SU - *naam topic ongeveer hier*

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Ik post regelmatig wel eens in SU, porbeer dat dan niet dubbel te doen telkens maar iedereen zet daar blijkbaar zo'n vage titel neer dat je ze eerst allemaal moet gaan lezen om te weten of het hetzelfde is als hetgeen jij er wil posten.

Is het geen idee om daar af te spreken (faq, sticky ding) dat we forum en daarachter het topic dat je wil melden? (dus de titel van dat topic of toch zo dat je weet dat't over dat topic gaat)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je wat wil posten in SU, zet dan in de titel van de thread om welk forum het gaat middels een afkorting en wat er mis is.
In het bericht zelf; graag de URL van de draad in kwestie en eventueel een reden. Op die manier weet de Admin/Mod vast wat er aan de hand is.
- [topic=108105]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Op zondag 03 juni 2001 16:03 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

- Stoute Usertjes richtlijnen
Dit slaat eigenlijk nergens op...

• El Jefe
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 16:05 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dit slaat eigenlijk nergens op...
En dit is ook een heel nuttige reactie :?

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

SU - *naam topic ongeveer hier*
Over vage titels gesproken...

• witchdoc
Op zondag 03 juni 2001 16:03 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

- Stoute Usertjes richtlijnen
webgoodie: dat weet ik maar is eigenlijk verkeerd gekozen door de crew.
Door de aanduiding van het betreffende forum weten zij al dat ze't moeten lezen. Wat jij er ook als 'fout' bijzet, effe kijken moeten ze toch.
Daarom dus beter dubbel werk van ons usertjes vermijden door simpelweg duidelijk te maken (aan andere users) zonder het SU topic te moeten openen om welk topic het gaat.

(erg moeilijk gezegd allemaal, maar ik kwam er effe niet uit, je snapt wel wat'k bedoel)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 16:06 schreef te(X)en het volgende:

[..]

:D :D
Sorry voor de overbodige reactie. :+

• witchdoc
Op zondag 03 juni 2001 16:06 schreef te(X)en het volgende:
om het met een voorbeeldje te zeggen:

nu: [SG] Topicmove -> [IT]
zou worden: SG - KPN, Libertel, ...

die [] gebruik ik trouwens niet omdat dat erg irritante haakjes zijn op een belgisch toetsenbord: alt-gr werk)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 03 juni 2001 16:10 schreef poohbeer het volgende:

[..]

om het met een voorbeeldje te zeggen:

nu: [SG] Topicmove -> [IT]
zou worden: SG - KPN, Libertel, ...

die [] gebruik ik trouwens niet omdat dat erg irritante haakjes zijn op een belgisch toetsenbord: alt-gr werk)
http://www.tweakers.net/pricewatch/2855 :7

Ik vind die haken wel overzichtelijk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pak een QWERTY-bord ipv een AZERTY-bord, dan hoef je geen ALT meer te gebruiken ;)

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 17:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat ik persoonlijk erg fijn vindt (als user en als mod) is als iedereen iig AANGEEFT in welk forum het fout gaat.. Dus gewoon '[SP]' en voor de belgen voldoet 'SP -' ook prima ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik gebruik altijd de forumnaan tussen haken, met daarachter een korte beschrijving van waarom de topic niet deugt. Volgens mij doet iedereen dat zo'n beetje, dus ik zie het probleem niet zo.

Bovendien is Poohbear geen modje, dus hoezo heeft hij er last van? Het is toch pas een probleem als mods klagen over onduidelijke SU posts? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• witchdoc
Op zondag 03 juni 2001 16:56 schreef Exirion het volgende:
Ik gebruik altijd de forumnaan tussen haken, met daarachter een korte beschrijving van waarom de topic niet deugt. Volgens mij doet iedereen dat zo'n beetje, dus ik zie het probleem niet zo.
het probleem is dat de user die iets wil posten daar niet kan zien (zonder veel moeite) of het reeds gepost is of niet.

Het probleem hoort eerder thuis in de post dan in de titel IMO.

ps exirion: het is poohbeEr en als je nu eventjes leest snap je waarom het net WEL de users zijn die er 'last' van hebben. Ik althans, maar ik heb dan ook hekel aan werken en zeker als't dubbel is.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 03 juni 2001 16:58 schreef poohbeer het volgende:

[..]

het probleem is dat de user die iets wil posten daar niet kan zien (zonder veel moeite) of het reeds gepost is of niet.

Nou nou, als je een topicmove wil, dan hoef je alleen maar alle topics waar "[sg] moverequest" staat te bekijken. En anders moet je even alle topics bekijken waar het juiste forum voorstaat. Dat zijn er toch meestal zeker een stuk of één. Da's een moeite :Z

En als het er dubbel staat is het ook niet erg. een slotje komt er toch wel op. ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 03 juni 2001 16:58 schreef poohbeer het volgende:

ps exirion: het is poohbeEr en als je nu eventjes leest snap je waarom het net WEL de users zijn die er 'last' van hebben. Ik althans, maar ik heb dan ook hekel aan werken en zeker als't dubbel is.
Je hebt wel een punt ja, maar het gebeurt maar heel zelden dat er onduidelijke dingen in SU staan. En meestal klik ik gewoon op een SU topic om te kijken wat er achter een onduidelijke titel schuilgaat. Kleine moeite, groot plezier :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• witchdoc
Op zondag 03 juni 2001 17:02 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt ja, maar het gebeurt maar heel zelden dat er onduidelijke dingen in SU staan. En meestal klik ik gewoon op een SU topic om te kijken wat er achter een onduidelijke titel schuilgaat. Kleine moeite, groot plezier :P
zelden?!
Dan post ik er toch net een keertje vaker dan jij denk'k.. staat namelijk vaak (voor users) onduidelijke dingen.

Als dubbels daar geen probleem is, mij goed, dan hoef'k ook niet meer te controleren en mag je dit topicje als niet bestaande beschouwen.

• witchdoc
Op zondag 03 juni 2001 17:02 schreef JvS het volgende:

[..]

Nou nou, als je een topicmove wil, dan hoef je alleen maar alle topics waar "[sg] moverequest" staat te bekijken. En anders moet je even alle topics bekijken waar het juiste forum voorstaat. Dat zijn er toch meestal zeker een stuk of één. Da's een moeite :Z

En als het er dubbel staat is het ook niet erg. een slotje komt er toch wel op. ;)
neewel, want met mijn methode weet je onmiddelijk dat het over hetzelfde topic gaat als die jij net komt melden, hoef je dus NIKS topic nog voor te openen dan.

Maja, ik maak me weer druk om niks..
'k post dubbel wel dan

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 03 juni 2001 17:40 schreef poohbeer het volgende:
Maja, ik maak me weer druk om niks..
My thought's excactly *D

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Genoeg mierensex voor vandaag.
Het systeem werkt aardig goed zo, en die ene dubbelpost heeft in no-time een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.