Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Upgrade Centrino Wireless-N 1030

Pagina: 1
Acties:

• RickU09
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 11:21
Beste medetweakers,
Voor op school heb ik een dell vostro 3550 die ik zelf heb geupgrade door er een ssd bij te plaatsen en het werkgeheugen uit te breiden naar 8GB. Echter heb ik op school vaak last ervan dat als ik tussen andere laptop gebruikers zit dat mijn internetsnelheid zakt naar +/- 5kbps hiermee kan ik dus nieteens fatsoenlijk een webpagina openen. Ik heb reeds het bluetooth gedeelte uitgeschakeld bij windows apparaatbeheer maar mocht helaas niet baten.

Nu dus mijn vraag, is het mogelijk een Centrino Wireless-N 1030 te upgraden door bijvoorbeeld een Centrino Advanced-N 6230? Of hebben jullie betere suggesties?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Rick

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
Fysiek zal het vast kunnen, maar je moet even kijken of je Dell geen bios blacklist/whitelist heeft. Bij IBM/Lenovo, en HP volgens mij ook, is dat wel zo namelijk. Dan worden alleen merk eigen kaartjes ondersteund dacht ik.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
En even kijken op de laptop al voorbreid is op snellere kaartjes, maw of de extra antenne's al aanwezig zijn.

• RickU09
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11 11:21
Ik heb mijn laptop al diverse keren open gehad. Mijn laptop heeft 2 antennes boven in het scherm. Voor zover ik weet zou ik ze gewoon moeten kunnen wisselen. Met nieuw werkgeheugen plaatsen en SSD+HHD vervangen nergens problemen mee gehad.

Ik wil de netwerkkaart niet alleen vervangen omdat ik op school altijd slechtere verbinding heb dan de mensen om me heen maar ook omdat ik de 60mbit verbinding bij mijn vriendin thuis niet volledig kan benutten. (Max snelheid huidige chip is 20mbit)

[ Voor 34% gewijzigd door RickU09 op 25-03-2013 10:57 ]