Seagate Barracuda's - Ervaring iemand?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommelaar
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ik ben de laatste tijd een beetje op tweakers gaan zoeken wat voor mij een goede terabyte harde schijf is.. en ik kwam op deze uit: pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
oftewel: lekker veel opslag voor een mooie prijs :)
Ik ben verder niet bekend met de "Barracuda" serie van Seagate dus vandaar dat ik dit forum heb geschreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499393

Als je op de link klikt die je post en dan naar het tabje reviews gaat word je vast veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat moet ik kopen topic's mogen wel weer mits je zelf genoeg vooronderzoek hebt gedaan, daarnaast is hier een speciaal subforum voor in het leven geroepen... Duidelijk niet de het beleid gelezen. ;)

Beleid: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

In iedergeval bij deze een kleine verhuizing naar CAA...>

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Barracuda schijven zijn al jaren in de omloop en zijn, net al de rest eigenlijk, prima stukjes hardware. Echter kan er ook bij elk stukje hardware ooit iets stuk gaan tijdens de productie of tijdens het transport etc.. Deze mogelijk heb je overal bij helaas maar de DOA service zorg ervoor dat alles snel is opgelost. Ook waren zij samen met Samsung lang de goedkoopste en dus het meest verkocht en hoor ik weinig klachten over uitval van deze schijven.