Zoals de titel al beschrijft, heeft mijn systeem last van random freezes. Ik heb begin deze maand mijn systeem geupgraded van dit:
ASUS P5G41T-M
Intel Core2 Quad Q8300
Adata 8GB 1333 RAM
naar dit:
ASRock 970 Extreme3
AMD FX-6300
Corsair Vengeance 8GB 1600 RAM
(De voeding, harde schijven etc. zijn hetzelfde gebleven)
Ik had nooit freeze problemen op mijn andere systeem, maar dus wel op dit systeem met gloednieuwe componenten. Ik dacht dat dit aan het geheugen lag, maar zelfs met het nieuwe Corsair Vengeance geheugen blijft het probleem aanhouden. De freezes zijn erg random, soms 3 dagen niet en dan opeens weer wel. Het freezen is nog nooit voorgekomen terwijl ik Battlefield 3 of een andere CPU/GPU intensieve game speel. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
ASUS P5G41T-M
Intel Core2 Quad Q8300
Adata 8GB 1333 RAM
naar dit:
ASRock 970 Extreme3
AMD FX-6300
Corsair Vengeance 8GB 1600 RAM
(De voeding, harde schijven etc. zijn hetzelfde gebleven)
Ik had nooit freeze problemen op mijn andere systeem, maar dus wel op dit systeem met gloednieuwe componenten. Ik dacht dat dit aan het geheugen lag, maar zelfs met het nieuwe Corsair Vengeance geheugen blijft het probleem aanhouden. De freezes zijn erg random, soms 3 dagen niet en dan opeens weer wel. Het freezen is nog nooit voorgekomen terwijl ik Battlefield 3 of een andere CPU/GPU intensieve game speel. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?