Goedemiddag lezers,
Ik zit met een probleem (uitdaging).
Voor een aantal weken terug heb ik een mini-pc aangeschaft.
- Moederbord van het merk Zotac, type H-55 ITX.
- Processor i3
- Voeding 150 W
- HDD van 320GB
Betreffende mini-pc gebruik ik alleen maar om thuis films te zien via XBMC.
Nu wil ik graag een videokaart plaatsen maar dat is nog niet zo snel en simpel gedaan.
Afgelopen zaterdag heb ik een low profile videokaart gekocht, maar helaas paste deze niet in mijn behuizing. Ten eerste zat er geen juiste bracket bij en ten tweede was de koeling veels te dik zodat de videokaart met zijn koeling buiten mijn behuizing uitkwam.
Zouden jullie mij kunnen helpen aan de juiste videokaart??
Vereisten:
- Low profile
- Low bracket enkel
- Minimaal 1 GB
- Dikte van de videokaart mag niet dikker zijn dan ongeveer 2,5 cm. Mocht dit wel zo zijn, zal deze tegen de behuizing aankomen en/of de behuizing niet eens passen.
Alvast bedankt!
Ik zit met een probleem (uitdaging).
Voor een aantal weken terug heb ik een mini-pc aangeschaft.
- Moederbord van het merk Zotac, type H-55 ITX.
- Processor i3
- Voeding 150 W
- HDD van 320GB
Betreffende mini-pc gebruik ik alleen maar om thuis films te zien via XBMC.
Nu wil ik graag een videokaart plaatsen maar dat is nog niet zo snel en simpel gedaan.
Afgelopen zaterdag heb ik een low profile videokaart gekocht, maar helaas paste deze niet in mijn behuizing. Ten eerste zat er geen juiste bracket bij en ten tweede was de koeling veels te dik zodat de videokaart met zijn koeling buiten mijn behuizing uitkwam.
Zouden jullie mij kunnen helpen aan de juiste videokaart??
Vereisten:
- Low profile
- Low bracket enkel
- Minimaal 1 GB
- Dikte van de videokaart mag niet dikker zijn dan ongeveer 2,5 cm. Mocht dit wel zo zijn, zal deze tegen de behuizing aankomen en/of de behuizing niet eens passen.
Alvast bedankt!