Dell inspiron 17 r se of Asus n76vz

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo
Ik wil mijn Hp pavilion en game destop vervangen door 1 deftige laptop:),het moet geen echte gamelaptop zijn maar toch sterk genoeg zijn om af en toe games te draaien zoals simcity en starcraft en soms battlefield.
Ik kwam uit bij de dell 17r se met i7 en met 2 GB nVidia GeForce GT 650M 130W prijs normaal 990€ maar nu 891€.
Ofwel de asus n76vz ook met i7 en GT 650M with 2GB DDR3 VRAM ,maar deze heeft geen ddr5 geheugen op de gpu en op de benchmarks is hij ietsie trager maar toch nog snel,de prijs is rond de 1000€ of kunnen jullie goedkoper in belgie vinden ?

Duw welke van de 2 laptops met gt650 raden jullie aan,de asus is mooier en met extra woofer maar lichtjes trager dan de dell op de benchmarks .
Groeten
kristoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-07 09:27
Ikzelf zou voor de Dell kiezen maar dat een persoonlijke voorkeur. Verder zijn het volgens mij beide goede laptops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:30
De Asus heeft wel betere bouwkwaliteit en een beter scherm. Ook heeft de 17r se geen gigabyte ethernet. Ik zou alleen de dell nemen als budget een issue is. Namelijk goedkoop te krijgen met kortingsacties.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Iekozz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:28:
De Asus heeft wel betere bouwkwaliteit en een beter scherm. Ook heeft de 17r se geen gigabyte ethernet. Ik zou alleen de dell nemen als budget een issue is. Namelijk goedkoop te krijgen met kortingsacties.
Waar in belgie is de asus n76vz verkrijgbaar,ik zag op de laptopschop dit
Asus N76VZ-V2G-T1241H
Actuele status: op voorraad |Bekijk de voorraad in onze winkels € 1.019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Waar is de asus n76vz nog te koop in belgie,iemand tips ?Ik dacht dat ik hem gevonden had in laptopschop.be maar blijkt dat het er zijn met een qwerty toetsenbord :( ...
Tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extremezz
Ik zal dus maar voor dell 17r se gaan aangezien ik geen asus n76vz kan vinden,tenzij jullie ergens er nog ééne te koop weten staan ?:)
Pagina: 1