Toon posts:

C35 modding :(

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ben zwaar bezig geweest, soldeertin is nu bijna op, eerst kreeg ik bijna geen of helemaal geen bereik. nu wel maar ik heb de zooi zo verkloot dat ik de print aan d muur kan hangen!

als ik nu een batterij erin stop gaan ALLR lichtjes branden. maar dat is nog niet alles als ik hem aan zet heer je een zooooooom door het speekertje van betloon. het goede nieuws is dat ik evenveel bereik heb als normaal maar dat is een schrale troost.

conclusie mijn c35 is naart de hel :'(

misschien zet ik voor de lol wel een keer pics op inet

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja idd oeps hehehe |:(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb ff je topictitel aangepast, want dit was niet veelzeggend...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
is goe, maar voor de c35 helpt het niet meer

Verwijderd

Wie gaat er nou ook zo met zijn gsm zitten kloten. Dit had ik je van te voren wel kunnen vertellen, als er iets in een gsm gevoelig is dan is het de antenne + contacten wel.

Verwijderd

al die mensen die denken dat ze zo goed kunnen omgaan met een soldeerbout |:( als laat het iemand doen die er verstand van heeft zo verneuk je alleen maar je telefoon

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 17:29 schreef mafiasven het volgende:
al die mensen die denken dat ze zo goed kunnen omgaan met een soldeerbout |:( als laat het iemand doen die er verstand van heeft zo verneuk je alleen maar je telefoon
Precies. Een gsm is echt niet altijd zo makkelijk te tweaken dan een Computer

Verwijderd

Topicstarter
de eerste 30 keer selderen ging ok, alleen de laatste 2 keer..... nou... damm |:(
Pagina: 1