Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Data gebruikers profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort zie je bij gebruikers niet meer welke datum ze zijn toegevoegd. Dit was best handig om bepaalde vergelijkingen te maken of dingen op te zoeken etc. Mogelijk heeft dit een reden of keert het binnenkort terug. Ik hoop van wel!
Ook zie je in de Tweaker Gallery niet meer het totaal aantal accounts wat er op Tnet is wat voorheen wel zo was, ook hier de vraag komt dit nog terug? Misschien een leuk idee om een soort statistieken pagina te maken met gegevens over zowel de gebruikers, website en forum etc.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als je op het driekhoekje voor de username van iemand klikt zie je in ieder geval de registratiedatum :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Move van Geachte Redactie naar Lieve Devvers

De registratiedatum van het profiel stond dubbel op de profielpagina's; we hebben er 1 weggehaald en die in de header laten staan (hij staat gewoon onder de naam van de gebruiker, waardoor het op iedere tabblad zichtbaar is).

Ik zie dat inderdaad het aantal gebruikers is weggevallen. Mochten we onze complete profielensectie een keer gaan updaten dan kunnen we kijken of we dit op een mooie wijze kunnen presenteren

Verwijderd

Topicstarter
Als je naar een gebruiker kijkt via V&A zie je helemaal niks helaas. Dus hebben ze geen forum posts heb je pech,....

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Ah, bij een V&A-advertentie. Ik ging er vanuit dat je doelde op de profielpagina gezien we daar er onlangs een hadden weggehaald.

Dit is volgens mij niet pas sindskort maar al sinds de release van TWK7 ;)