Toon posts:

Far cry 3 beeld probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb gisteren far cry 3 gekocht en geïnstalleerd. Maar nu heb ik een probleem, als ik het ga spelen zie ik allemaal groene/ blauwe strepen op mijn scherm zodat ik niks tot bijna niks kan zien, weet iemand hoe dit komt en of het verholpen kan worden?

gr

Op Tweakers.net wordt meer zelfinzet verwacht, vul dit topic aan en noem de stappen die je al hebt genomen om het probleem te verhelpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0wblind op 22-03-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cool Story bro.

Nee zonder dollen, hoe moet iemand hier nu iets zinnigs op zeggen.

Vertel eens wat voor systeem, PC / Console kunnen we niet eens inschatten zo. Goed, het zal over een PC gaan neem ik aan, anders moet je bij MS / Sony terecht. Check je drivers, update de game. Is het systeem stabiel?

Zet even je specificaties neer en vooral je videokaart en driver versie, kijk even voor de zekerheid of er updates zijn van FC3, ik heb V1.05 als laatste binnengehaald.

Wanneer beginnen de problemen? Bij het menu al? Ingame? Wat zijn de instellingen? Heb je al geprobeerd om b.v. post-processing / shaders / DoF uit te zetten, of geen HBAO maar andere occlusion methoden te gebruiken?

Daarnaast: Far Cry 3 staat onder Shooters, je had het ook daar in het draadje kunnen vragen. Mits er onder de reactie box staat dat er een "problemen topic" is de game, dan kan je daar beter terecht.

[ Voor 12% gewijzigd door djunicron op 22-03-2013 00:56 ]