan het falen. Sommige bestanden worden niet meer geladen enz. Ik wou deze schijf ontkoppelen maar wist niet welke het was. Heb dan maar 1 voor 1 geprobeerd maar blijbaar had ik de 2 schijven nodig om te kunnen opstarten. Deze ene schijf gaf dat er geen besturingssysteem was gevonden, en de andere zei dat er bestanden miste om te kunnen opstarten.
Sinds ik de vorige maal windows opnieuw had geinstalleerd kreeg ik bij opstart ook altijd de vraag welke van de 2 windows 7 ik wou opstarten. Dus ik denk dat er iets is misgegaan bij mijn vorige install waardoor er nu op de 2 schijven nodige bestanden staan.
Is er nu een manier om te weten te komen welke schijf er faalt en welke goed is zonder beide te moeten formateren. Ik heb een backup van de D schijf op de c staan dus ik zou niet graag per ongeluk de C schijf wissen.
EDIT:
mss geeft dit wat meer info
Sinds ik de vorige maal windows opnieuw had geinstalleerd kreeg ik bij opstart ook altijd de vraag welke van de 2 windows 7 ik wou opstarten. Dus ik denk dat er iets is misgegaan bij mijn vorige install waardoor er nu op de 2 schijven nodige bestanden staan.
Is er nu een manier om te weten te komen welke schijf er faalt en welke goed is zonder beide te moeten formateren. Ik heb een backup van de D schijf op de c staan dus ik zou niet graag per ongeluk de C schijf wissen.
EDIT:
mss geeft dit wat meer info
[ Voor 5% gewijzigd door WillemCrnlssn op 22-03-2013 21:26 ]