Mijn Google Nexus I crasht soms. Vandaag liep hij vast en om hem uit te krijgen moest ik de batterij eruit halen.
Een paar minuten nadat hij was opgestart, vloog mijn telefoon vanzelf uit.
Van de week werd ik wakker en moest ik ineens mijn wachtwoord intoetsen, terwijl ik dat normaal gesproken nooit hoef te doen. Het is erg vervelend.
Begin april kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en nu neig ik naar een windows phone, maar nu zit ik toch te twijfelen of ik niet voor android moet gaan. Nu denk ik dat mijn huidige problemen ook komen door updates van Android, ik ben namelijk altijd netjes met mijn telefoon omgegaan en denk daardoor niet dat het een hardware probleem is. Zodoende twijfel ik over android.
Weet iemand waar mijn problemen door worden veroorzaakt?
Is het verstandig om met een nieuwe telefoon toch naar android te gaan?
PS. Ik ben niet gek op IOS, dus dat komt er zowiezo niet in.
Een paar minuten nadat hij was opgestart, vloog mijn telefoon vanzelf uit.
Van de week werd ik wakker en moest ik ineens mijn wachtwoord intoetsen, terwijl ik dat normaal gesproken nooit hoef te doen. Het is erg vervelend.
Begin april kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en nu neig ik naar een windows phone, maar nu zit ik toch te twijfelen of ik niet voor android moet gaan. Nu denk ik dat mijn huidige problemen ook komen door updates van Android, ik ben namelijk altijd netjes met mijn telefoon omgegaan en denk daardoor niet dat het een hardware probleem is. Zodoende twijfel ik over android.
Weet iemand waar mijn problemen door worden veroorzaakt?
Is het verstandig om met een nieuwe telefoon toch naar android te gaan?
PS. Ik ben niet gek op IOS, dus dat komt er zowiezo niet in.