Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Mijn Google Nexus I crasht soms. Vandaag liep hij vast en om hem uit te krijgen moest ik de batterij eruit halen.
Een paar minuten nadat hij was opgestart, vloog mijn telefoon vanzelf uit.
Van de week werd ik wakker en moest ik ineens mijn wachtwoord intoetsen, terwijl ik dat normaal gesproken nooit hoef te doen. Het is erg vervelend.
Begin april kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en nu neig ik naar een windows phone, maar nu zit ik toch te twijfelen of ik niet voor android moet gaan. Nu denk ik dat mijn huidige problemen ook komen door updates van Android, ik ben namelijk altijd netjes met mijn telefoon omgegaan en denk daardoor niet dat het een hardware probleem is. Zodoende twijfel ik over android.
Weet iemand waar mijn problemen door worden veroorzaakt?
Is het verstandig om met een nieuwe telefoon toch naar android te gaan?

PS. Ik ben niet gek op IOS, dus dat komt er zowiezo niet in.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zit even te twijfelen waar dit topic thuishoort, in ieder geval niet in overige smartphones :)

Zoek je een oplossing voor je problemen dan hoort het thuis in Android. Zoek je aankoopadvies dan verplaats ik hem naar Mobile Aankoopadviesforum.
Je zou ook 2 aparte topics kunnen maken , 1 met het probleem en 1 voor het aankoopadvies.

Wat wil je met dit topic ? :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Danny091283
Aankoop advies.
Aangezien ik geen oplossing zoek voor mijn probleem, maar een nieuwe telefoon wil zonder dit probleem. Haha snappie hem nog?

Overigens qua telefoon zit ik te denken aan iets met een goed scherm en snel genoeg is.
Ik had een Nokia 820 op het oog, maar qua scherm is dat niet beter dan mijn huidige Nexus.
Nokia 920 vind ik eigenlijk niet handzaam.
Qua telefoon neig ik nu toch wat naar android (Samsung Galaxy S4 of HTC One X of wie weet raad iemand me nog wat anders leuks aan), maar ben dus met android bang voor dezelfde problemen. Dus ik wil eerst weten of ik niet weer deze problemen krijg.

[ Voor 62% gewijzigd door Danny091283 op 22-03-2013 15:53 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dan verplaats ik je topic naar MAA :)

Geef ook aan wat je precies verwacht van een nieuw toestel, wat je budget is, abonnement of koop, etc. Meer informatie= betere reacties.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Danny091283
Abbonoment, zit te denken aan tele 2. 100 belminuten en 1 gig aan internet.

Wat ik er van verwacht?
Een snel toestel, met een beter scherm dan mijn Nexus wat 480*800 pixels heeft. Camera maakt me niet zo veel uit.
Er moet wel navigatie op zitten.

Ik wil wel rond de 200 euro bij betalen, als de telefoon het maar waard is.
De telefoon moet daarnaast niet vast lopen en geen onnodige zooi zoals spam, virussen etc. kunnen krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Danny091283 op 22-03-2013 17:20 ]

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Toch nog even vlug vermelden dat met een factory reset of een nieuwe (custom) rom het probleem misschien opgelost kan worden.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Welke telefoons heb je zelf gezien als optie? Ik weet totaal niet wat voor soort telefoons wij jou kunnen adviseren eerlijk gezegd..

Ik doe een gooi in elk geval:

Galaxy S3 met Tele2 smartmix 150 + 1GB internet is dan €28,- per maand. Wel €103 euro bij betalen via Studentmobiel.

Ik raad je aan op even rond te neuzen op studentmobiel.nl / belsimpel.nl enzo.
Kan je prima sorteren op abbonnement die jij wilt en daar de telefoons zien met wat je eventueel bij moet betalen.

Vindt je het prettig om de recenste Android versies te ontvangen -> LG Nexus 4 is dan een optie?

[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 22-03-2013 19:38 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Danny091283
SemperEgo schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:28:
Toch nog even vlug vermelden dat met een factory reset of een nieuwe (custom) rom het probleem misschien opgelost kan worden.
Hoe kan ik een factory reset doen of een nieuwe rom nemen?

De telefoons die ik had gezien als optie was in 1e geval eigenlijk de Nokia Lumia 820, maar deze heeft geen beter scherm dan mijn huidige Nexus. Ik wil een beter scherm omdat ik toch wel wat meer filmpjes kijk op mijn telefoon.
Ik dacht anders aan een Nokia Lumia 920, alleen deze telefoon is niet echt handzaam.
Nu wou ik toch maar ff kijken naar Android, maar dan moet eerst de angst/frustratie van het gedoe met een telefoon die vast loopt weg zijn.
De android telefoons die me wel wat lijken zijn de Samsung Galaxy S4, de nieuwe HTC one X en de Sony Experia Z.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tsja, < 200 euro bij betalen met de genoemde telefoons en smartmix 100 en 1GB internet gaat niet lukken. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de door mij genoemde sites, en vraag daarna wat je het beste kan doen als je weet hoeveel je moet betalen per maand, totaal over 2 jaar en hoeveel de bijbetaling bedraagt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 21:08
Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:48:
Tsja, < 200 euro bij betalen met de genoemde telefoons en smartmix 100 en 1GB internet gaat niet lukken. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de door mij genoemde sites, en vraag daarna wat je het beste kan doen als je weet hoeveel je moet betalen per maand, totaal over 2 jaar en hoeveel de bijbetaling bedraagt.
T-Mobile heeft de laatste tijd mooie acties. Geven wel meer tegoed dan waar je daar om vraagt, maar als je er minder door betaald - waarom niet

24 maanden lang 25 euro per maand. Onbeperkt (1GB en daarna snelheid omlaag) internet, 200 minuten en onbeperkt sms. Eenmalig 50 euro voor de Xperia Z

24 maanden lang 30 euro per maand. Onbeperkt (1.5GB en daarna snelheid omlaag) internet, 300 minuten en onbeperkt sms. Eenmalig 0,- voor de Samsung Galaxy S3

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Waren dat geen speciale dag acties die oa vandaag geldig waren in lokale t-mobile shops?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Danny091283
Quad schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:48:
Ik zei rond de 200 euro bijbetalen, mag dus ook >200 euro zijn ;)
Pagina: 1